אבא עובד וכל מה שמסביב

קוביית פרטים אישיים

היום שאחרי

במה אתחיל?

אתחיל מהסוף,ככה אניי אוהב,זה היה היום הולדת הכי מהנה בחיים שלי וזה לא רק בגלל מה שעשינו,זה בגלל האווירה והאנרגיות והביחד והאהבה וכל הכיף שעברנו יחד ואת כל מה שארגנה לי הגברת.

יש אנשים שיגידו נדוש - אני התענגתי!

אז נתחיל בתודות לאשה המקסימה שלי שריגשה אותי כל כך ביום הזה,בכל מה שעשתה למעני ואני יודע כמה זה היה קשה לעשות זאת בלי שאדע.

תודה לילדים המקסימים על המצגת והמתנות והאהבה.

תודה למשפחה שלי על שטרחו ובאו לחגוג איתי וגם לגיסים ולגיסות שהתגייסו לדבר.

אז שנתחיל:

כמובן שלא ידעתי דבר וחצי דבר - היא מובילה אותי כל היום.

התחלנו בבוקר בספא בהרצליה (השם שמור במערכת)מי שרוצה המלצות שיפנה אליי במסר,אווירה נהדרת,מוזיקת רקע מצויינת,ג'קוזי ומסז' משולב של 45 דקות ביחד,איזה תענוג.

לאחר המסג' נסענו למרינה בהרצליה,אנחנו מאוד אוהבים לאכול במסעדות שם ואני לתומי מחפש מסעדה לארוחת בוקר והיא ניגשת לדלת של המרינה ואומרת לי בוא נכנס,בא לי נורא,אני אומר לה שאי אפשר ,רק בעלי יאכטות יכולים להכנס וממשיך ללכת אך היא מתעכבת שם ומרימה טלפון,מגיע איזה סקיפר עם כובע ומגבת ופותח לנו את השער,ישר נופל לי האסימון - היא לוקחת אותי לשייט:

יאכטה חדשה יפהפיה:

יוצאים ללב ים עם יין טוב ופינוקי פירות,מזג האוויר מדהים והרוח של הים פשוט מענגת כל רגע,לא,השיער שלי לא התבדר ברוח,רק של אשתי חחח

הנה אני מחזיק בהגה:

שעה של שייט נהדר,הרומנטיקה בשיאה

לאחר השייט חוזרים לרכב והיא אומרת הולכים הבייתה לנוח,אני איתה באש ובמים.

נחים ואחר הצהריים יוצאים למסיבת סיום של הקטנה בגן ולמרבה הפלא נהננו מאוד וצחקנו המון,הקטנה הייתה מאושרת,
בערב יצאנו עם הילדים לכוון תל אביב,היא כוונה אותי לרח' הארבעה ושם הבנתי שאנו הולכים לפאשה,מסעדה תורכית אמיתית.

כשנכנסתי כמובן כל המשפחה שלי קפצו עליי במזל טוב בהפתעה וכולי התרגשתי,הנה אני עם הבלונים:

באמצע ההמולה והשמחה שמענו צעקות ומשטרה בחוץ,ממבט ראינו את מפגיני הדירות,וואלה היום מצביע בעדם,רואה שזז משהו וכל הכבוד.

אשתי כתבה לי ברכה שלא השאירה לי עין יבשה,לא נעים,הסתרתי את התרגשותי.

ואז פתחתי את המתנה והתעלפתי:

זהו - יש לי מצלמת DSLR

איזה כיף ,איזה תענוג,פשוט התעצמות הנפש.

תודות לכולם על ההשתתפות בהפקה המדהימה הזו!!!!!