חתולה יוצרת

הרפתקאות חתולי8 בארץ הסקראפ

נובמבר 2010 (חלק שני)-יום טיול וסדנא

17.11.2010
לימור הפייה מקסם שימושי הזמינה כמה בנות לסדנא אצלה בסטודיו. תמיקה14  ואני נרשמנו לאותו תאריך ותיכננו לשלב את הסדנא בטיול צפונה.

השכם בבוקר אספתי את תמיקה למכוניתי ומאותו רגע התחיל להיות כייף. השקטה הזו, המופנמת אלעק...חה,  רק שימו אותה אחד על אחד עם מישהו שהיא מרגישה איתו נוח והיא הופכת לסטנדאפיסטית....
כמה שצחקנו...כל הדרך עד לכפר תבור.
שם קיבלו אותנו עינבלית אחת, שני ילדים, שלושה חתולים ושני חתולים בחצר. "מיץ פטל", הארנב, לא היה, הוא היה בסידורים, משהו בבנק, מט"ח....לא מבינה בענינים של ארנבי חופש (הוא בטח תיכנן איזה חופש...) אז לא פגשנו אותו.
אני הבאתי מאפינס תוצרת בית. עינבלית הכינה קצפת כדי לקשט.

קישטנו, קישקשנו, נישנשנו, ליטפנו חתול ועוד חתול ועוד אחד ועוד שניים בחצר..... איזה כייף.
קיבלתי מעינבלית מתנה מקסימה. חתול מלובד יפהפה.

נפרדנו בנשיקות וחיבוקים מההולכים על 2 ועל  4 והבטחנו לבוא שוב.

הנה תמונה שצילמה עינבלית של שלושת דיירי הבית המזונבים.
אגב, אני ממליצה לכם להכנס לבלוג שלה, יש שם צילומים מרהיבים. היא גם יודעת את המלאכה, וגם יש לה חתולים....שילוב מצויין!

בוקר מושלם!

המשכנו בדרכינו לכוון גוש שגב. בדרך, הסטנדאפיסטית לא נחה. צחקנו, הצטלמנו, צחקנו עוד, ישבנו באיזה מקום לצפות על הנוף ונסענו לישוב יעד לביתה הטובל בירק של חברתי א'. (לא זו ממשרד התיירות...).
כמובן שהיה כייף. (תמי, נזכרתי עכשיו בצל של הכלב הגדול.....שהתברר כצללית של המראה...).

הנה כמה תמונות שאינן קשורות כלל ליצירה אבל לא יכולתי להתאפק. זהו מוז'ו, הכלב של א', כ"כ נהניתי לשחק איתו.

את ארוחת ה"כמעט ערב" אכלנו עם א' במסעדה טובה בסחנין. היה מוי כייף.
וגם נורא טעים.

אחה"צ מושלם

אחרי שהחזרנו את א' לביתה הטובל, הגיע הזמן לנסוע לעניין שלשמו הגענו עד לכאן.
ליובלים. ללימור. לסדנא.
מה יש לי לומר...פגשתי שוב את שולי האהובה והכרתי סוף סוף את wintam המופלאה (אחרי מליוני שיחות במסרים ובטלפון סוף סוף נפרדנו מהוירטואליה). פגשתי את עדיLee והתאהבתי קשות. (אוי הבטן כאבה מהצחוקים שרצו שם...או שאולי עלי לומר שהסנטרים רעדו מרוב צחוק).
הכרתי המון בנות מקסימות, מיכל, סיס, moncha, טלטלית, פגשתי את אורית ברל הנהדרת וחיבקתי את לימור.
מקווה שלא שכחתי אף אחת.
כ"כ צחקתי, כ"כ נהניתי.

אה, וגם יצרתי. קנבס.

ערב מושלם.

חצות.... דרך ארוכה הביתה.
נפרדנו מכולן והתגלגלנו לכיוון המרכז. לא סתם בחרתי במילה "התגלגלנו", היא מתארת לא רק את העובדה שנסענו על גלגלים אלא שבקושי נהגתי מרוב צחוק.
בשתיים בלילה הורדתי את תמיקה בביתה והמשכתי הביתה.
תודה תמיקה שנסעת איתי והצחקת אותי.
תודה שאת חברה שלי. מתנה גדולה קיבלתי בדמותך.