00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בחירות נכונות

ותגלח דלילה את שבע מחלפות ראשו של שמשון ...כי לא היה אז syoss

  "וַתְּיַשְּׁנֵהוּ עַל בִּרְכֶּיהָ וַתִּקְרָא לָאִישׁ וַתְּגַלַּח אֶת שֶׁבַע מַחְלְפוֹת רֹאשׁוֹ

   וַתָּחֶל לְעַנּוֹתוֹ וַיָּסַר כֹּחוֹ מֵעָלָיו. שופטים טז' 13 

 

כל השקת מוצר חדש היא סוג של חגיגה. ליצרנים ולמפיצים מחד ולנו קהל המוזמנים מאידך.

 פסעתי נרגשת לפיתחו של מלון הילטון. זמן רב חלף מאז הוזמנתי להתארח במלון היוקרתי הזה אם בכלל...

תפוז והנקל סוד עשו זאת למעני ושמחתי בבואי להשקה.

 

  

קבלת הפנים היתה חגיגית ומפוארת. שולחנות עמוסים בשפע  פירות וירקות, מטבלים,

משקאות ומיני מאפים זעירים כיאה למלון, וכל אלו לא רמזו ולו במעט על אותה ארוחת גורמה

שצפתה לנו בתום ההשקה, ההרצאה והשיחה עם אבי מלכה מעצב השיער. 

 

     

 

נרגשות נכנסנו לאולם החגיגי והתישבו מסביב לשולחנות. חברות ותיקות חברות חדשות,

שמות שמאחרי הכינויים אבל הכי הכי חשוב חגיגת המוצרים. 

 
 
 
לאחרונה השיקה חברת הנקל סוד את syoss  
מותג טיפוח שיער בינלאומי הכולל סדרת מוצרי טיפוח וטיפול לשיער וסדרת צבעי שיער מקצועיים.
ראוי לציין כי המותג הושק כבר בשנת 2009 בארופה וזכה בשלל פרסים המעידים על היותו מותג טיפוח שיער מקצועי במחיר שווה לכל נפש. 
 
 
 
 דבורה ניר סמנכלית החברה שחשפה בפנינו את סגולות המוצר בעל הלוק היוקרתי, הדגישה בדבריה את הנכונות והרצון בקרב  ציבור הנשים הישראליות להרחיק לכת למען טיפוח שיערן: הנכונות הגבוהה לחדש, להתנסות, למצוא פתרונות מקצועיים לבעיות שיער ויותר מכל לא להתפשר על איכות המוצר ביכולות הכלכליות הקיימות. 
 
ולכן חברו בהנקל לקונספט השיווקי של מוצר פרימיום - מותג אייכותי, מקצועי לטיפוח השיער, 
אבל  במחיר שקהל הנשים יוכל להרשות לעצמו. הווה אומר:  מוצר מעולה במחיר משתלם. 
 
 
 
 
אבל אני לא הסתפקתי בזה. הייתי חייבת להבין טוב יותר מהי מהותו של אותו מוצר המתיימר להיות מוצר פרימיום.
 
ומה למדתי?
 
שמוצרי הפרימיום המציפים לאחרונה את מדפי המרכולים הם: 
 
מכלול מוצרים המשדרגים מוצרים הקיימים כבר בשוק- בין אם בדרך ייצורם ובין אם ברכיבים שהם מכילים.
 
ההפרש במחירים בין המוצרים השונים עשוי להגיע לעשרות אחוזים. בחלק מהמקרים מדובר רק בשדרוג האריזה- ה look השווקי ובמקרים אחרים מדובר על תוספת משמעותית של רכיבים העשויים להשפיע על בריאותנו. 
בתחום המזון למשל יש גם שימוש מקביל במונח מזון פונקציונלי. 
 
סוג אחר של מוצרים הוא כאלה שדרך ההכנה שלהם, גם אם היא עדיין תעשייתית, שונה. 

מלח, קפה, ניר טואלט, טישו, תה, חלב מועשר, חיתולים חד פעמיים, מוצרי אפייה,
מזון לתינוקות ומזון לכלבים להבדיל... הם דוגמאות לסדרות מוצרים שהושקו כמוצרי פרימיום.   

 
 
  
 
ומה על  syoss? 
 syoss הוא מותג חדש! 
 
 
syoss  הוא מותג טיפוח שיער מקצועי שפותח עם מעצבי שיער וסטייליסטים בינלאומיים מובילים,
וזכה  להצלחה רבה באירופה. כאשר מוצר מפותח מתוך צורך וידע מקצועי של אנשים מיומנים קרוב לוודאי שיעילותו 
תהיה גבוהה יותר ממוצר שפותח ממקור תעשייתי. 
 
syoss  מעניק פתרונות מקצועיים ותוצאות מיטביות באיכות של מספרה ומציג חמש סדרות מקצועיות
התואמות לבעיות שיער שונות :
 
סידרת Syoss Shine boost  לשיער רגיל הכוללת שמפו, קונדישנר ומסכה המעניקים טיפוח מעצים ברק לשיער.
 
סדרת Repair Therapy  Syoss לשיער יבש הכוללת שמפו, קונדישנר ומסכה  המעניקה טיפוח אינטנסיבי משקם.
 
סדרת  Syoss Color Guard   לשיער צבוע ובעל גוונים הכוללת שמפו, קונדישנר ומסכה אשר מעניקה הגנה וצבע זוהר.
 
סדרת  Syoss Volume Lift  לשיער דק וחסר נפח הכוללת שמפו ומרכך ומעניקה  נפח וחיזוק סיב השערה.
 
שמפו Anti-Dandruff Control לשיער בעל קשקשים, אפקטיבי כבר מהטיפול הראשון ומונע חזרת קשקשים עד 6 שבועות.
 
 
  
 
ובנוסף לכך מציג המותג סדרת צבעי שיער מקצועיים לשימוש ביתי המכילים:
תערובת עם פגמנטי צבע אינטנסיביים ומעניקים עוצמת צבע וברק מדהים, תוצאת צבע מדויקת,
כיסוי שיער לבן מקצועי ומבנה סיב שערה בריא ומבריק.
סדרת צבעי השיער כוללת מגוון רחב של 20 גוונים אופנתיים ביניהם:
חום כהה, חום שוקולד, חום דבש, בלונד בהיר, בלונד כהה, אדום נועז, סגול כהה ועוד.
 
 
 
 
כשקבלתי את  חבילת ההתנסות  היא הכילה את סדרת Repair Therapy  Syoss 
הסדרה המיועדת טיפוח אינטנסיבי משקם.
 
היה לי ברור שלא אגש להחליף את הסדרה . יצאתי מהנחה שסדרה המיועדת
לשיער יבש ופגום, עשירה יותר במרכיבים משקמים כך שתענק יותר חיוניות ומזון לשערי.
 
הראשון שהצטרף לחגיגה היה בני. שערו המקורזל היבש והארוך יקבל בברכה את מנת החיוניות החסרה
וכבר הסכים להיות שותף להתנסות שלקחתי על עצמי .
 
 
  
 צלמתי אותו לפני השימוש בשמפו. 
 
 
   
                   ואחרי חפיפה 1                                 חפיפה 2                                         חפיפה 3 אחרי שבוע 
 
 
בשל העובדה שהשיער של בני ארוך, פגוע ויבש לעומת שלי, כבר אחרי הטיפול הראשון שכלל כמובן גם שימוש במסכה, אמר: שמה שהורגש אצלו היתה התחושה שהרכות והברק נשמרו גם אחרי יומיים לעומת מה שחש בשמפו הקודם והוא יכל לחכות יום נוסף עד לחפיפה הבאה.
 
 
 
 
אחרי 3 שבועות
 
 
חודש אחרי ובראש שמוט כלפי מטה. 
השיער נראה בריא יותר (צולם מיד אחרי שימוש במסכה) 
 
 
אני לעומת זאת המשכתי לחפוף מידי יום. משתמשת במעט מרכך ולא חוזרת על פעולת המסכה אלא אחת לשבוע.
הרכות נשמרת והריח נפלא.
מה שברור לי ששיערי מסתפק בשמפו לשיער רגיל  כלומר בסידרת Syoss Shine boost 
אותה רכשתי זה מכבר. 
 
 
תודה ל הנקל סוד ול  syoss 
תודה לתפוז 
 
להתראות בהשקה הבאה.
 

אל תפרדו ממני בטרם...
כי אשמח ואודה לכל תגובה בבלוג, לכל לחיצה על: אהבתי ועל: 

שלכם תפו 

http://www.facebook.com/career.shift?sk=wall

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

4 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל תפו ופוזה אלא אם צויין אחרת