00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

עמיש ועוד

השטיח המעופף? - זהירות! גם אותך הם ידפקו

לפני חדשים מספר סיפרתי כאן כיצד רימו אותי בחברת נסיעות הקרויה "איילה טורס", היום אספר לכם איך עבדו עלי בחברה הקרויה "השטיח המעופף" ואיך הם שכחו להודיע לי על עדכון ושינוי בשעות הטיסה.

בחודש אפריל 2011 החלטתי לצאת ביוני לחופשה בברלין. חיפשתי, שאלתי, שקלתי, בדקתי, השוויתי, חקרתי ולבסוף גם החלטתי לקחת הצעה של חברת השטיח המעופף הכוללת חמישה לילות במלון Scandic Berlin השוכן לו בככר פוטסדאם וטיסה ישירה לברלין בחברת Germania. הטיסה היתה אמורה לצאן מן הארץ ביום רביעי  9 ליוני בשעה 06:00 ולנחות בברלין בשעה 10 בבוקר. 

תמורת כל האמור לעיל, עבור שני אנשים שלמתי את הסכום שנדרש ממני וקבלתי לידי את כרטיסי הטיסה ואת שובר המלון.

כשבוע לפני הנסיעה התקשרו אלי מהשטיח המעופף אבל לא תפסו אותי, לפיכך התקשרתי אליהם ושאלתי אם יש איזו בעיה. איזו בחורה שאני לא זוכר את שמה בדקה את כל פרטי הנסיעה ואמרה שהיא לא רואה שום בעיה ולא מבינה למה התקשרו אלי.

יומיים לפני הנסיעה התקשרה אלי מהשטיח המעופף בחורה בשם  יפעת והודיע הלי שאין עבורנו מקום במלון שעליו קבלנו אישור והיא רוצה להעביר אותנו למלון אחר. היא הפצירה בי להחליט מהר. אני לא הייתי בבית ליד מחשב, לא יכולתי לבדוק כלום ונאלצתי להשיב בחיוב על העברה למלון שנבחר עבורי או שיכולתי כמובן לבטל את כל הנסיעה. שאלתי למה אין מקום במלון Scandic וקבלתי תשובה סתומה למדי על כך שהם עשו overbooking. לא רציתי לוותר על החופשה והסכמתי לשינוי המלון.

בערב שלפני הטיסה התארגנו, ארזנו והתכוננו לצאת מהבית בשעה 03:00 על מנת להגיע לשדה שעתיים וחצי לפני הטיסה. והנה, בחצות מצלצל הטלפון הנייד של אשתי ואלמוני שואל אותי:

"אתה טס הלילה לברלין?"

- כן

"מתי אתה מתכוון לבוא לשדה?"

- בשעה ארבע כי הטיסה יוצאת בשש.

"אתה טועה אדוני הטיסה יוצאת בעוד שעה ורבע בשעה 01:25 אתה יכול להגיע בזמן?"

בקיצור קפצתי מהמיטה, הבהלתי מונית והגעתי לשדה חצי שעה לפני ההמראה. נציג השטיח המעופף כבר הלך הביתה לישון, במקרה מצאתי שם נציג נחמד של חברת לאופר שטיפל בטיסה הזו והוא הצליח להעלות אותנו למטוס.

כשהגענו לברלין פגש אותנו נציג החברה על מנת לפזר את הנוסעים במלונות ואז גם הבנתי מה קרה למלון שהזמנתי. השטיח המעופף פשוט ריכזו את כל הלקוחות שלהם בשני מלונות על מנת לחסוך נסיעה באוטובוס ובלבולי מוח לעצמם.

כפי שאתם מבינים, הפרטצ'ניקים של השטיח המעופף מצאו אותי בקלות רבה כשזה השתלם להם להזיז אותי ממלון למלון אבל שכחו למצוא אותי כשזה היה חשוב רק עבורי.

לרגע אפילו הצטערתי שלא החמצתי את הטיסה, הייתי תובע אותם ומפצה את עצמי בריבית דריבית.

ולסיכום - סיפור קצת משעמם, קצת מוכר לנו לעייפה מכל מני אירועים אחרים בחיים והמסקנה היחידה היא להזהר מכנופיית השטיח המעופף.


(למותר לציין כי כל האירועים הנ"ל מתועדים וממוסמכים)

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

15 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ע מיש אלא אם צויין אחרת