00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

פעם למעלה פעם למטה

*****

Never look down on anybody unless you're helping them up. ~ Jesse Jackson

התנתקות מהכבלים

 כידוע (מהרשומה על תום תקופת השידור האנלוגי) אני מנויה בשיטה האנלוגית לחברת הוט.

השידורים ממשיכים בינתיים כרגיל עד שיגיעו להוריד את השלטר האנלוגי בגליל.


בשבועות האחרונים (ללא קשר לשיטת השידור) התקשרו אלי (כמה נחמדות) נציגות השרות של הוט להודיע לי שהמנוי שלי עומד להסתיים בקרוב ולהציע לי מעבר למנוי חדש דיגיטלי.

אמרתי יפה תודה (כי אני אישה מנומסת) שלא שכחו להתקשר ולהודיע לי, אבל אני לא מעוניינת להמשיך את המנוי.

הן שטחו בפני את כל האפשרויות הקיימות והתפלאו כשהסברתי להן שקיימת עוד אפשרות חוץ מלעבור למנוי דיגיטלי או לקחת איזה מבצע שהן מציעות והיא - התנתקות.

חלק מהן קיבלו את האפשרות הנוספת בתדהמה." מה ותהיי בלי טלביזיה?"☺
אהמ...כן.

האחרונה שהתקשרה לפני כמה ימים היתה משימור לקוחות , גם היא התקשרה כדי להודיע לי שהמנוי שלי עומד להסתיים. וכשהתפלאתי על שלא עדכנו בדף שלי שאני מעוניינת להתנתק הודיעה לי חגיגית שהיא מעדכנת. כמובן שגם היא כמו האחרות הראתה סימפטיה גדולה כשביקשה לדעת למה אני רוצה להתנתק ואם יש משהו שהיא תוכל לעזור לי בו. כמעט ושאלתי אותה אם יש לה כדור נגד כאב ראש ☺


דיברתי על הנושא עם חברים שמיד הציעו לי להשתמש באתר נתק. מצידי אמרתי שהייתי רוצה ללכת קודם כל בדרך ה"רגילה" ושלא צריכה להיות לי בעיה עם הענין כי המנוי שלי נגמר, זה לא שאני רוצה להתנתק באמצע המנוי או משהו.


אז, התקשרתי כדי להודיע סופית על הניתוק ולקבל הנחיות. אחרי שנציגת הלקוחות (גם היא הביעה דאגה ממצבי ושאלה אייך תוכל לשפרו) העבירה אותי לשימור לקוחות, הסתבר לי שעדיין לא עידכנו שאני רוצה להתנתק. (איזה פלא) ושוב הבעת הדאגה והשאלה המציקה, אם יש משהו שאפשר לעזור לי בו. תודה, אבל לא תודה.


בקיצור ,היא הודיעה לי שהיא מקפיאה את החיוב שלי ותוך 5 ימים יתקשרו אלי לקבוע מתי יבואו לנתק. אמרתי יפה תודה ( כידוע כבר, אני מנומסת ☺) וסגרתי.


אחרי התייעצות עם אחותי שהתנתקה מהם לאחרונה, תוך כדי התקשרות כל יום לברר מתי יגיעו לנתק, עד שהגיעו לנתק. החלטתי לחכות כמה ימים, להתקשר לברר מתי באים לנתק. ואם עדיין יתפלאו שאני רוצה להתנתק וישאלו אם אפשר לעזור. אני אגיד שהעזרה הכי טובה זה לשלוח מישהו שינתק אותי ואלך לאתר נתק ואשלח פקס.


אני משערת שחלק מכם יגידו: למה לא ללכת ישר לאתר ולשלוח פקס להתנתקות?

ואני אענה: כי יש בי עדיין תמימות ואופטימיות שהחברה הזו יכולה להיות 'בסדר' ולנתק אותי לפי החוק והנהלים.


כמובן יבוא עידכון.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

28 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל n o g a m o o n אלא אם צויין אחרת