00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בלוג בשלל צבעים

חניה בבי"ח "מאיר" - רכבים בקופסת סרדינים

                                        התמונה מויקיפדיה. נוצר על ידי מעלה היצירה . היוצר ORI.

חווית החניה במגרשים של בתי החולים בארץ מוכרת בוודאי לרבים. 
אם אינך נכה, חלילה, או שלא הגעת במונית (לעתים בעבור סכום לא מבוטל), או שלמזלך הרע אין אתה מתגורר לאורך מסלולי אוטובוסים - או אז, אתה נדון לסיבובים אין ספור במכוניתך ברחבי המגרשים, להילוכים קדימה ואחורה, למעקבים אחרי היוצאים לעבר מכוניותיהם, לביצוע תרגילי אקרובטיקה כדי לצאת ממבוכים ולהתקדמות לעבר היעד המתפנה כשבד"כ נתפס כבר על ידי מישהו שהקדים אותך.

לא מעט נכתב על חווית החניה המרגיזה והמעיקה שנוחתת על המבקש לחנות במגרש החניה שבבית החולים והיא מככבת בצד התחושות המתלוות למי שמגיע לבית החולים מסיבה זו או אחרת. למען גילוי נאות, אני מודה ומתוודה כי חניתי בעבר 'באדום-לבן' ולולא חששתי מתקר בגלגלים הייתי עולה וחונה גם על פינות המדרכה שבמגרש כמו הג'יפים שצפיתי בהם כשהם מסתערים על המטרה....

היום חוויתי שידרוג בחוויה הזו. לאחר סיבובים של כ-20 דקות בתוך המגרש הגעתי למסקנה שאין סיכוי שאמצא מקום חניה והודעתי בטלפון הסלולרי לפקידה שבמרפאה שלא אוכל להגיע בגלל בעיות החנייה במגרש.
תשובת הפקידה: "מה את רוצה? שאמצא לך מקום חניה?!"....
"לא" עניתי לה "אבל הואילי ליידע את הנהלת בית החולים".

התור התבטל ושוב נכנסתי לרשימת ה-STAND BY.
חיכיתי מספר שבועות לתור. עכשיו אחכה שוב. וכי מה איכפת!

ביציאה מן המגרש שאלתי את השומר שב'בותקה' (שבקושי מתגבר על זרם היוצאים), למה הוא לא עוצר את הכניסה פנימה ודוחס עוד ועוד רכבים כמו בקופסת סרדינים.
תשובתו: "אני לא יודע! מי שלא מוצא מקום – יוצא!"
תסמונת מוכרת של  'ראש קטן'. 

ואני שואלת:  בעבור 18 השקל לחניה, שניגבים מכל נהג, אפשר היה אולי לממן איזה שלט או פקחים שידווחו ליושב בכניסה ולדוהרים פנימה שהמגרש מלא עד אפס מקום? שלטים כאלה כבר הומצאו ונמצאים ברחבי העיר.

ביה"ח טורח לפרסם את דרכי הגישה למקום אבל אין בפירסומים כל אתראה על כך שהמגרש והרחובות הסמוכים 'מפוצצים' ומקום חניה – אין.  

יידעתי את שרות הלקוחות של בית החולים ומקווה שאקבל התייחסות בהקדם. עלי לציין לשבח את שירות הלקוחות בבית החולים הזה שהגיב בעבר במהירות וביעילות לבעיה אחרת שהעלתי לפניו.

התנצלות:
כידוע לכם, אני מאמינה מאוד באפקט 'מראה עינים' אלא שמחמת הלחץ ותרגילי ההתנעה, לא נסתייע בידי לצלם את החיזיון הסיבובי במגרש. עמכם הסליחה.

 תוספת מאוחרת (חודש דצמבר): קבלתי, בהמשך, תגובה משרות הלקוחות ובה הוטלה האחריות על החברה החיצונית המפעילה את החניון. "ניידע אותם" נכתב לי. יותר לא שמעתי מאיש.

 

 

 

אין לקדם פוסט זה

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

41 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אנימו אלא אם צויין אחרת