00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

The Reporter

הלכה למעסה

21/04/2011
כמה סבוכים ומפותלים חייו של מי שבחר במקצוע העיסוי, התחוור לי לפני כמספר שנים. אז, יצאתי עם חברתי לצימר באחד מישובי הצפון, ובהגיענו יצרתי קשר עם מעסָה. כן, קמץ ב-ס'. בכל מה שזה קשור אלי תמיד יהיה שם קמץ, ותיכף גם תבינו למה. המעסה ששמעה קול בס עמוק מהעבר השני של הקו החליטה שהיא לא תגיע אלי ושאני גם לא אבוא אליה, ומיהרה לגלגל אותי לחברתה שנמצאת לא רחוק מאיתנו. גם השניה, התלהבה עוד פחות מלפגוש בגוף גברי רופס וצר וביקשה לגלגל אותי הלאה. הייתי חייב לברר מה עומד מאחורי החשש הגדול מלעסות גבר, שהרי מעולם לא הזקתי לאיש או אישה ואף לעתים אני מעביר זקנות את הכביש.
זו האחרונה היטיבה לספר על גברים שעוד לפני שהם נשכבים על מיטת הטיפולים, שוכחים כבמטה קסם את הסיבה לביאתה של המעסה, וממהרים לשלוח ידיים לכל מקום אפשרי, חצופים שכמותם. "אז זהו", היא אמרה לי, "מאז המקרה הזה, אני לא מעסה גברים. סורי". לא עזרו ההסברים שאת הטלפון שלה קיבלתי מהמלצה של מכר.
"גם זה שניסה לחרמן אותי הגיע מהמלצה של חבר. ביי". אמרה וניתקה.
נותרתי מסאז'לס.

היסטוריית העיסויים שקיבלתי, קצרה מאורך חייו של טיל חמאסי בתקופת כיפת ברזל. אפשר למנותם על אצבעות כף יד של חבלן חסר מזל. ואף על פי כן, מעולם לא עלתה בי ההזייה לפנות למעסה גבר. נכון, זה רפואי. נכון, יש כאן אינטרס אישי לקבל את הטיפול הטוב ביותר ואולי אותו מעסה גבר הוא עילוי, כשרון נדיר בלפיתת איברים ונעיצת אצבעות בשרירים דואבים; ועדיין המחשבה של גבר נוגע בי באיזורים חשופים, די מעוררת חלחלה. זה ממש לא כמו ללכת לאורולוג שיבדוק את אשכיי בעדינות קיצונית ויגיד לי שאין לי סרטן והכאבים הם סתם תוצר של מתח ועייפות, וזה לא כמו ללכת לפרוקטולוג שישלח את הקולונסקופיה באחוריי לשוטט במעיי ויספר שחוץ מאיזה פוליפ זניח אז הכל בסדר. זה ממש לא אותו דבר. עדיין, עיסוי, מעבר לפעולה הרפואית-בריאותית שבו, עדיין יש אלמנט ברור של מגע ממושך מאוד, ובמקרה הזה אני תמיד אעדיף שזו תהיה אישה. אפילו תהיה בגיל של אמי, אבל אישה.
ולא שאני מחדש משהו - אני משוכנע ש-90% מהגברים לא יסכימו ללכת למעסה גבר. כל השאר הומואים.

אלא שכאן לא מדובר רק באינטרס אישי, אלא אינטרס הדדי. בדיוק כמו שאני לא מת לקבל עיסוי מגבר, מתברר שמרבית הגברים גם הם לא ממש מתים לגעת בגברים אחרים, אפילו שמדובר בעיסוי. אפילו יהיו אלה המקצועיים ביותר, יעדיפו לעסות גוף נשי מאשר גברי, אלא אם הם חלק מאותם 10% שהזכרתי לפני רגע.
הצצה חטופה במודעות yad2 בחלק של המעסים, מציגה תמונה עגומה משהו של איך נראה שוק המסאז'ים הישראלי - שבו על כל 5,000 מעסים גברים יש חצי מעסה אישה. וחשוב לציין, רוב המעסים הגברים לא הייתי נותן להם להרכיב ביצת קינדר - אבל היי, אם אפשר למזמז אישה ולקרוא לזה עיסוי, אז למה לא ?

וכך, בעוד שקרנן של המעסות עולה, כך בהתאמה יורדות קרנם של המעסים. בזמן שאוכלוסיית המעסות הולכת ומצטמקת, תוך שהן מדגישות בסימני קריאה ובבולד שמדובר בעיסוי ללא מין, כי לפרימאט הישראלי זה לא מובן מאליו; עולה ופורחת אוכלוסיית המעסים המהולה מקצוענים מי יותר ופחות יחד עם חובבנים שאין להם מושג קלוש בעיסוי תוך שהם מדגישים בבולד ובסימני קריאה: עיסוי לנשים בלבד.
ומכיוון שמספר המעסות מצומצם דיו, מחיר העיסוי אותו הן גובות עולה בהתאם [מבוא לכלכלה שיעור א' - ביקוש והיצע], שכמו לומר: "היי, אם ממילא אתה הולך לשלוח ידיים למרות שציינתי במפורש שזה ללא מין, אז לפחות תשלם על זה". ומחירי ה"עיסוי" שנותנים גברים הולך ויורד וכבר ראיתי מספר ליצנים שייתנו "עיסוי" בחינם, בבחינת: "היי, אם ממילא אני הולך לשלוח ידיים גם למקומות שאת לא מסכימה, אז לפחות שלא תשלמי על זה".

נוצר מצב ראדיקלי שבו אותן מעסות הופכות למבוקשות יותר ויותר גם מצד גברים וגם מצד נשים שלא מעוניינות שחרמנים נוטפי ריר במסווה של מקצוענים ייגע בהן. והמעסים שמספרם עולה תדירות, הופכים למבוקשים פחות ופחות מאותן הסיבות ממש.

ומה יעשה גבר שבור ורצוץ כמוני, שעובד גם בעבודה פיזית ומרגיש את עצמותיו ושריריו נאנקים בגופו הרופס ? אנה אפנה, אם אנה לא רוצָה ?
עלעלתי באתר ולא מצאתי אחת לרפואה, שגם תעשה את זה נכון וגם במחיר שלא יכאב יותר מדי בכיס.
אז אם אתם מכירים מישהי באיזור חיפה והקריות, תספרו לי. מבטיח לא לשלוח ידיים.
מקסימום, נוסיף עוד קצת בשביל האקסטרה.
העיקר שכולנו נצא מרוצים.

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

26 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל פנומן 72 אלא אם צויין אחרת