00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בחירות נכונות

שטראוס מהיום שלי וגם שלך

 עם יד על הלב הייתם רוצים לקבל גלויה כזו? 


 

 

אז תתחילו "לצאת מהקופסא..." תתחילו לעשות את "הבלתי אפשרי לאפשרי".

כמו שאמר ירין קימור בהרצאתו המעניינת בערב ההשקה.  


יוצאים לדרך... ומתחילים בחידה.  מסכימים ?

מהי חברת המזון השנייה בגודלה בישראל אחרי תנובה?

נכון חשבתם התשובה היא : שטראוס.                    








 

                                     

חברת שטראוס בת 75 קצת יותר צעירה מהורי הנפלאים.

ב"גילה" הספיקה להפוך לתאגיד ולרשת את פעילותה על פני הגלובוס כולו.

כמעט מחצית מפעילותה של שטראוס מתמקדת בארץ מדן ועד אילת.

מחציתה האחרת על פני אמריקה הצפונית, רוסיה ומזרח אירופה.

חשבתם איזה כייף זה להיות בחו"ל ולאכול מוצרים של בית?  

    

הלוגו החדש של שטראוס מכיל את השם שטראוס בצורה של חתימה אישית

ולצידו מופיע הסמל החדש.  זהו סמל צבעוני ודינמי המורכב משפע של צורות וגוונים שונים,

אשר יחד מהווים יצירה שלמה.  וזו הדרך להביע את היותה:

חברה גדולה, צומחת ומגוונת בכל היבט אפשרי, הפועלת מתוך ניצוץ פנימי לתת ביטוי לכל גוון או צורה,

בן אדם או תרבות, שהופכים את העולם הזה למקום נפלא.    

 

הבנתם נכון!     

 

    

שטראוס חברים אינה רק יוגורט למי שטעה לחשוב.

שטראוס זה גבינות, יוגורטים, מעדנים, סלטים, חומוס, גלידה, פסטה טרייה. שטראוס זה גם הבית של עלית,

ואם עלית אז כבר יש לי כבר ריר על השפתיים למתוק מתוק הזה... לחטיפי השוקולד באינספור טעמים

גוונים וצורות, חטיפי דגנים וגרנולה. מסטיקים, סוכריות, בפלות/ ופלים, עוגות וקפה שאהבה נפשי חם או קר.  

 

 

שטראוס זה מגוון עשיר של מוצרי יוטבתה: שוקו וחלב, מעדנים שמנת מתוקה וחמוצה.

דבש וקונפיטורות מבית יד מרדכי שטראוס זה גם מגוון עשיר של מוצרי יוטבתה :

שוקו וחלב, לבן ושמנת מתוקה וחמוצה

שטראוס זה גם דבש וקונפיטורות ושמן זית של יד מרדכי. 

 

 

 

אבל ידעתם ששטראוס זה גם תמי 4?

כן שטראוס זה גם מים. ואת זה למדתי בערב ההשקה .


  

מבחינה אישית אחד הדברים שעומדים לנגד עיני כאזרחית היא חשיבה סביבתית ומעורבות חברתית.

תאגיד ענק כמו שטראוס אינו יכול להתעלם מהקהילה לה הוא מספק את מוצריו ממנה הוא מתקיים וצומח

(ובטח שלא מהסביבה והשמירה על קיימותה. (קיימות

 

אני מגדירה עצמי כצרכנית ירוקה והדבר הראשון שחיזק בי את תחושת הנאמנות

היא המחויבות הממשית של התאגיד לשמירה על  הסביבה.

ההתחייבות לפעול תוך שילוב שיקולים סביבתיים כמו שימוש מושכל במים,

טיפול נכון בפסולת, צמצום צריכת האנרגיה והפחתת פליטת המזהמים.

שמחתי מאד לקרא על מעורבות מפוארת בהענקת מלגות ללימודים לתלמידים ולסטודנטים,

תרומת מזון,  סיוע במרכזים קהילתיים, תמיכה כספית לגופים שפועלים בתחום המוסיקה,

האומנות והספורט. קידום הבריאות. תרומה לצהל  ומעורבות הקהילה גם בחו"ל.

  כשהוזמנתי לאירוע ההשקה התרגשתי לקראת ההפתעה.

   


המיידע המוקדם היה בחזקת חסוי והסקרנות רבה.

בכניסה כיאה לאירוע חגיגי, עמדו הצלם והמארחים. אווירת חג והמון שמחה באוויר.

הרגשתי נפלא.

 

פגשתי את חברותי הגולשות. הפנים שמאחרי הניק  ב"תפוז" הפכו להיות מוכרות.

 

שולחנות עמוסים כיבוד, חטיפי שוקולד סוכריות עדשים ומגוון רב של דברי מתיקה העניקו

לי תחושה של דיירת בבית הממתקים של עמי ותמי. 

 זוכרים את אותה אגדת ילדים של האחים גרים?

 אני  הייתי ממש שם....    

 


הרחקתי לעבר הבר והתפנקתי על אספרסו חם.

התערובת המרירה של "עלית"   נסכה בי

 הרגשה מופלאה.

לגמתי כוס אספרסו עשיר בארומה וקרמה   

נכנסנו לאולם והתיישבנו. 


 

הכרזות העבירו לנו מסר חד משמעי – מהיום אנו חלק משטראוס ושטראוס חלק מאיתנו.

ובאחת הרגשתי שייכות...


   


 ראשון הדוברים היה ציון בלס מנכ"ל שטראוס ישראל.

ציון בחוש הומור וחביבות מזמינה חשף אותנו לתעודת הזיהוי של שטראוס

והעשיר את הידע הלא מאותגר שלי בנושא התאגיד. הייתי סקרנית.

 

מסתבר שמדי שנה מקבלים בשרות הצרכנים של שטראוס מאות בקשות של צרכנים

למוצרים חדשים, לשיפור מוצרים קיימים, לטעמים שונים, להחזרת מוצרים נוסטלגיים

ועוד הצעות רבות נוספות.

חשיבה משותפת של אנשי החברה הביאה להקמתה של קהילת "שטראוס שלי" :

אתר אינטראקטיבי של החברה,  כדי ליצור מקום שבו נוכל אנו הצרכנים,

להעלות רעיונות כך שיקבלו את תשומת הלב הראויה.

ולכן קהילת "שטראוס שלי" היא המקום לספר, לשתף ולחלוק עם החברה

ועם שאר הגולשים את כל הרעיונות ובנוסף להצביע לרעיונות, לחוות דעה

ולעזור לפתח מוצרים.     

 

וכפי שכתוב באתר: לשתף להשפיע וליהנות.

 

 

החידוש של חברת שטראוס בקשר עם הקהילה נובע מעצם היות הצרכנים ביקורתיים יותר,

נאמנים פחות ואף תובעניים ברצון להיות חלק.

בעצם שטראוס שלי הוא שילוב בין העולם המשתנה והעולם הדיגיטלי. 

השינוי המאתגר קיבל מימד חדש במטרה למנף אותו ליתרון תחרותי ולא בלי סיכונים.

את המיידע המפורט אודות האתר חשפה בפנינו עירית שפריזמן

סמנכ"ל אסטרטגיה שיווק בשטראוס.

 


באתר הקהילתי  נוכל להציע ולהשפיע- להגיב לרעיונות של אחרים.

רעיון שהועלה לאתר יהיה פתוח להתייחסות הגולשים.

רעיון יהפוך ל"פופולארי" אם הוא זכה בכמות הצבעות ותגובות גבוהה בפרק זמן קצוב.

רעיונות "פופולארים" ורעיונות העומדים בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה ומותגיה

 יועברו למקבלי ההחלטות הרלוונטיים בחברה לבדיקה ראשונית

כדי לבחון איך והאם ניתן להוציא לפועל רעיונות אלו.

אם הרעיון מתקדם בתהליך הוא יכול לקבל אחד מחמישה סטאטוסים:

בבחינה ראשונית, בבחינה מקיפה,עומד לקרות, זה קורה! אולי בפעם אחרת...

בעמוד רעיונות בתהליך- אפשר לראות את כל הרעיונות שנמצאים בתהליך

ובאיזה סטטוס הם נמצאים.


הקהילה של "שטראוס שלי" מתבססת על פיתוח רעיונות בצורה שיתופית

כך ששמו של הוגה הרעיון יופיע תמיד לצד התוכן ובבוא העת גם יצוין בפרסום,

שהמוצר פותח בעזרת קהילת "שטראוס שלי". 

 

האתגר האחרון לערב ההשקה בא בהרצאתו המופלאה של ירין קימור.

יכולנו להבין שהבלתי אפשרי כמו גם ההשקה שלשמה התייצבנו הערב, אכן אפשרי!

כי בין אמונה מוחלטת לתרבות הבלתי אפשרית בה אנו חיים,

אבדנו מהיצירתיות ועימה גם שפע אינסופי של אפשרויות שאינן זוכות לבוא לידי מימוש.   

 

תם הערב אך לא נשלם.

 

בסופו של הערב חיכתה לנו הפתעה מרגשת.  

שקיות שי וספר בתוכן חיכו לנו בדרכנו הביתה...

להתיישב מול המחשב ולגלוש באתר   

 

 

והספר...

   


אלא ש... הקצפת  והדובדבן הגיעו על גבי הגלויה הבאה: 

 

שלט של שטראוס עליו יתנוסס שמנו וימוקם החל משבוע הבא במיקום בולט באזור מגורנו,

וזו אכן הוכחה מושלמת להבטחה שאנו משפחה. 


שטראוס מהיום גם שלי וגם שלך... 


יצאנו מחייכים.

המחשבה שגם אני יכולה לפתח רעיון ולהביאו בשותפות עם גולשים אחרים למוצר מדף,

קוסמת לי מאוד. 

 

ומה אתכם האם נכנסתם כבר לאתר?   http://mystrauss.strauss-group.com/


 

נרשמתם?

חשבתם?

הגבתם?


מעניין של מי מכם יהיה הרעיון הבא...     

 


תודה לשטראוס   

תודה לתפוז.

להתראות בהשקה הבאה. 

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

7 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל תפו ופוזה אלא אם צויין אחרת