00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

צרכנות - אולי אריזות קטנות?

 

מכירים את הריח מלא הארומה המתפשט בבית כאשר פותחים קופסה חדשה של נס קפה. לאחר כמה פתיחות וסגירות של המוצר, הריח נעלם ועימו גם חלק מטעמו המקורי של הקפה שרכשנו.

 

כמה פעמים קרה לכם שרכשתם שקית גדולה של בייגלה שמיניות, ולאחר כמה ימים ניגשתם לבלוס עוד כמה בייגלה ומצאתם שמישהו מבני הבית השאיר את השקית פתוחה והבייגלה איבד את טריותו והפך למוצר האסור למאכל אדם.

 

רק אתמול נזרקה בממלכה, קופסת מרק עוף אמיתי של קנור מלאה בחצי הכמות שנרכשה, עקב תאריך ייצור פג תוקף.

 

אנחנו מתפתים לרכוש מוצרים באריזות גדולות. אבל לא תמיד זה כלכלי ובטח לא כדאי. משק בית צריך לרכוש את גודל האריזה המתאימה לו ולמספר הזוללים שיש בבית. לאחרונה עברתי לרכוש בייגלה בשקית המכילה 9 אריזות קטנות, כשכל אחת נפתחת ונגמרת בערב אחד. לא בדקתי כמה זה עולה לי, אבל לפי כמות השקיות המלאה שנזרקה בעבר.אין ספק שזה דיל טוב.

 

יצרני המזון מנסים לפתות אותנו לרכוש אריזות גדולות או מבצעים של 1+1 העיקר שכמות המוצרים בעגלת הקניות שלנו תגדל ותמלא את כיסי היצרנים והמשווקים. יש מוצרים כמו יין או חומרי ניקוי שזה משתלם. במוצרים הנוטים לאבד את טריותם מהר, זה בהחלט הפסד נקי של הצרכן.

 

לפני שאתם מתפתים למבצע 1+2, קצת מחשבה לא תזיק!

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

4 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת