00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

טבעונות ובריאות מתכונים טבעונים - נטלי שוינקלשטיין נטורופתית N.D

סלט חצילים טבעי

סלט החצילים הזה אולי נראה פשוט, אבל הוא מסורת במשפחתי ומעבר לכך שהוא מסורת: הוא פשוט מעדן. סבי זיכרנו לברכה וסבתי שתזכה לחיים ארוכים תמיד היו (ועדיין סבתא) מגישים לשולחן הצהריים סלט חצילים טהור ופשוט שלצידו תמיד עגבניות טריות ובצל לבן מתובל בשמן זית, מלח ופלפל. השילוב של שלושתם יחד, משום מה, יוצר טעם נפלא! ואני יותר משמחה לשתף אתכם במתכון - תהנו.

הידעתם? חצילים מכילים כמות קטנה של ניקוטין.

ערכים תזונתיים:

סיבים תזונתיים, חלבונים, שומנים, ויטמין C, ויטמין A, ויטמין B1, ויטמין B2, ויטמין B3, ויטמין B6, ברזל, אשלגן, נתרן, סידן, מגנזיום, זרחן, ליקופן, ניקוטין.

מצרכים ל- 2-4 מנות:

2 חצילים שחורים קלים

כפית שמן זית כתית מעולה

מלח ופלפל

2 עגבניות טריות

בצל לבן

כפית שמן זית כתית מעולה

מלח ופלפל

הוראות הכנה:

על מחבת רותחת לשים את החצילים ולחכות עשר דקות. לאחר שהם רכים מלמטה להפוך צד וכך הלאה עד שכל הצדדים רכים.

לאחר שהחצילים רכים לפתוח אותם בזהירות ולהוציא את התוכן הלבן לצלחת. (במקרה הזה לא אוכלים את הקליפה, למרות שאין בעיה להוסיף אותה ולקבל טעם מעושן - אבל זה כבר מתכון אחר - לא המסורת).

בבלנדר לשים את תוכן החצילים יחד עם שמן זית מלח ופלפל ולטחון עד לקבלת תערובת אחידה.

לקצוץ את הבצל והעגבניות, לתבל בשמן זית מלח ופלפל ולהגיש.

בתמונה רואים את החציל יחד עם העגבניות והבצל אבל לפי המסורת מגישים את החצילים ואת הסלט עגבניות והבצל בנפרד וכל אחד שם לעצמו כמה שרוצה.

בתאבון!

 

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

10 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל nataly210 אלא אם צויין אחרת