00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

להיות דולה- על הריון, לידה והורות

בראוניז

נכון שלרוב אני משתדלת לתת מתכונים בריאים, אבל הבראוניז האלה כל כך טעימים שלא יכולתי להתאפק. היתרון בבראוניז הוא שהם חתוכים לריבועים קטנים, כך שאם אכלת רק בראוני אחד לא הוספת לעצמך יותר מדי קלוריות מיותרות, ובכלל- מגיעה לנו קצת הנאה בחיים, לא?

ואם בכל זאת מתעקשים למצוא משהו בריאותי בכל העסק, אז דעו לכן ששוקולד מריר עם 60% מוצקי קקאו לפחות מכיל פלבנואיד, חומר העשוי לסייע לכלי הדם לפעול ביתר יעילות ולהפחית את הסיכון למחלות לב. במחקר בראשותו של ד"ר ג'פרי בלומברג מאוניברסיטת בוסטון הצליחו החוקרים להוכיח, אם כי לא באופן חד משמעי, שאנשים בעלי לחץ דם גבוה שצרכו שוקולד מריר עם תכולת פלבנואיד גבוהה רשמו ירידה בלחץ הדם בעקבות אכילת השוקולד. עם זאת החוקרים עדיין לא ממליצים לכל מי שסובל מלחץ דם גבוה לאכול שוקולד כתרופה, ואם את בעלת נטייה ללחץ דם כזה זכרי ששוקולד מכיל גם הרבה קלוריות ואחוזי השומן בו גבוהים.  

את המתכון קיבלתי משכנה לשעבר. אמנם אנחנו כבר לא שכנות, אבל הבראוניז מזכירים לי אותה בכל פעם שאני מכינה אותם. זה הולך ככה:

מצרכים

100 גר' שוקולד מריר עם אחוז גבוה של מוצקי קקאו (יצא לי להכין את זה גם עם שוקולד מריר הכי פשוט, זה של עלית, ולא נרשמו תלונות...)

150 גר' חמאה (לגירסת פרווה אפשר להחליף במחמאה)

כוס ורבע סוכר

3 ביצים

כוס קמח

חצי כוס קוקוס

כפית תמצית וניל

הכנה

להמיס במיקרו את השוקולד והחמאה.

להקציף עם השוקולד המומס את הסוכר והביצים. להוסיף קמח, קוקוס ותמצית וניל.

לאפות בחום בינוני כשלושים דקות. לחתוך בתבנית, כשהעוגה עדיין חמה.

לעוד מתכונים, טיפים והדרכות וידאו לחצי כאן ותזכי להצטרף לחבורה המיוחדת של נשים שמקבלות ממני ראשונות כל טיפ שאני מוציאה, ויש שם גם מתנה שווה אז תלחצי- זה כדאי!

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

2 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל imahit אלא אם צויין אחרת