00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אב במשרה מלאה

עברנו דירה

איפה התיבה שלי?

הבוקר עברתי בסניף הדואר באבן יהודה כדי לבדוק את הדואר בתיבה. כן, למי שגר בתל אביב והסביבה - הארץ מחולקת לשניים. אזרחי VIP שזוכים לביקור של הדוור מדי יום, שמביא להם את דברי הדואר הנכספים עד הבית, וסתם אזרחים בישובי פריפריה נידחים, ששם דואר ישראל לא מחלקת דואר לבתים אלא למרכזי חלוקה. עוד בתור ילד אני זוכר את הדוור שהסתובב באבן יהודה וחילק מכתבים. לימים הוא הזדקן ויצא לפנסיה. כנראה שלא מצאו לו מחליף אז הפסיקו לחלק דואר לבתים.

בכל מקרה, הלכתי למרכז החלוקה שסמוך לסניף הדואר ו...אין. לא מצאתי את התיבה שלי. חיפשתי מסביב, הלכתי מאחורי הסניף ולא מצאתי. כל התאים שמספרם מתחיל ב-7000 נעלם מהדואר. התחלתי לדאוג. אולי חייזרים חטפו לי את התיבה? אולי מחזור י"ב של התיכון החליט לעשות מעשה קונדס ולהעלים חלק מתיבות הדואר בלילה? אולי זה פיגוע חבלני? אולי חטפו את התיבה בתמורה לשחרור מחבלים?

היתה השעה 7:50 והחלטתי להמתין לפתיחת הסניף על מנת לברר את הענין. בשעה 8:00 נכנסתי לסניף.

"איפה התיבה שלי?"

"תפנה למנהל. תיכף יבוא".

הגיע המנהל. "יש לך תיבה של 7000? העברנו אותה בלילה למרכז חלוקה אחר. עכשיו תקבלו דואר ליד הקניון" הוא הודיע לי.

"אבל למה העבירו? ולמה לא נותנים הודעה מוקדמת על כך?"

"קיבלנו הודעה אתמול שמעבירים את התיבות. ככה זה".

"אבל זה רחוק יותר מהמקום בו אני גר".

"אם אתה רוצה להחזיר את התיבה לכאן, תצטרך להחליף מספר תא דואר ולהודיע לכולם על השינוי".

"אבל למה להחליף? היה לי תא דואר כאן. אתם יודעים, יש אזרחי VIP שאפילו זוכים שיביאו להם את הדואר הביתה. וכאן, גם לא מחלקים דואר הביתה וגם מעבירים ומרחיקים את מרכז החלוקה ללא הודעה מוקדמת. היתה בעיה לחלק הודעות לפני שבועיים על הענין הזה? למה להעמיד אותנו בפני עובדה".

"אדוני, בישובים כפריים אין חלוקת דואר לבתים בגלל מרחקי ההליכה. אתה יודע איזה מרחק זה ללכת?"

"אני יודע, אני הולך את זה בכל פעם שאני בא לקחת דואר".

"אדוני, אל תצעק עלי. הדואר שלך עבר לשם". אמר לי המנהל וחזר אל המשרד מאחור.

הלכתי אל מרכז החלוקה החדש. עניין של עוד 7 דקות הליכה מסניף הדואר (סה"כ הליכה מהבית לדואר - 19 דקות לכל כיוון). עבדו שם שני אנשים שסגרו את התאים החדשים והדביקו עליהם מספרים.

"איפה התיבה שלי?"

"אין כאן עדיין דואר. רק מדביקים את המספרים".

"אבל איפה הדואר שלי?"

"הדואר שלך בסניף. עוד לא חילקו אותו".

חזרתי אל הסניף.

"איפה הדואר שלי?"

"הוא סגור בשקים מאחור. רוקנו בלילה את התאים ויקח לנו כמה ימים לחלק את הכל".

"ואם אני ממתין למשהו חשוב או דחוף? לא ניתן לקבל".

"לא. רק עוד כמה ימים".

בסופו של דבר נכנעתי. ביקשתי להחליף תא דואר, מה שידרוש ממני לכתוב מכתבים וטלפונים לעשרות גופים שצריך להודיע להם על שינוי הכתובת. חשבתי שבשנה שעברה לאחר שעברנו לאבן יהודה השלמתי את ההודעות האלה. עכשיו צריך להודיע שוב.

חלם. לא, בעצם זה לא חלם. זה זלזול בלקוח. ככה זה כשאין תחרות. למה מה נעשה, נעבור לחברה המתחרה?

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

16 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל דרור כהנוביץ אלא אם צויין אחרת