00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אב במשרה מלאה

עברנו דירה

עובדים עלינו (או שסתם מטעים ומסרבים להתנצל)

18/10/2010

הצרכן הישראלי נהנה מדימוי של "אחד שלא יוצא פראייר בחיים". זה שלא יתן לאף אחד לעבוד עליו, שיחפש קומבינות, שיחפש את המבצע, את הקופון וילחם על זכויותיו. אז זהו, מסתבר שעובדים עלינו, יום יום, שעה שעה, בחשבונות הסלולר, בפרסומות, במבצעים, באותיות הקטנות, ואנחנו שותקים רוב הזמן. "לא, אתה טעית, המבצע לא חל על מוצר ... אלא רק אם תקנה 10 פעמים את מוצר ... במחיר של ....". ככה, התרגלנו.

בשבוע שעבר ערכתי את הקניות השבועיות בסניף "מגה בעיר" באבן יהודה. חיפשתי נייר טואלט של קלינקס. מצאתי את הנייר על המדף ולקחתי חבילה אחת. ואז עיני נתקלו בשלט על המדף, שכמו שרואים בתמונה למעלה, היה צמוד לנייר טואלט:

"השני בחצי מחיר, בקניית מגבוני נייר טואלט לחים במחיר 9.99 ש"ח".

בדרך כלל אני לא מתפתה למבצעי "קנה-קבל", כי המתנה שבתוכם לא ממש אטרקטיבית ובדרך כלל מסתתר משהו מאחוריהם. כאן עשיתי חשבון - אני במילא צריך את הנייר הזה, ובמילא מתכוון גם לקנות את המגבונים, אז ניקח עוד חבילה, ונחסוך כ-15 ש"ח. ליד נייר הטואלט סודרו המגבונים, כך שניתן היה להבין שאם קונים נייר טואלט וחבילת מגבונים מקבלים חבילה נוספת של נייר טואלט בחצי מחיר.

הגעתי לקופה, וכמובן שאין זכר למבצע. ביקשתי מהקופאית ללכת ולראות את השלט על המדף. היא חזרה ואמרה שראתה שיש שלט, אבל לא ברור לה מה המבצע שם. ביקשתי שיקראו לאחראית משמרת. לאחר דקות רבות של המתנה עצבנית בקופה היא הגיעה. אחראית משמרת בשם דקלה. הראיתי לה את המבצע. היא הלכה אל המדף וחזרה עם השלט.

"המבצע מתייחס למגבונים, לא לנייר" היא אמרה.

- אבל השלט ממוקם בדיוק מתחת לנייר טואלט. זה ההגיון שאני הבנתי ממנו - השני בחצי מחיר - הכוונה היא לנייר טואלט", אמרתי.

"לא, זה מתייחס למגבונים".

- "אז למה זה מתחת לנייר טואלט?"

"אדוני אני לא אחראית על לקוחות שכל הזמן מוזיזים (כך במקור) את השלטים".

- "את אומרת שאני הזזתי את השלט?"

"לא, יכול להיות שמישהו אחר הוזיז (כך במקור). לא אתה הוזזת".

- "אבל אתם מטעים את הלקוחות".

"אדוני, אין על זה מבצע". אמרה והלכה. 

 

ביטלתי את הקניה של הנייר והמגבונים, הלכתי בחזרה למדף. ראיתי את האחראית משמרת מחזירה את השלט בדיוק לאותו מקום (לאחר שטענה שאנשים "מוזיזים" את השלטים). צילמתי את השלט עם הסלולרי.

יכול להיות שבאמת בסופר טעו, יכול להיות שרק אני מבין שאם כותבים שלט צמוד למוצר שאומר "השני בחצי מחיר",
 אז מתכוונים לאותו מוצר. היא לא התנצלה, לא ניסתה להסביר את הטעות, לא ממש עניינתי אותה עם השטויות שלי בשעות אחר הצהריים בסופר.

פעם היתה סיסמה שאמרה שהלקוח תמיד צודק. היום הוא כנראה תמיד טועה.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

17 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל דרור כהנוביץ אלא אם צויין אחרת