33
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בריאות בקלות

ירקות מוקפצים ואיטריות.

יום שישי בבוקר, אני לבד עם עצמי והמחשב.

בעודי כותבת אני מדמיינת וחושבת איזה עוגות אכין לקראת יום ההולדת של בתי הבכורה ,שחל מחר.היא בת 17, גדולה ממש. ואנחנו עושים ארוחת צהרים חגיגית, משפחתית. כמובן ארוחה של קרנבורים.

בינתיים אשתף אתכם במתכון ירקות מוקפצים שאני הכי אוהבת ומכינה לפחות פעם בשבוע,משתדלת.

יש לי מחבת חשמלית גדולה שמשמשת אותי כווק,קיבלתי כמתנת חג לפני הרבה שנים כשעבדתי כשכירה.

סוגי הירקות שאני משתמשת למנה זו,מאוד בסיסים כיון שאני מתאימה אותה לבני המשפחה.

1 בצל חתוך לרצועות,

2 גזרים מקולפים חתוכים לאצבעות,

2 קישואים קטנים וטריים חתוכים לאצבעות,

1/2 כרוב פרוס דק.

ניתן להוסיף- פיטריות, פלפל אדום, בצל ירוק, שעועית ירוקה, אפונה ירוקה.

כשהמחבת חמה להוסיף 2 כפות שמן זית וירקות לפי דרגת הקושי שלהם.

לערבב, מידי פעם.

להוסיף איטריות נודלס של ויליגר, ניתן למצא מקמח מלא. שהושרו במים רותחים במשך כ3 דקות.

לתבל במלח, פלפל, רוטב סויה. להקפיץ ולערבב כדי שכל הירקות יקבלו את הטעמים.

הירקות צריכים להיות רכים ולא מבושלים יתר על המידה.

תיבול נוסף- שורש זנגויל מגורד,מתאים לחורף. שום כתוש, רטוב צ'ילי חריף,טריאקי,בוטנים גרוסים.

כמו כן ניתן להוסיף קוביות טופו, 30 גרם. לערבב היטב כדי לספוג את הטעמים. טופו מוסיף ערך חלבוני גבוה לתבשיל, חשוב לאכול אותו חם, מעט מבושל כדי להעצים את הנוכחות שלו, ולמנוע כאבי בטן ואי נוחות בקיבה.

הכי אני אוהבת להוסיף טחינה ,ביתית למנה זו.

שבת שלום ובתאבון.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

3 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל eti19651 אלא אם צויין אחרת