55
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

סימן קריאה!

פוליטיקה, מוזיקה, לשון עברית

פרסום ותהילה־לרגע

שלחתם ד"ש לעצמכם ברדיו? שלחתם מסרון בפינת הד"שים של ערוץ 24? העליתם קטע מוזר וילדותי ליו־טיוב? נפנפתם לשלום ברקע של שידור לטלוויזיה בשידור ישיר? אם עניתם בחיוב סימן שאתם שייכים לאותם האנשים שמחפשים בסתר לבם תהילה לרגע, פרסום לרגע.

במה דברים אמורים?

אנשים אוהבים פרסום ותהילה, אפילו לרגע אחד. תן להם את 15 דקות התהילה שלהם והם יהיו מאושרים עד השמים. בעידן הטכנולוגי של ימינו בולט הדבר שבעתיים, מפני שהטכנולוגיה מאפשרת לכל מי שחפץ בכך להגיע לקהל יעד מסוים.
שורת הד"שים הנעה של ערוץ 24 סובלת את כל השטויות, ההגיגים והמחשבות של שולחי הד"שים למיניהם. שורות כמו "תכיני לי חביתה כבר!!!!" או "אמא, את נאג'ס אמיתית", וכמובן "יודה המלךךךך השולתתתתתתתת" עוברות בסך ונגרסות אל מכונת הפרסום־לשנייה של הטלוויזיה. למותר לציין שהן מפורסמות מיד ללא כל הגהה בסיסית, עם כל שגיאות הכתיב, הדפוס והדקדוק שבהן.

השאלה איננה אם אנו אוהבים להתפרסם או מדוע, אלא מה השליחה נותנת לאלה השולחים את הודעותיהם המיותרות בנוסח שהודגם לעיל? הנאה? סיפוק? שהם "היו" בטלוויזיה? והרי זה סיפוק מפוקפק ביותר!

אגב, גם מי שמופיע בתכניות מציאוּת למיניהן (הישרדות, האח הגדול, כוכב נולד...) עושה זאת ממניעים של רצון להתפרסם ולו לרגע, שום דבר אחר לא מעניין אותו פרט לכסף שעשוי להרוויח ולתהילה שיזכה לה בעצם נוכחותו בטלוויזיה.

מי שרשומה זו לא מובנת לו ואינו מבין על מה אני מדבר - אינו נמנֶה כנראה, עם האנשים המחפשים פרסום־לרגע.

חומר למחשבה.

   

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

18 תגובות

הכי מעודכן
המאמרים הנצפים
המאמרים המוגבים
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל לשונאי10 אלא אם צויין אחרת