00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מתכונים סכרת ועוד

פשטידת חצילים וקישואים ללא פחמימות

עוד פשטידה בסדרת מתכונים לאטקינס.

הפעם ניסיתי שוב שילוב שמעולם לא טעמתי קישואים וחצילים יחד. טעם נפלא ומיוחד בעיקר משום שהוספתי נענע כתבלין. אחלה פשטידה .

מתכון לפשטידת חצילים וקישואים ללא פחמימות

מתאים לתבנית 20 על 20

המצרכים:

1 חציל פרוס

4 קישואים חתוכים לפרוסות דקות

מעט שמנת מתוקה או חלב - 4-5 כפות ( בחלב יש פחמימות, בשמנת אין).

מלח, פלפל

חופן גבינ"צ

1 קוטג' 5 %

3 ביצים 

חופן עלי בצל ירוק

חופן עלי נענע

ההכנה:

חצילים פורסים, מפזרים מלח גס מעל הפרוסות ומשהים 1/2 שעה להוצאת מרירות. שוטפים היטב, מייבשים ,ומכניסים לתנור מחומם ל180 מעלות, על גביי נייר אפייה משומן ( ספריי שמן). אופים 30-40 דקות עד שמתחיל להשחים.
קישואים - קולפים ופורסים לפרוסות דקות, מתבלים עם מלח , פלפל ומעט שמן זית. מניחים על גביי נייר אפייה ומכניסים לתנור מחומם על 180 מעלות לחצי שעה בערך עד שמעט מתחיל להשתנות הצבע של הקישוא.

לוקחים תבנית פיירקס, שמים עליה 2-3 כפות שמנת , (אפשר גם חלב במקום, העיקר שיהיו מעט נוזלים).

מעל השמנת או חלב מניחים את החצילים או הקישואים צפופים וצמודים אחד לשני בשכבה אחת. מעליהם ים את הירק השני שוב צפופים מסודרים יפה. מפזרים מעט מלח ופלפל ועוד 2 כפות שמנת או חלב. שוב 2 שכבות ושוב מלח ופלפל. לאחר שעשינו פעמיים 2 שכבות או כשנגמרו לנו הירקות, מפזרים את הגבינה הצהובה המגוררת מעל. 

בקערה נפרדת טורפים את הביצים עם הקוטג'.  קוצצים דק את הבצל ירוק והנענע ומוסיפים. ( אגב בשלב הזה של ירקות התיבלון אפשר לגוון ולהוסיף). מוסיפים את הנענע והבצל לתערובת הביצים. מוסיפים מעט מלח ופלפל ומפזרים באופן אחיד את התערובת מעל הגבינ"צ.

מכניסים לתנור מחומם, 180 מעלות, לכשעה או עד שמשחים.

 

לנו היה מאד טעים .

תהנו.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

16 תגובות

קוביית הבלוגים שלי
אין קישורים להציג
קוביית הבלוגים שלי
אין קישורים להציג
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אמא לסכרתי אלא אם צויין אחרת