00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מתכונים סכרת ועוד

פשטידת ברוקולי נהדרת ללא פחמימות

במשפחה הקטנה שלנו מישהו התחיל לעשות דיאטת אטקינס וזה לא אני... לא שאני חושבת שזו דיאטה בריאה בכלל, אבל לדבריו זו הדיאטה היחידה שעוזרת לו.אז מי אני שיעצור אותו?? האמת, שבאמת עבר כבר שבוע מאז שהתחיל, וכבר ירד 3 ק"ג. יפה!

למי שלא מכיר זו דיאטה שמטרתה היא התנזרות מפחמימות כמעט בכלל! השבועיים הראשונים הם הכי קשים. מותר לאכול רק 20 ג"ר פחמימות ליום. בפרוסת לחם אחת יש 15 גרם פחמימות... אז מה אוכלים? רק חלבונים וירקות ירוקים.זהו. 

התפקיד שמוטל עליי הוא לנסות ולהנעים לו את החלבונים בפה....העיקר שלא יהיה לו בשר,עוף ודגים מול העיניים כל הזמן.

פישפשתי במתכוניי הישנים ומצאתי את פשטידת הברוקולי הזו שבעבר עשיתי אותה לארוחה בשרית בלי כל שום קשר לדיאטה... והיא מאד מאד טעימה, קלה מאד להכנה וכמובן ללא פחמימות. 

הכיף בפשטידה הזו שניתן מאד לגוון את התוכן שלה. במקום ברוקולי ניתן לשים כרובית,או בטטה מבושלת וחתוכה גס, או בצל לבן מטוגן קלות או פטריות וכ"ו.

הלכתי על סגנון הברוקולי ...יצא יאמי!! ובעלי אמר :"אההההההה באמת טעים". היה סקפטי הבחור... 

הקרדיט אגב מגיעה לקרובת משפחה רחוקה, ציפי, אז תודה.

המצרכים :

1 שקית ברוקולי קפואה או חבילת ברוקולי טריה
3 ביצים
3 כפות מיונז לייט
מלח לפי הטעם, (כחצי כפית לדעתי)
פלפל שחור
1 כף של שביבי בצל 

ההכנה:

אם זו שקית קפואה- לשפוך את תוכנה למים חמים למספר דקות ולסנן.

אם הברוקולי טרי- לקצוץ אותו גס, להכניס אותו לסיר עם מים רותחים ולבשל כ 8-10 דקות.להוציא ולסנן.

אחרי שהברוקולי סונן מהמים למעוך אותו טיפה ולקצוץ אותו גס ( אפשר כל פרח לשניים ) ולהניח בצד שיתקרר מעט.

בקערה להקציף את החלבונים לקצף גבוה ואוורירי מספר דקות.

בקערה אחרת - לערבב את הברוקולי עם המיונז, להוסיף שבבי בצל,מלח ופלפל ולטעום . רק אחרי שטעמנו ותיקנו טעמים, להכניס את החלמונים ולערבב היטב.

כעת ניתן לערבב את 2 התערובות בתנועת קיפול. הברוקולי לתוך החלבונים.

לשמן תבנית 20 על 20 , לשטח הפשטידה , ולהכניס לתנור מחומם לחום בינוני,180 מעלות, לחצי שעה או עד שמשחים מעט מלמעלה.

הערה: רציתי להוסיף כמה דקות לפני סוף האפייה פירורי גבינה צהובה אך שכחתי - גם אופציה.

תהנו.
    

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

16 תגובות

קוביית הבלוגים שלי
אין קישורים להציג
קוביית הבלוגים שלי
אין קישורים להציג
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אמא לסכרתי אלא אם צויין אחרת