00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מתכונים סכרת ועוד

מרובעי פירות יבשים

אני אוהבת חטיפי בריאות. זה טעים,מתוק ואפילו משביע!

חטיפי בריאות. לא כולם אוהבים את זה . היתה לי אורחת שהגשתי לה את החטיף עם הקפה והיא אמרה שזה "בריאותי לה מדיי". זה בסדר, לא כולם חייבים.

אני אוהבת את זה כי זה מתוק, טעים ואותי זה גם משביע, כשאני שותה את זה עם קפה.  היתרון של החטיף הזה הוא שאפשר לשמור אותו בפריזר ולפני הגשה להפשיר כ-10 דקות והוא טרי וטעים כאילו נאפה היום.

לא יכולה להעיד על ילדים שניסו לאכול...אבל אמא שלי אהבה מאד.

המתכון לקוח מאתר פסטו.  

מתכון למרובעי פירות יבשים

מרכיבים:
275
גר' רסק תפוחי עץ לא ממותק (1/2קופסה(
100
גר' משמשים מיובשים קצוצים
100
גר' צימוקים
1/4
כוס סוכר חוםבהיר
1/3
כוס גרעיני חמניות קלופים קלויים
 3
  כפות גרעיני דלעת קלופים קלויים
 1
כוס פתיתי שיבולת שועל קלויים (קוואקר(
 2/3 
כוס קמח תופח
2/3
כוס פתיתי קוקוס
2
ביצים

אופן ההכנה:

  1. מחממים את התנור ל-200°, מרפדים תבנית 23X 23 בנייר אפיה 
  2. מערבבים את כל החומרים היבשים בקערה גדולה, מוסיפים את מחית תפוחי העץ והביצים ומערבבים היטב.
  3. יוצקים לתבנית ומחליקים, אופים כ-25 דקות עד להזהבה וכשתערובת מתקשה מעט.
  4. מצננים לחלוטין בתבנית, הופכים על משטח וחותכים לריבועים או מלבנים.

*לקליית הגרעינים, מניחים את הגרעינים בתבנית תנור, מכניסיםלאפיה ב-180° ובוחשים מדי פעם עד שינוי קל בגוון, ניתן לקלות בזהירות גם במחבת.

 זהו המתכון המקורי. אני לא הכנסי שומשום ואף לא קליתי את הקוואקר, זה לא הפריע לטעמי.

כמו כן, לא היה לי רסק לא ממותק לכן השתמשתי ברסק רגיל וכף אחת של סוכר. זה הספיק בהחלט יחד עם המתיקות של הפירות היבשים זה בהחלט מתוק.

 תנסו ותתמכרו גם אתם...

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

קוביית הבלוגים שלי
אין קישורים להציג
קוביית הבלוגים שלי
אין קישורים להציג
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אמא לסכרתי אלא אם צויין אחרת