00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אבא עובד וכל מה שמסביב

קוביית פרטים אישיים

ממנהל טוב למנהל מצויין - מרשל גולדסמית ומרק רייטר

 

קצת על הספר:

שם:ממנהל טוב למנהל מצויין - מרשל גולדסמית ומרק רייטר

שנת הוצאה:2009

תרגום מאנגלית:אורית זרובבל

הוצאת:מטר -ניהול ועסקים.

כריכה אחורית:

 

מה עוצר אתכם:

אתם חרוצים,מצליחים בתחומכם,אבל משהו עומד ביניכם ובין השלב הבא בהישגים שלכם.
אולי זה הרגל מזיק?או פגם אחד קטן - התנהגות שאתם בקושי מודעים לה -אולי זה הדבר היחיד המונע מכם להגיע למקום אליו אתם שואפים להגיע?יכול להיות שאותה תכונה שלדעתכם הביאה אתכם למקום שאליו הגעתם -כמוהדחף לנצח בכל מחיר - היא שמעכבת אתכם כעת.

מי יכול לעזור:

מרשל גולדסמית הוא מומחה המייעץ למנהיגים ולמנהלים מרחבי העולם כיצד להתגבר על הרגלים מזיקים,גם כאלו שאינם מודעים לקיומם ולהשיג רמת הצלחה גבוהה יותר.
גולדסמית הוכרז ע"י מגזין "פורבס" כאחד מחמשת מאמני המנהלים המובילים בעולם ותואר ע"י "וול סטריט ג'ורנל" כאחד מעשרת מדריכי הניהול המובילים.
הוא עבד עם מרבית מהמנהלים רבי ההשפעה ביותר בארה"ב ושכרו לאימון אישי נמדד ב- 6 ספרות.
בספר שלפניכם תוכלו לקבל את העצות היקרות של גולדסמית בסכום השווה לכל נפש.

ציטוט מהספר:

עמוד 140:

הקשבה:

*הקשיבו.

*אל תפריעו.

*אל תשלימו את המשפט של האדם השני.

*אל תגידו "ידעתי את זה"

*אל תביעו הסכמה עם האדם השני אפילו אם הוא משבח אתכם,אמרו פשוט תודה.

*אל תשתמשו במילים "לא" "אבל" ו"בכל אופן"

*אל תתנו לדבר להסיח את דעתכם.אל תתנו לעינכם לנדוד למקום אחר כאשר האדם השני מדבר.

*מלאו את חלקכם בשיחה בשאלות אינטלגנטיות כדי להראות שאתם מקדישים לו תשומת לב,קדמו את השיחה וגרמו לאדם השני לדבר (בעוד אתם מאזינים)

*הימנעו מכל ניסיון להרשים את האדם השני בחכמתכם או בחוש ההומור שלכם.

*המטרה היחידה שלכם היא לתת לאדם השני להרגיש שהוא או היא הצליחו להרשים אתכם.

אם תוכלו לעשות זאת תחשפו פרדוקס מדהים:ככל שאת מדכאים את תשוקתכם להיות מבריקים,כך תבריקו יותר בעיני האדם השני.

ממני:

הפסקה שהבאתי למעלה כ"כ נכונה שזה מדהים,לא מרגישים את זה בכלל וזה עובד,אני ניסיתי.

גולדסמית מאמן מעולה שבאמת מביא נקודות תורפה שלנו שמפריעות לנו בדרך להצלחה קדימה,

לדעתי כל מנהל צריך לקרוא את הספר מכיוון שכל עצה נוגעת במישהו אחר ולכל אחד מאיתנו יש את החסרון שלו,במיוחד אנחנו ה"ישראלים" עם הנושא של "אני ואני ואני",הוא מספר בספר סיפור מאוד נחמד על איש מכירות מבריק שעבד עם כל החברות הגדולות ועם כל הבנקים הכי גדולים,שביקש להפגש עם לקוח גדול המון פעמים והלקוח סרב.
עד שיום אחד לאחר טלפונים מרובים ונדנודים הלקוח הסכים ואמר לו "יש לך שעה בדיוק להרשים אותי".
איש המכירות התכונן כ"כ לפגישה והביא את כל המצגות של מה שעשה עד עכשיו.
הפגישה החלה ואיש המכירות החל מציג את כל מי שעבד איתו בעבר והכין מצגות והסביר כמה הוא טוב.
הלקוח הסתכל בשעון ואמר "נגמר לך הזמן" ונפרד ממנו לשלום.
איש המכירות יצא מתוסכל מהפגישה ולא הבין מדוע והחליט להתקשר ללקוח כדי לשאול אותו.
הלקוח ענה לו "העבודה הייתה בכיס שלך רק שלא טרחת להקשיב לצרכים שלי ודאגת כל הזמן להציג את עצמך".

אז זהו - ספר חובה לכל מנהל,אפילו רק כדי לחדד את החושים ולבדוק עוד פעם איפה אנחנו לא היינו בסדר.

 

ממליץ בחום - תהנו

מחיר מומלץ לצרכן - 95 ש"ח

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

21 תגובות

הרשומות הנצפות ביותר
תמונת המזל שלי

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל gils33 אלא אם צויין אחרת