33
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בריאות בקלות

בנימה אישית-פעילות גופנית.

 

אני ספורטאית מכורה, יש לי שריטה שמאוד קשה לי להתגבר עליה.
הליכה , ריצה כל יום עושה באדיקות ואוהבת את זה.

בשעות אחר הצהרים  מתלבשת בבגדי הליכה, ונעלי ספורט ,מרכיבה את שעון הפולאר ומכשיר המוסיקה שלי וצועדת בשטח ,מסלול של 5.5 ק"מ כשעה.

  

תמונות מהשטח- הבית הירוק, בין פרדסים.                  סיום הליכה. שעת בין ערבייים.

ימי ראשון ושלישי  בשעות הבוקר אלו הימים בהם אני מתאמנת  בחדר כושר  ונפגשת עם חברות. אימון שלי  מתחיל ב 20 דקות אירובי ,הליכה מהירה על הליכון או בקרוס טריינר, 15 דקות אימון בטן , ובשנה האחרונה עושה אימוני כוח , משקולות לפי תוכנית משתנה, עם שותפה במשך 40 דקות. סקווטים, מכרעים, תרגילים לידיים בשילוב מכשירים ומשקולות, תרגילים לשיווי משקל וקואורדינציה.

עבודה בצוות נותנת דגש  רב לאימון, התמדה, שיתוף פעולה עידוד וכוח לסיים את העבודה עם חיוך ואנרגיה.

האימון החשוב ,הממוקד והטוב ביותר שלי הוא ביום חמישי בבוקר שיעור עיצוב/חיטוב  בעצימות ודינאמיות גבוהה עם מורה מדהימה טובה ודוגמתית שאני מתאמנת אצלה כבר 12 שנה.

במהלך השנים התנסיתי בספינינג ,(5 שנים), Women Gym  פעילות אירובית לנשים בלבד. חוויה מדהימה וכייפית.

לאחרונה התנסיתי באימון חדש Drums alive , אימון אירובי קיצבי המבוצע על כדור פיטבול תוך כדי תיפוף במקלות תופים. שיעור מדהים, המשלב תנועה, מוסיקה, קואורדינציה, עלייה של הדופק, מאמץ. השיעור מגוון ומשתנה.

אחרי אימוני הבוקר אני חוזרת הביתה ומתחילה יום עבודה, טיפולים, כתיבה, טלפונים ללקוחות פגישות עסקיות ועוד.

הפעילות הספורטיבית שלי החלה לפני 15 שנה. בשטחי  הקיבוץ ישנם  מספר מסלולי צעידה הנעים בין 4.5-9 ק"מ.הליכה בין פרדסים, מטעי אבוקדו, שדות כותנה וגידולים אחרים.

במהלך השנים הלכתי עם שותפים אבל לרוב אני הולכת לבד ובהתמדה, כשמידי פעם אני משנה את המסלול, כדי לאתגר את הגוף.
ב-4 שנים אחרונות אני הולכת עם שעון פולאר- שעון דופק,המודד את הדופק  המשתנה במהלך הפעילות, את השריפה הקלורית ופרק הזמן אותו הלכתי.
אני מאוד נהנית מהשעון ולאחרונה שדרגתי לפולאר , ft-60  שעון חכם,יפה שיש לו הרבה תכונות ויתרונות על שעוני הדור הישן. הוא נותן הרבה ידע על ההליכה או הפעילות הספורטיבית בכלל אותה אני מבצעת, וכמו כן כל יום שני הוא מתעדכן ו"מספר" לי איך עליי לעבוד בשבוע הקרוב, מתי לעשות   fitness test . לשעון יש מספר תוכנות עבודה שניתן לשנות כל פרק זמן שהגעתי למטרה, כירידה במשקל,כושר גופני ועוד.

הפעילות הגופנית מחזקת אותי,מבחינת גוף ונפש.
הליכה הינו תהליך שמביא  יצירתיות /הארה/ חשיבה נכונה וגיבוש  רעיונות  ומחשבות שניתן ליישם אותם .הרבה מן המאמרים , נושאים ותכנים שלי נוצרו תוך כדי צעדה.

פעילות גופנית מעלה סרטונין,מחזקת את הנפש ומביאה לשינוים גופניים טובים ויעילים, עיצוב וחיטוב הגוף.

ישנה חשיבות  רבה  לפעילות ספורטיבית כדי לשמור על הבריאות, לחזק את מערכת החיסון,לשפר סיבולת לב ריאה ולשמור על גוף חזק ויציב.
במהלך השנים  למדתי להכיר את קצב ההליכה שלי ,מתי אני במיטבי ומתי אני צריכה ויכולה לשפר.
כושר ההתמדה שלי גבוה ואני מאוד נהנית לאתגר את עצמי בכל פרק זמן , לשנות את הפעילות היומית  לריצה, לאינטרוולים ,(ריצה והליכה לסירוגין),או ללכת הליכה מהירה.
פעילות גופנית היא חלק מהווי המשפחתי שלנו, לכל אחד מבני הבית יש פעילות מועדפת. ריצה, אימוני ומשחקי כדורסל,רכיבה על אופנים בשטח ובכביש, קפוארה ומחול.

מניסיוני פעילות גופנית מתאימה לכל אדם, משפרת את הבריאות הפיזית, עוזרת במניעת מחלות כרוניות ובעיות שלד,(אוסטיאופרוזיס). מאוד חשוב לעשות אימון המתאים לכושר הגופני, לתעל ולשפר אותו כל פרק זמן, כדי להגביר את הסיבולת לב ריאה ואת עמידות הלב , לחזק ולהגמיש מפרקים .

כאשת מקצוע העוסקת בתזונה ובספורט אני מזמינה אתכם לעשות ספורט כהליכה, שחייה, פעילות אירובית אחרת ,פילאטיס, עיצוב ואחר.לאכול בריא ולשפר את הכושר הגופני שלכם, וליהנות מפעילות גופנית , ספורטיבית שתורמת ויוצרת אורח חיים בריא.

אין לקדם פוסט זה

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

11 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל eti19651 אלא אם צויין אחרת