CooknBake

מלכת המדבר ישראל 2009 - בחזרה הביתה

08/11/2009
ממש קשה לי להתחיל לכתוב על השבוע הנפלא שעבר עלי.
כל כך הרבה חוויות עברנו בשבוע הזה, שזה פשוט קשה להחליט ממה להתחיל.
בניגוד למסע "מלכת המדבר" בחו"ל כאן הקושי הפיזי הוא זניח (ואין לי מושג איך זה שם, אבל זה לפחות הרושם שמתקבל - שקשה פיזית!).
מטרת המסע בישראל היא בראש ובראשונה לחבר בין נשים יהודיות מחו"ל לנשים יהודיות בישראל. ואין ספק שהמסע הזה עושה את זה בגדול.
במסע היו בסך הכל 30 נשים מארץ והעולם כששליש מהן באו מחו"ל (ארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה, ארגנטינה). בין אותן נשים מחו"ל היו גם 4 בחורות צעירות בנות 22-24 שהגיעו למסע דרך פרוייקט מסע, אשר עוזר לצעירות וצעירים יהודים מחו"ל להשתלב ולהתחיל חיים כאן בישראל.

אז מה היה לנו שם? היתה אינטרקציה נשית מדהימה!, היתה הרבה נהיגת שטח בדרכים מרהיבות בנגב ובערבה, היה טקס עם הוריו של גלעד שליט, היתה לנו מימונה עם נשות אופקים, היתה הנחת אבן פינה להקמת מיכלאת איקלום לראמים הלבנים בערבה, היו המון הפסקות פיפי (בנות נו... ), היו המון מסיבות ריקודים ספונטניות באמצע המדבר (שמים דיסק, מגביהים ווליום, פותחים דלתות של הרכב ופשוט רוקדים),  היה סיור בבסיס שיזפון עם הסבר של בנות הדרכת טנקים על מה שהן עושות, היתה שם גם פעילות משותפת של הטבעת כפות ידיים ורגליים על שלט גדול, היתה ארוחה בדואית אחת והמון ארוחות והפסקות קפה באמצע המדבר לפי כל כללי הטקס והאסטטיקה (ועל כך מגיע שאפו גדול לצוות המדהים שליווה את המסע), היו חידונים שנעשו במערכת הקשר, היו שירים, היתה קבלת שבת וגם רכיבה על אופניים ב-4:30 בבוקר, צבענו גמלים עשויים קאפה בגואש, וביקרנו ראמים ודישונים בחי בר, ישנו באוהלים וגם באכסניית נוער. את הלילה האחרון בילינו בבית מלון באילת וסגרנו את המסע במסיבת מלכות .

זה כך על קצה המזלג..... מה שחשוב זה שמאד מאד נהנתי!  אני ממליצה בחום לכל אישה לעבור את החוויה המדהימה הזו, זה לא דומה לשום דבר אחר שאנחנו עושות עם המשפחה והחברים. (וזה ממש לא בקטע פמיניסטי, ממש לא!)

צרפתי כמה תמונות מתוך המאות שצילמתי, לשתף אתכם בחוויה.

בטקס לשחרור גלעד שליט

נודנלס ומקלות אכילה באמצע המדבר בהפסקת צהריים

רוקדות את המקרנה בהפסקת פיפי ליד גבול מצריים

שיירת מלכות במדבר ....

שיירת גמלים צבועים (הפרחוני של צוות 7)

שקשוקה מתחרות שקשוקות בין מלכות המדבר לפקחי רשות שמורות הטבע
לאחר הטקס והנחת אבן הפינה למכלאת האיקלום לראמים.
היה טעים!!

אגב, מזג האוויר בשבוע הזה היה מושלם! אני יודעת שכאן היה סוער, גשום וחורפי, אבל שום דבר מזה לא היה לנו שם בדרום. אנחנו נהננו ממזג אוויר שמשי ונעים.

קישור לכתבה על המסע שפורסמה ב-Ynet ב-8/11
ע"י ורד לוביץ` שהצטרפה אלינו.

זהו, ממש על קצה המזלג... היה טוב לנסוע אבל טוב גם לחזור.

תודה על כל הברכות והאיחולים שלכם לפני שיצאתי למסע.