00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

ולווט אנדרגראונד

מעריב בדרך הנכונה

המסמך המפואר הזה נשלח ממעריב למשרדי היח"צ.
הפסקה המודגשת בבולד מופיעה כך במסמך המקורי.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
nrgמעריב משיק לכבוד הקיץ ערוץ שיווקי מיוחד המוקדש כולו לעונה הלוהטת...
הערוץ הינו שיווקי-מסחרי אשר משלב תוכן פרסומי ותוכן מערכתי ויעוצב תחת הגריד המערכתי של nrgמעריב עם רענון קיץ סקסי.
הערוץ יספק לקוראיו תכנים מלאים ומקיפים על הקיץ בתחומים מגוונים אירועים, אופנה, טיפוח, בריאות, מזון ומשקאות מבצעים והנחות ועוד.. ועוד...
nrg מעריב רואה את חשיבות הערוץ כראשון במעלה, ותקדם אותו פעם אחת מול 2 מיליון יוניק יוזרס החודשיים שבאתר. ופעם שנייה נקדם את ערוץ הקיץ דרך המדיה הרחבה של מעריב (עיתון יומי, סופשבוע ומגזינים).
כיצד האתר יפעל:
1. קידום קבוע מעמוד הבית בגלילה ראשונה - עם הכניסה ל nrgמעריב יחשף
המשתמש לערוץ הקיץ. לחיצה על ההפניה הבולטת תעביר אותו לערוץ המבוקש.
2. בערוץ הוא נחשף לפעילות מגוונת המשלבת כתבות, סקרים, מבצעים ועוד...
כל תמונה, כותרת וכותרת משנה מפנה אותו אל עמוד כתבה המוקדשת לקיץ.
ישנם מספר פורמטים של כתבות: טקסט, וידאו וגלריית תמונות (ראו דוגמאות מטה) אשר יותאמו לכל לקוח בהתאם לסוג התוכן המתאים לו.
- חשוב להדגיש הערוץ יראה כמו כל ערוץ תוכן ב nrgמעריב כדי לשדר לגולש תחושה שהוא בתוך וחלק מהאתר ולא בתוכן שיווקי. אך הערוץ אינו חלק ממערכת nrgמעריב!
יחד עם זאת, הערוץ יעוצב באופן קייצי, צעיר ותוסס.

תמהיל המדיה:
1.כוורת כתבות ראשית
2.כוורת כתבות משנית
3.תפריט מדורים- הכולל לוגו.
מבנה הכתבות:
1.כתבת טקסט – הכוללת טקסט + תמונה
2.כתבת גלריה – טקסט מקוצר + 9 תמונות
[ הקלקה תוביל להגדלת התמונה]
3.כתבת וידאו – הכוללת טקסט + תמונה +
טריילר וידאו [באחריות המפרסם לספק
קובץ וידאו ערוך].
חבילות באנרים:
לרשות המפרסם תעמודנה מספר חבילות
פרסום אטרקטיביות לערוץ הקיץ ולכלל nrg.
 
אנו מזמינים את כולם לבוא ולקחת חלק מהערוץ הן בתוכן והן בפעילות שיווקית.
כן הערוץ הוא מסחרי ולכן בתוכן תינתן קדימות למפרסמים ולמשרדים יח"צ אשר עובדים איתנו שיווקית. אך במקביל כן נכניס תוכן וידיעות הקשורות לקיץ גם מגופים שאינם מפרסמים על בסיס מקום פנוי ושיקולי מערכת.
הערות:
1.נושאים רלוונטים: אופנה, טיפוח, אוכל, משקאות, בריאות, אירועים, ילדים, משפחה, טיולים, מבצעים והנחות ועוד...
2.בטרם אתם שולחים חומרים אנא ציינו בשורת הנושא במייל לאיזה תחום התוכן שייך
3.השתדלו לנסח את האייטם בצורת כתבת תוכן (ולא כתבה יותר מידי פרסומית) זה יקל עלינו להכניס את הכתבה לערוץ
חבילות שיווקיות:
כתבת שיווק בודדת:
- הסבר: כתבה שיווקית ע"פ אחד ממבני הכתבות.
- הופעה בשער הערוץ לפחות ליום.
עלות: 5,000 ₪ לכתבה
סדרת כתבות שיווקיות
- סדרת כתבות שיווקיות (8 כתבות)
- 4 סקרים ממותגים (2 בכל חודש) בתוך הכתבה.
- שילוב לוגו המוצר/חברה בצד הכתבות השיווקיות שלו
- הופעת הכתבה בדף פותח ערוץ: כל כתבה למינימום יום אחד.
- הופעה והפניה מתפריט מדורים לכתבות הלקוח לאורך כל הערוץ
עלות: 50,000 ₪ לכל תקופת פעילות הערוץ. (יולי-אוגוסט)
הערות:
-כל הכתבות יכתבו ע"י משרד יחסי הציבור של הלקוח
-אסור שהכתבות יהיו מסחריות מידי אלא כתבות תוכן המשלבות את ערכי הלקוח
-הכתבות יעברו עריכה קלה לעידון תוכן מסחרי בוטה מידי.
-יחד עם הכתבות ישולב תוכן מערכתי תוך דאגה שלא לקדם חברות המתנגשות עם נותני החסות ורוכשי הכתבות.
-המחירים אינם כוללים מע"מ והפקת חומרים
-ט.ל.ח
אביחי בוב | מנהל שיווק ופרויקטים
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
כן, עכשיו גם מעריב מצטרף לאתרים האחרים ולערוצי הטלוויזיה המשלבים תוכן שיווקי.
ברור, צריך להרוויח כסף, למה לא.
אבל איך יבדילו הקוראים בין כתבות מערכתיות לבין החומרים שינסו לדחוף להם לפה, כדי שירכשו, ישתמשו, ישלמו כסף על מוצר איקס או וויי?
לא יבדילו, מה הבעיה?
תמורת כמה עשרות אלפי שקלים, גם אתם תוכלו להצטרף לחגיגה.
דרור גלוברמן, עיתונאי במעריב, כתב שבע עצות לעורך החדש.
אף אחת מהן לא כללה ערץ שכזה.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
מז"ט
לקרן נויבך, על שקיבלה על תוכניתה, סדר יום, פרס מתנועת אומ"ץ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי) על המאבק בשחיתות השלטונית.

מיקי רוזנטל קיבל את הפרס על שיטת השקשוקה, וסטלה קורין ליבר מגלובס קיבלה את פרס העיתונות החוקרת.
- - -
השופט דרורי
בגלל נסיעות השבוע שעבר החמצתי את הפרשה הזו, שבה השופט דרורי לא הרשיע אברך שדרס קופאית ממוצא אתיופי כדי שהאברך יוכל לכהן כדיין בבית הדין הרבני. הוא עורר זעם רב והסביר את פסיקתו הבעייתית בלא הצלחה, ואתמול כבר הודיע השר גלעד ארדן מהוועדה למינוי שופטים שהוא מסיר את תמיכתו בשופט דרורי לעליון. דורה מנתחת את פסק הדין.
יש אלוהים.
- -
ברשתתת
אוי ואבוי, בקרוב לנקוקים יהיו לא חוקיים.
- - -
טוקבק
מה קרה לטור של סימה קדמון?
בן רימוז | 28/06/2009 08:56
האייטם האחרון בטור של סימה קדמון במוסף לשבת של ידיעות עסק בבנק הבינלאומי ובטענה שבעוד הם מפרסמים (בפרסומת עם אסי כהן) שיועץ השקעות יגיע אליך הביתה, במציאות הם עושים הכל כדי לגרום לך להגיע לסניף.
אין לי ספק שיש חשיבות לאייטם הזה אבל אני לא הבנתי מה הוא עושה בטור של סימה קדמון. אז נניח שמישהו שסימה מכירה פנה אליה עם המידע, היא לא יכלה להפנות אותו לשושנה חן?
מחשבות?
- -
לי זה לא מפריע. בסך הכל מדובר במדור אישי, והיא יכולה לכתוב גם טקסטים כאלו. מה גם שאני מכירה היטב את התנהלות הבינלאומי, ואת העובדה שלא רק שאף אחד לא מגיע אליך הביתה, גם מספר הפעולות שאפשר לעשות בטלפון מוגבל מאוד, וכמות הטעויות של הפקידים והרשלנות שלהם לא תתואר. גם הטלפונים שלהם בלתי נענים בסניפים. כך שאם קדמון ניצלה את המדור שלה לצורך זה, ממש אין לי בעיה.
- -
המקור
תוכנית מצוינת הייתה אמש: מסיפורה של אורלי פרוינד, שתבעה את הדוד שלה שהתעלל בה במשך 14 שנה, מגיל ארבע עד 18 (ואמר ליעל דן, בעלת הכתבה שליוותה את אורלי 14 שנים אחרי המשפט "לכי תזדייני" תוך שהוא מנופף באצבעו כלפי השמיים), דרך הכתבה על בנק הפועלים והארץ, יחסים מורכבים שנכתבו גם פה בתמצית, על חרם המודעות, על ההלוואות של מעריב והארץ, וכנהלאה, הליווי של עמית קדוש, הילדה בת השש שמחכה לתרומת מוח עצם, וידידיה מאיר הטוען שהתקשורת מגזימה לגמרי בתיאור ההפגנות בירושלים, ושהוא היה שם וראה הכל במו עיניו, ושאולי כדאי לו לנסוע לאיראן, כדי לבדוק מה בדיוק קורה שם.
- -
הלך לעולמו
העיתונאי אמנון קפליוק, איש ידיעות לשעבר.
- -
צרות בכותרות
חלק ניכר משער מעריב אתמול הוקדש למייקל ג`קסון, כשהכותרת היא "המלך מת". האם המלך הוא לא אלביס?
בהמשך יש לוגו בכל העמודים: "מותו של מלך הפופ".
(בידיעות הלוגו הרץ זהה כמעט "מלך הפופ מת")
ואם לא מספיקה הכותרת הזו בשער מעריב, הרי שיש לה המשך בשער המגזין: "דרך המלך". וכותרת הכתבה: "מלך שחור מלך לבן"
בהחלט מקורי, ייחודי מרנין.

- -
טעות פרוידיאנית?




הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

33 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ולווט אלא אם צויין אחרת