00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

orange techblog

מסלול חייו של מכשיר - אירוע הבלוגרים של orange

כבר הזכרנו בעבר בבלוג את המהפכה שעשינו בתחילת השנה. היום לקוחות orange מחוברים לאינטרנט, לטלפון הביתי, לטלפון הסלולארי ואפילו לשירותי מדיה ובידור שונים דרך צינור אחד, שמוביל אלינו, ל- orange. אתמול נערך בחברה מפגש ייחודי עבור בלוגרים המתמחים בטכנולוגיה מכל רחבי הארץ (והבלוגספירה). המפגש כלל פגישות עם מנכ"ל החברה וסמנכ"לים שונים וסיור מיוחד במעבדה של orange.

 

סמנכ"ל שיווק ותוכן, ארז פז, ערך סקירה אודות השתלשלות חייו של המכשיר הסלולארי מהרגע בו הוא נשלח לניסיון ועד לעד לרגע בו הוא משווק ללקוחות, בכדי לענות על צרכי הלקוח. בנוסף, פירט עד כמה הדור השלישי שהושק לראשונה בישראל רק בדצמבר 2004, הצליח לעשות מהפכה של ממש בכל הנוגע לחיים של כולנו. בנוסף, דיבר על המגמות העיקריות בשוק הסלולארי בעולם: מסכים הולכים וגדלים עם רזולוציות הולכות ומשתפרות, כניסה של ממשקים מבוססים מגע, שילוב GPS, רוחב פס נרחב, תמיכה בפורמטים שונים הנהוגים באינטרנט, דואר אלקטרוני באמצעות הסלולארי ועוד.
 
ארז שוחח עם הבלוגרים גם על השיקולים העומדים בפני הלקוח לפני שהוא בוחר מכשיר סלולארי: החל מהמותג, דרך העיצוב והתצורה, תכונות מיוחדות, נוחות השימוש, חדשנות ועוד – ועל התהליכים שעוברים על orange לפני שמתחילה לשווק מכשיר חדש, תהליך שמשלב מחלקות שונות, במשך חודשים רבים ותוך העסקת עובדים רבים. מאות אלפי שקלים נדרשים בכדי להשיק מכשיר חדש, שעובר אוסף של בדיקות לפני שהוא מופץ.
 
 
סמנכ"ל חטיבת מכירות, גיל רוזנפלד, ערך סקירה מקיפה אודות השינויים שמכשיר ה- BlackBerry חולל בעולם העסקים וגם בקרב חיים של אנשים פרטיים רבים, כפי שיעיד (אולי באירוניה מסוימת) גם הסרטון המשעשע הבא:

 
 
לאחר מכן, הגיע הדובדבן שבקפצת. סמנכ"ל טכנולוגיות, אבי ברגר, ערך לבלוגרים סיור במעבדות בדיקת המכשירים. כל מכשיר שמשווק עובר בדיקות מקיפות וחודרניות, על מנת לבדוק שאין בו תקלה ושהוא יוכל לאפשר ללקוח ליהנות עד כמה שניתן. המעבדות הותירו את הבלוגרים מופתעים ונפעמים, למול הטכנולוגיה המדהימה שהוצגה שם.
 
 

על מסלול חייו של מכשיר סלולארי חדש ובכלל על האירוע והסיור תוכלו לקרוא גם ברשומות שכתבו דביר רזניק (newsgeek, בעברית) והלל פולד (technmarketing, באנגלית), שהשתתפו בו.

 

אין לקדם פוסט זה

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל orangetech אלא אם צויין אחרת