00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אוריון בניית אתרים

החיים לאחר התיקון לחוק התקשורת - מציאות חדשה לספאמרים

 
לפני מספר חודשים (בסוף נובמבר 2008 ליתר דיוק), נכנס לתוקף התיקון לחוק התקשורת (תיקון 40) למניעת הפצת דואר זבל באמצעות מיילים.
 
מאותו רגע, חייהם של ספאמרים השתנו מן הקצה אל הקצה.
 
לא עוד הפגזה מסיבית ובלתי מבוקרת של תיבות מייל - כעת הם צריכים לקחת בחשבון שהפרת התיקון לחוק מהווה עבירה פלילית עליה יוכלו לקבל קנס (לעתים אפילו קנס גבוה למדי).
 
בדברי ההסבר להצעת החוק ‏‏מוסבר המניע לחקיקתו:
"תופעת ההפצה ההמונית של הודעות פרסומת בלתי רצויות באמצעות רשתות תקשורת (לרבות באמצעות דואר אלקטרוני, הודעות SMS ופקסימילה), המכונה "spam", הפכה בשנים האחרונות למטרד ציבורי כלל-עולמי, והיקפה מצוי במגמת עלייה חדה.
יודגש כי התופעה והיקפה מצויים במגמת עלייה חדה (לפי נתונים שפרסמה נציבות האיחוד האירופי, בשנת 2003 עלה נפח הודעות
ה-spam המופצות באמצעות דואר אלקטרוני על 50% מכלל התעבורה העולמית של הודעות דואר אלקטרוני)".
 
החוק קובע כי:
"לא ישגר מפרסם דבר פרסומת באמצעות פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי, הודעה אלקטרונית או הודעת מסר קצר, בלא קבלת הסכמה מפורשת מראש של הנמען, בכתב, לרבות בהודעה אלקטרונית או בשיחה מוקלטת;".
 
אוקיי, אז נשאלת השאלה המתבקשת: איך בכל זאת נוכל לשלוח מסר פרסומי או אינפורמטיבי אל תפוצת מייל (של לקוחות ולקוחות פוטנציאליים)? או במילים אחרות: איך נוכל (במסגרת החוק) לשמור על קשר תדיר וקבוע עם קהל הנמענים שלנו?
מאחר ומסר פרסומי (למשל, ניוזלטר) מותר לשליחה רק כאשר הנמען נתן הסכמתו לכך, פתרון מצוין הוא הקמה של מועדון לקוחות,
בו הנמענים יירשמו מיוזמתם לקבלת הדיוור האלקטרוני.
 
העקרון המנחה הוא הסכמת הנמען לקבל מכם דואר אלקטרוני והדרכים לכך מגוונות, אך הניסיון מראה שמועדון לקוחות הוא האופציה היעילה ביותר.


הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

קוביית אלבום
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל tamaru1974 אלא אם צויין אחרת