77
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הטלה-רחל בניאש מזרחי

הגאון והחמור

הגאון והחמור  

נכתב על-ידי:  עובד צור, מורה בתיכון בליך ברמת-גן, בתגובה לדבריו של הרב עובדיה יוסף, שדרש בדרשתו בנובמבר 2008, כי המורים במערכת החינוך הממלכתית "החילונית" בישראל הם חמורים. 

נשלח ע"י חיים, חמור במשרה חלקית.

 

הגאון לא יודע מיהו דרווין ומהו מוצא המינים.

החמור מלמד את תלמידיו את תהליך האבולוציה.

 

הגאון מתייחס לקולה ולשירתה של אישה כמעשה זנות, ולמחול כפריצות.

החמור רואה בהם אמנות.

 

הגאון רואה בבנימין זאב הרצל מתבולל חילוני שהביא רעיונות בזויים לעם ישראל.

החמור רואה בו חוזה המדינה ומייסד הציונות.

 

הגאון לא יודע מיהו פרויד, מיהו סקינר ומה זה בהביוריזם.

החמור רואה בהם יסודות חיוניים להבנת נפש האדם.

 

הגאון לא יודע מתמטיקה, לא מבין גאומטריה, ולא יודע להבחין בין אלקטרון למולקולה.

החמור מלמד את יסודות החשיבה הלוגית.

 

הגאון מסביר שהצונאמי שפגע במאות אלפי בני אדם הוא עונש מאלוהים.

החמור מסביר שהייתה רעידת אדמה שיצרה גל ענקי, ומשקיע מחשבה כדי למצוא דרך למנוע הרג נוראי כל-כך מגל צונאמי נוסף.

 

הגאון יודע שחיילים נופלים על משמרתם משום שלא התפללו ולא הניחו תפילין.

החמור מסביר לתלמידיו את חשיבות ההגנה על המולדת תוך קיום הפסוק: "ונשמרתם לנפשותיכם".

 

הגאון לא יודע מיהם אלתרמן,שלונסקי וביאליק, אך יודע בהחלט שפת שוק מהי.

החמור מלמד את מבנה גוף האדם, את הבוטניקה ואת הביולוגיה.

  

הגאון מחליט שאפשר לפוצץ פצעונים בשבת ולהוציא שערות מהאף ביום הקדוש.

במצב שכזה, תודה לאל שעשני חמור.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

7 תגובות

אולי תאהבו גם
המיטב
אולי תאהבו גם
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל rmizrahe אלא אם צויין אחרת