00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אינטרנט : מידע , שירות , מכירה , שיווק ופרסום

גוגל גרמו לנו לשנות את צורת הגלישה – אמירה גדולה מדי או נכונה מדי ?

 גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול /פופולארי בעולם

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול/פופולארי גם בישראל

גוגל הוא האתר הפופולארי ביותר בישראל

גולשי האינטרנט עוסקים במידה רבה מאוד בחיפוש מידע באינטרנט

לכן, בעלי אתרים מסחריים עוסקים בשנים האחרונות יותר ויותר בקידום עמודי האתרים במנועי החיפוש (אופטימיזציה של תוצאות החיפוש, בדגש על גוגל כמובן העומד בראשם)

כולם יודעים שגוגל אוהב תוכן

כולם יודעים שגוגל אוהב אתרים שמתעדכנים ומעודכנים

כולם יודעים שמבנה נכון של האתר עוזר לגוגל לחפש בו

כולם יודעים שגוגל מעדיף טקסטים ותמונות על אפליקציות כמו פלאש למשל

כולם יודעים מה מבנה הספריות המועדף על גוגל

כמו גם משמעות החזרה על מילות מפתח חשובות בתוך התכנים

ועוד כמה וכמה כללי אצבע נוספים

 

אז מה יצא לנו ?

עמודים שמקודמים היטב בגוגל (מי יותר ומי פחות)

אבל גם..

אתרים שנראים אותו דבר !

כולם על אותו הבסיס (כן, כן – זה שגוגל יודע להבין ולקרוא)

 

מה הבעיה בעצם?

נבנים אתרים רבים שהדבר המוביל בתכנונם הוא המבנה הנכון לגוגל, וכך נפגעת , מראש, חווית הגלישה למשתמש הקצה.

מותגים רבים נראים באינטרנט פחות כמו המותג עצמו (ולא מתוך תכנון בבידול עיצובי בין הנראות שלהם און ליין ואוף ליין).

יותר ויותר עמודי תוכן שחוזרים על אותה מילה חשובה למנוע החיפוש אבל לאו דווקא חשובים לנו בעת הקריאה

יותר ויותר קישורים פנימיים וחיצוניים שלאו דווקא חשובים לנו בגלישה הרלוונטית

 

או בסיכומו של דבר- כולנו עוברים לעבוד ולחשוב כמו שהרובוט הגוגלי חושב, או יודע לחשוב

נקודה למחשבה...

 

גילוי נאות: הבסיס לפוסט הזה הוא בדיון ואינסייט שהעלתה זוגתי אצלנו בסלון, על אספרסו בבית.

 

אסף דותן - ייעוץ וליווי אסטרטגי באינטרנט | [email protected]

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אסף דותן אלא אם צויין אחרת