00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

סלולר - שיטת מצליח!

 

התקשרתי לחברת פלאפון וביקשתי דין וחשבון על החיובים בחשבוניות. בכל אותם הפעמים זיכו אותי על ההורדות הנוספות ללא וויכוח. כך כותב לי אחד מקוראי, במכתב מפורט על העינוי שהוא עובר ע"י ספק הסלולר שלו.

לי זה קרה בעבר עם אורנ`ג. בוקר אחד מצאתי בחשבון הסלולר שלי חיוב עבור שרות הורדת משחקים. בדקתי לאחור ומצאתי שבאופן שיטתי גוזלים ממני כמה עשרות שקלים עבור שרות שאין לי מושג מהו. התקשרתי לשרות הלקוחות, עוד לא סיימתי להזכיר את שם החברה המחייבת וכבר הוצא לי לקבל זיכוי על כל החיובים. שיטת מצליח הידועה.

תלונה של אותו קורא על חיוב עבור הורדה קבצים מהאינטרנט הסלולרי הסתיימה כך: " לאחר כ 5 דקות של המתנה הנציגה חוזרת אלי. `זיכיתי אותך על מלוא הסכום`. התפלאתי, שאלתי אותה איך זה  קרה כה מהר וללא כל וויכוח?
תשים לב למשפט הבא! `הייתה אצלינו תקלה בגלל שהיית מנוי של שירות Navigator זה חייב אותך על גלישה, ובגלל זה הגיע החשבון.` זאת אומרת שאם זה קרה אצלי זה קרה אצל עוד אנשים נכון?"

חלקנו מקבלים כיום את חשבונות הסלולר דרך האי מייל. רובנו כבר עייפים מלבדוק כל אגורה מידי חודש בחשבונות מסורבלי קריאה. המלצתי היא להתעקש ולבדוק את החשבון בשבע עיניים. יש מצב  שכסף שלכם מונח על הרצפה ואתם רק צריכים להתכופף ולהרים אותו.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

15 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת