00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

חמוץ מתוק

חוצפה !


יצאנו החוצה במסענו לראות דירות וגילינו שמזג האויר מלבב.
החלטנו שזה היום המתאים ביותר לאכילה על הים.
אצלנו באזור לא פשוט למצוא מקומות על הים, בעצם יש רק בנמל קיסריה.

משום מה, בנמל גובים דמי כניסה. בהתחשב בזה שרוב האנשים באים בשביל המסעדות, לא יפה מצדם לקחת גם דמי כניסה, מה גם שבערבים הכניסה היא בחינם, אבל לנו יש כרטיס מטמון אז נכנסנו בחינם.

בנמל קיסריה יש הרבה מסעדות, אבל חוץ מבית קפה אחד, כולן לא משהו. בכל זאת החלטנו לנסות את המפורסמת שביניהן. התיישבנו, אחרי רבע שעה באה מלצרית לנקות את השולחן, עדיין היה מלוכלך, אחרי עוד עשר דקות היא באה שוב, ביקשנו שתנקה שוב, שוב היה מלוכלך, ראינו שהדברים לא זזים, קמנו והלכנו.

בהתחשב ברעב המצטבר ובתסכול המתגבר, התחשק לנו ללכת על בטוח. באזור התעשיה בקיסריה (ישבנו מספיק על הים בזמן שחיכינו במסעדה המלוכלכת) יש כמה מסעדות, ביניהן ז`אקו, זה של הדגים.

התיישבנו שם, קיבלנו את הסלטים שלהם, כל אחד ואחד מהם נפלא, אני אוהבת את זה שהם נותנים לחם ולא פיתות, בשבת הם נותנים חלה, שזה בכלל נפלא.
הזמנו את המנות וכרגיל התענגנו גם על האוכל וגם על האוירה. המלצרים שם נראים כאלו שמקבלים יחס טוב ושחשוב להם שללקוח יהיה טוב, אפשר לבקש כל מיני דברים שאין בהכרח בתפריט ותמיד הם נחמדים ומגיעים בזמן, בקיצור, כמו שרצינו: מקום בטוח.

אבל לא עלינו רציתי לספר לכם הפעם.

מאחורינו ישבו 2 נשים. כנראה אמא ובת.
הבת הזמינה קלמרי. הם דנו עם המלצרים, מלצרים באו, הלכו, ביררו וחזרו, הם וידאו מחירים, ביקשו לשלב מנות, עשו בלגן די גדול סביבן ובסופו של דבר החליטו להזמין את הקלמרי באיזה רוטב.
המלצר אמר שהוא ממש לא ממליץ לקחת את המנה הזאת, שהם בד"כ לא מכינים את הקלמרי עם הרוטב הזה ושזה לא יוצא טעים, שזה יצא לה יקר מדי ושהיא לא תהיה מרוצה, הוא ממש ביקש ממנה לא לקחת את המנה הזאת.
אבל הבת התעקשה, היא אמרה שתמיד היא אוהבת את הקלמרי שלה ברוטב הזה ושהיא מוכנה לשלם, ככה זה טעים לה.
המלצר בדק אתה שוב והסביר שכאן לא ממליצים על זה ושאולי היא מכירה משהו קצת שונה, שזה ממש לא טעים וכו` וכו`
והיא התעקשה.

ואז הגיעו המנות.
הבת ניקרה בצלחת שלה
קראה למלצר
והתלוננה
זה נורא לא טעים היא אמרה
נכון, הוא אמר לה, הסברתי לך שככה אנחנו לא עושים את זה ולא ממליצים לקחת את זה
אבל זה נורא לא טעים לי היא אמרה
וכעסה
וקראה לאחראית המשמרת
שהסבירה לה שקודם הסבירו לה גם המלצר וגם אחראית המשמרת וגם מנהל המסעדה שלא כדאי לה ושזה יצא יקר
והיא התעקשה
אז הם לא יכולים לקבל את המנה בחזרה

הבת הושיטה לאחראית המשמרת את הצלחת ואמרה שבמילא היא לא תאכל מזה, הפרצוף שלה היה כועס וכשאחראית המשמרת לקחה ממנה את הצלחת, הבת הוסיפה דחיפה קלה לעברה וממש הדפה לעברה את הצלחת בכעס.

אחרי זה שתינו את הקפה שביקשנו שיעשו לנו אותו במיוחד ואת המנה האחרונה שגם היא לא בתפריט, הודינו למלצרים על השירות הנפלא והלכנו.
הספקתי לראות את הפנים של הבת כועסת על המקום הנורא שהיא ישבה בו.

איזו חוצפה.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

8 תגובות

ארכיון פוסטים
נקה
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל Mנטה אלא אם צויין אחרת