11
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

בלוג צרכנות ודעות

רכבת ישראל מציגה: שיא הפארסה

13/08/2008
 
המקום: תחנת הרכבת
 
הזמן: 20 דקות אחרי זמן ההגעה הרשמי של הרכבת לתל אביב
 
תיאור: בעודי ממתין לרכבת שכמדי יום מגיעה באיחור אופנתי של 15-20 דקות אני שומע הודעה לא רגילה מהכרוז של התחנה:
 "נוסעים נכבדים, הרכבת לתל אביב מרציף מספר שלוש תצא לפני הרכבת לתל-אביב מרציף מספר ארבע"
כיוון שלא ראיתי רכבת לא ברציף מספר ארבע ולא ברציף מספר שלוש לא ייחסתי להודעה חשיבות מיוחדת, אלא שהכרוז חזר על הודעתו בפעם השניה, ולאחר מכן בפעם השלישית והרביעית, כיון שכך, המון האנשים שממתינים בקוצר רוח להגעת הרכבת החל נע לאיטו לכיוון רציף מספר שלוש, אלא שממש אחרי ההודעה הרביעית הגיעה רכבת לרציף מספר ארבע דווקא, ורציף מספר שלוש נשאר שומם ללא הרכבת שיועדה על ידי הכרוז לצאת ראשונה לכיוון תל-אביב.
 
וכאן מתחיל החלק השני של הפארסה, המון האנשים שכמובן רוצה להגיע כמה שיותר מהר לעבודה החל להתלבט, האם להמתין על רציף שלוש או לעלות לרכבת שהגיעה לרציף ארבע ונראה שעומדת לצאת בכל רגע? וכדי לחזק את ההתלבטות, הם שומעים ברקע את קולו הרשמי של הכרוז מודיע בפעם החמישית:
  "נוסעים נכבדים, הרכבת לתל אביב מרציף מספר שלוש תצא לפני הרכבת לתל-אביב מרציף מספר ארבע" ומצד שני רואים את המאבטחים/פקחים דוחפים את האנשים לרכבת שמחכה ברציף מספר ארבע ומתכוננים לסגירת הדלתות.
 
ואז הגיעה הפארסה לשיאה, ממש בעוד הדי ההכרזה עדיין נשמעים ברחבי התחנה סגרה הרכבת ברציף מספר ארבע את דלתותיה ויצאה לכיוון תל אביב, מותירה אחריה עשרות נוסעים מתלבטים והמומים.
 
הסברים אף אחד לא ניסה אפילו לבקש מהנהלת התחנה, ומי שהשתמש ולו פעם אחת בשירותי רכבת ישראל מבין גם למה.
 
ועוד נקודה אחת לסיום: אני לא מכיר באופן אישי את מנכ"ל הרכבת, אבל בתור נוסע וותיק מאד ברכבת ישראל ומהיכרות עם הרמה הירודה של האנשים שפועלים שם אני נדהם כל פעם מחדש מהקלות שבה מדינת ישראל מפקידה מיליארדים של שקלים בכל שנה בידיים כאלו לא מקצועיות, אם מדינת ישראל רוצה לפתח את התשתיות שלה - והרכבת זו אחת התשתיות העיקריות למדינה מפותחת אז היא חייבת להפקיד את רכבת ישראל בידיים מקצועיות ואמינות ולהוציא אותה מתרבות ה"סחבק" שבה היא מתנהלת.
 
נ.ב.  כתבה זו הועברה במייל ללשכת פניות הציבור של הרכבת, וכן ללשכת שר התחבורה, סביר להניח שלא תהיה תשובה (אל תשכחו איפה אתם גרים) אבל אם תהיה אנו נעדכן.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

22 תגובות

רשומות אחרונות
מפת מבקרים
עדכונים
אשמח לקבל פניות מכם עם חוויות צרכנות טובות או רעות שקרו לכם כדי שנוכל לתת להם במה ולהשפיע אולי במעט על סצינת הצרכנות בארץ, תוכלו ליצור קשר על ידי תיבת "צור קשר" בבלוג
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל יקירמרכז אלא אם צויין אחרת