00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

צליל מכוון

זונה: ביקורת ותגובה.




הפוסט הזה הוא תגובה שכתב כאור בצהריים לפוסט הקודם שלי,   זונה.
 ביקשתי ממנו לכתוב ביקורת כנה על הסיפור.
הרגשתי שהיא תתבזבז לה שם בזנב של התגובות ואני מעלה אותה כרשומה, עם תגובות שלי לדבריו פה ושם.






כאור: הבטחתי ואני מקיים. את הזמנת...
אבל לפני כן אומר, כי כל כך יפה היה בעיני גילוי הלב של כמה מן הנשים שהגיבו לך, שהיה להן אומץ לחשוף את פנטסית "הזונה-לפעמים" או "איך הייתי אם הייתי זונה" שחולפת בהן. זה הטוב שבאינטרנט שאדם יכול לחשוף מה שעובר עליו. אהבתי אותן.

הר: הזמנתי, ואני לא מצטערת. עשיתי את עסקת-חיי. ותודה שנענית, ובאופן כה שלם.

 לגבי פנטזיית הזונה, כולנו לוקות בה במידה זו או אחרת ואף מגשימות אותה , יותר או פחות. בדרך כלל רק במיטה, כשאנחנו מבקשות להיקרא זונות או לקבל יחס "של זונה".  ויש כאלה שמרחיקות וטובלות את רגליהן הנקיות בביצה. איפה אני על הסקאלה הזאת? אתה יכול לנחש.

כאור: אז ככה:
קודם כל ירדן צדק באמרו לעבור לגוף ראשון. כך עוברים בצורה מהימנה ומשכנעת יותר לגוף של המספרת, של הזונה - ולנפשה.

הר: אכן ירדן צדק, כבר קרה שגוף ראשון שיפר את כתיבתי פלאים. ולעתים עברתי אחרכך לגוף שלישי, לצורך הסיפור. משחק הגופים הוא חלק מההנאה בכתיבה, ודרך טובה להכניס את עצמך לתוך הדמות. אבל אני השתפנתי, לא יודעת למה. לא הייתי מסוגלת להיכנס לעור שלה.


כאור: שנית,את בהחלט מתארת זונה לא אופיינית. זונה מתוך בחירה קרה! אישה חזקה.יודעת מה שהיא עושה. בעלת יכולת תיאור, הגם שסבלה מערפל ובורות פעורים. היא לא אחת נרקומנית אומללה שפושקת רגליה לצורך מימון סמים. או נעשקת בכוח בידי גברים אכזריים. על כן כמעט הופתעתי כשהתברר לי שיש מכון ליווי בתמונה. ומנחם גם.

 

הר: כנראה שהסיפור סובל מחוסר מהימנות בנקודות הללו, אבל יצא לי להכיר זונה דעתנית למדי שנזקקה לשרותיו של מכון לצורך המסגרת המגוננת וגם לנוכחותו של מנחם כזה.

כאור: שלישית.
ולך נאה לשבח את כותבת מאד יפה . שפתך – שפתיים תישק.
רביעית,
הסיפור הזה נכתב לכאורה כרחף פרפר במהירות מפרח אל פרח בלי לשהות כמעט על פרח אחד. בנשימה חטופה נכתב לכאורה( ולפיכך גם נקרא כך) - כאילו מישהו עומד עלייך עם אלה ביד לייסרך פן תאריכי. 
חבל, כי הסיפור הזה היה זקוק מאד להרחבה.הוא נגוע "בבורות" (חולם בשני ה-ו`). לא שאין מקום לסיפורים קצרים אבל כאן הוא לא שלם. מעורר המון שאלות (שאי אפשר לומר עליהן לקורא אז בסדר תמציא בעצמך את התשובות). מבחינה זו הקורא יוצא חסר. ובעיני גם קטוע. מה שהצטייר לי בדמיון הוא כותבת כמעט חסרת ביטחון מבוהלת מהעזתה לכתוב סיפור. כי מה היא ומי היא שתכתוב סיפורים. נוגעת - ונרתעת. ואת שוכחת שכל כתיבה שלך וכל רשימה שלך היא סיפור שאת כותבת. (רק שלא קוראים לה סיפור). וזו הסיבה שכתיבתך נחשקת על ידי רבים.

הר :תודה כאור, מקבלת את המחמאה בעונג, רק חבל שאני לא מצליחה לספר סיפור בשפתי היפה.  המילים נשפכות כמו מפל ולפתע אני נתקעת. וסוגרת את הבסטה ומוחקת, או קורעת את הדפים.
אתה כל כך צודק, אתה לא יודע עד כמה. מחקתי ומחקתי, מכבסה המלים עבדה ללא הרף.
ומה נשאר בסוף? ירדן קיבל דוגמית ממה שכתבתי וכתב סיפור חדש על בסיס רעוע מאד. ואני צינזרתי אותו כהוגן.   ובכלל אני חושבת שכדי לטפל באמת  בממאירות שפשתה בכתיבתי אני אאלץ לפתוח בלוג חדש, שבו לא יקראו אלה המכירים אותי באופן אישי.


כאור: חמישית:
הסיפור מתקתק מדי .וגם קצוותיו פרומים ולא אוחו. מדוע? כי הגיבורה שלנו היא לא זונה על באמת . היא הר הקסמים שכותבת על זונה בזהירות בזהירות. הר הקסמים שכותבת סיפור סטרילי - ודוחה את התוספות הבלתי סטריליות של ירדן.
סטריליים מאד גם שני תיאורי מפגשיה עם לקוחות שלפחות הם היו טעונים הרחבה. חייבים הרחבה! או קיי . הזיון נעשה בחטף. באתי. נבעלתי המשכתי ללקוח הבא. אבל מה? גם אם היא זונה כי לכאורה גס לבה - היא לא חשה כלום? (לא מינית) חוץ מן החתול והאובך.(לא בא מחנק בגרונה? לא עולה גל אבק מן המיטה שעליה שכבה?) על מה הם שכבו? האיש, איך נראה?? ומה שקורה לה זה "הופ פשקתי, סגרתי, גמרנו?" זה לא מתאים לגבורה שהיא לא אישהמפגרת נרקומנית. המחשבות שאת שמה בראשה לאורך כל הסיפור, הן של אישה די אינטליגנטית ש ח ו ו ה דברים . אפילו לא נטולת רגישות. את שוללת כאן את יכלתה לחוות,.תהיה אטומה ככל שתהיה מעצם היותה זונה.

 

הר: אני עונה בחיוך כי שוב, אתה צודק עד מאד. היית צריך לראות איך קוששתי משפט אחר משפט. ובכלל אופן הכתיבה שלי הוא כזה: מקיאה את מילותיי על הדף עם המון פאתוס, קוראת בתחושת בחילה ומתחילה לקצץ בנטיעות באכזריות.הטאבו הספרותי שלי משתמש בכל המילים שבמילון, אבל הוא זורה מילים יפות לכל עבר, כמו אבקת-קסמים, כדי להשכיח את העובדה שאין לו סיפור.אבל השאיפה שלי היא הפוכה, הייתי רוצה לכתוב רזה ולהשתמש בכמה שפחות מילים שאומרות את הסיפור, בלי סלסולים ושנצים, האידיאל שלי הוא המינגווי.

כאור: המפגש עם גבר ללא תחתונים תחת הבגד הוא פנטסיה של נשים רבות גם פנטסיה ממומשת לעתים קרובות. ולאו דווקא למפגשי זנות.אף כי הרבה למפגשי מאהב ומאהבת, הופעה כזו משגעת גברים!!!!!! היא בעיניו התגשמות ה"אני כל כך רוצה אותך! ולענג אותך" תאמיני לי!
וך אעז לומר שאולי הפנטסיה הנפלאה הזו אינה זרה גם לך, בהיותך אישה עשירת דמיון :-)

אני קורא ושואל: או קי, באה "בלי". מה אמר הגבר. מה עשה הגבר. העמידה אותה בגג וחשף אותה אל מול האור ? סובב אותה לכל רוחות השמיים . או ישר בא עליה.
את פוסחת על התשובות. מסתפקת בתחושה של רוח נעימה זורמת בין מעלות ירכיה. משב שנעים אמנם לדמיין אותו (וזה בדיוק מה שעלה בדעתך כשחשבת על המופע של הזונה בלי תחתונים. אבל מה שפסלת הוא העיקר איך הגיב הגבר מה ואיך הגיב , גם בלי להכנס לפרטים מלאים סקסואליים.

הר: נו ברור, זו פנטזיה מוגשמת.. וראה תשובותי הקודמות.
יש כאן מגבלה אובייקטיבית שמונעת ממני להיכנס לפרטים אינטימיים.


כאור: כולנו יודעים שיש זונות שאינן עולות מן הביבים. סטודנטיות המממנות כך את הוצאות חייהן. נשים המבקשות השלמת הכנסה באמצעות הכנסות רבות לגופה. הגיבורה שלך נראית לי די מן הסוג הזה. את מעניקה לה נשמה אבל למרבה הצער במקומות אחדים גם מרוקנת אותה מנשמה. זה אחד החסרונות בסיפור.

לא התענגתי ספרותית מן הסוף המתוק-המר. המנחם הזה. החרה הזה, סרסור הזונות. הגם שהעניק לה לקוחות והיא לו חלק מן האתנן. סיום יותר מדי מתקתק.כאילו מצאה לה מאורה לסיים בה את חייה ואופציה אחרת לא היתה לה. רגע! כולו שנתיים היתה זונה. עשתה הרבה כסף! כל חייה לפניה. אגב איננו מוצאים אף בדל רמז בסיפור שהיתה לה טראומה ממעשיה. להפך התנהגותה "בעבודה" מבטאת אדישות. נון שלנטיות. הפרדה מוחלטת בין האיבר הקולט גברים לבין מה שלמעלה מן הפופיק.(אף כי היה עליה להבחין בסביבתה, לרבות הגבר, ולתאר אותה בעת שעשו לה. כלומר זה היה תפקיד המחברת) יום אחד החלה לחוש כמו פרפר אישה עקוד בין אלפי מחטי הגברים. היתה צריכה לעצמה סידור אחרי ששבעה מן הזנות. הגברת שבוודאי צברה הון עתק. חייבת ללכת דווקא אל מנחם שבכלל לא מעורר אותה?
הוא יספק לה את הבטחון הכלכלי?יש לה משלה.
מדוע עם אופי כה חזק לא בנתה לה עתיד אחר?
ההנחה שלי כי הסיום נבנה כיש בו משה, משום רצון שאולי לא היה ברור גם לך, לפיו  סוף גנב לתליה וסוף זונה לענישה? לכן כזה צריך להיום סיום הסיפור? פויה, אישה, הלכת לזנות ועכשיו איזה פיחסס של חיים קיבלת כעונש!

הר: למה אתה חושב שבחרתי לה עתיד כזה אפל? אלה חיים די רגילים. רבות מאיתנו חיות עם מנחם כזה, מוכרות את נשמתנו עבור ביטחון כלכלי. וזונה, גם זונה חכמה, נוטה לבזבז את כספה לכל רוח. זה חלק מהעונש. שנתיים של זנות רווחית לא מבטיחות עתיד, הכסף מתבזבז תוך כדי עשייתו.

ודוגמא קטנה: פעם הרווחתי באופן שלא הייתה ממש כשר בעיני, סכום כסף נכבד.  לא ביצעתי עבירה פלילית, אבל לא הייתי שלמה עם הקלות הבלתי נסבלת שבה הרווחתי אותו. אז לקחתי את הכסף ובזבזתי אותו בלילה אחד בלאס-וגאס. וכך הוצאתי את החטא ועונשו מהסיסטם שלי.


כאור:היא לא רק איבדה את החשק –כעונש וכפי שמדמה מוחה של אישה אשר לא היתה זונה אלא כותבת על אחת כזו – אלא תחיה עם טיפוס די עלוב. לא רק זאת אלא שאיבדה את טעם חייה. ואולי אף מתגעגעת משום כך לימי הציד שלה שסיפקו לה ריגוש (לאו דווקא הזיונים עצמם)
.
קסמים, במציאות הזונות אינן מאבדות את החשק!!! הן בזות ולא מתענגות עם הגברים הבאים בהן תמורת תשלום, אבל אוהבות בלהט לבבי וגופני ע צ ו ם את האיש שלהן. סרסור או אחר.

על כך אמרתי שהסיפור מסתיים באופן מתקתק מדי וצפוי מדי. הגברת חיפשה חיים קלים ועכשיו בבקשה שתאכל אותה.
היה לה ש כ ר גם אם עלה לה בריח פסטרמה ומלפפונ
ים חמוצים או אראק וזיעה חמוצה.
יש לה ע ו נ ש . חיים לא חיים עם מנחם הלא מנחם,.בגמר "תקופת עבודתה".
האם הדבר אמור להיות מוסר השכל?

 

הר:לא! ושוב לא! היא לא איבדה את החשק, היא בחרה במנחם, שהיה לה לאבא ולסוג של כפרת עוונות. מנחם תמיד יזכיר לה את העבר שלה. מנחם הוא השכר והעונש. והסקס שלה עם מנחם הוא סקס של החפצה, דומה מאד לסקס שהיה לה קודם עם כמה מאות גברים אלמוניים. המיניות שלה מסורסת, זה לא אומר שהיא לא קיימת. היא פשוט שונה.

כאור:אני מאמין שיכול היה לצאת תחת ידך סיפור נפלא אם לא היית מכניסה ראשך בסד של מספר מילים מוקצב. אם לא היית מרפרפת אלא מרחיבה. אם לא היית חסרת בטחון עד כדי כך שנאלצת לבקש "חוות דעת נוספת"

את יכולה ואת מוכשרת!. תאמיני לי, אני יודע על מה את מדבר. אולי קצת יותר אימונים ונסיונות. עדין את יכולה לעשות מן הזונה מוצר הרבה יותר טוב.

עכשיו את שונאת אותי.
אבל לפחות תראי כמה השקעתי :-)

 

הר: עכשיו אני אוהבת אותך, ותודה על ההשקעה. אני מעריכה את זה מאד מאד.

 

 

Simon Schubert- woman bathing her hair, 1996


הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

46 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל הר הקסמים אלא אם צויין אחרת