00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

רישוי שנתי - תוספים לרוב

 
האהובה אזרה עוז ולקחה את רכבה הפרטי למכון רישוי באזור. "אני ממליץ לך לרכוש תוסף לדלק", הציעו לה, עוד לפני שהחל תהליך הבדיקה, זה יבטיח שתעברי את בדיקת הגזים. האהובה שדי נלחצת במוסכים ומכוני רישוי (עולמם של הגברים הקשוחים), מיהרה להסכים ורכשה את התוסף במאה ש"ח (מחיר מופקע לחלוטין). דבר אחד שכחו לשאול אותה, לפני שהזרימו את התוסף למיכל הדלק. האם המיכל מלא? מסתבר שהמיכל היה ריק למחצה. והתוסף שאמור לפעול על מיכל מלא, נבלע תוך נסיעהשל כמה קילומטרים והיה כלא היה.
 
כמובן שאת בדיקת הגזים היא עברה "בקלילות".
 
לא מספיק שרישיון הרכב, עולה מעל אלף ש"ח, תוסיפו על כך את עלות הטסט ועוד תיקונים הכרחיים ובטיחותים בעקבותיו, עכשיו הפכו את מכוני הרישוי לבית מסחר לתוספים.
 
משרד הרישוי, חייב לאכוף על מכוני הרישוי, תקנה האוסרת עליהם למכור או לתקן רכבים בעסקיהם, זה ניגוד אינטרסים מובהק. נכון שלפעמים התיקון הוא הכרחי, כמו נורה שנשרפה, או מספר רישוי שדהה. אבל כבר נתקלתי במכון רישוי, שמחזיק בחצרו (בכיסוי, שהמוסך אינו שייך למכון הרישוי) מוסך מושלם לתיקון המכללים הנבדקים בטסט השנתי.
 
אין ספק, שתוסף לדלק איכותי, משפר את הסיכוי לעבור את בדיקת הגזים. ככל שהרכב ישן יותר, הסיכוי שתזדקקו לתוסף גבוה יותר. לפני שאתם נכנסים לארץ הגברים כחולי המדים. תדלקו את הרכב, ריכשו תוסף במחיר נורמלי וסעו לשלום.

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

15 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת