00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

אורנ`ג - שרות הלקוחות מתדרדר

 
כבר כמה ימים, שאני מנסה לדבר עם שרות הלקוחות של חברת פרטנר מפעילת רשת אורנ`ג. כל חיוג מסתיים בעוגמת נפש. המערכת "המשוכללת" שלהם, מובילה אותי בין כל המבצעים והתכניות שלהם אבל נציג שרות אין בנמצא.
 
הערב התקשרתי ל *054, הייתי נמרץ עם החלטה שהפעם אני לא אוותר עד שאשמע מענה אנושי. הטיול בין הכוכביות והסולמיות החל כרגיל. טלפון משפחה, תכנית לילה,מבצע SMS ועוד. רק מענה אנושי לא בנמצא. נזכרתי באחת העצות שרשמתי לפני כמה חודשים. לחצתי על האפשרות, רכישת מכשיר ללקוח חדש. תוך שניות ענתה לי עלמת חן, כאן כבר לא הרפתי עד שבקשותי נענו .
 
אורנ`ג הובילו מהפכה בשרות הלקוחות שלהם. במשך שנים הלקוחות היו נענים תוך זמן מאד סביר. הם עבדו 24/7 והיה פשוט תענוג לדבר איתם. כנראה שהמנכ"ל החדש החליט להעצים את הרווחים וקיצץ בעובדים על חשבון מיליוני הלקוחות שלהם. השרות נסגר ביום שישי בצהרים עד יום ראשון וגם בלילה אפשר לדבר עם הקיר. 
 
בשנה שעברה, לא חסכתי מפרטנר מפעילת רשת אורנ`ג, דברי שבח על שרות הלקוחות שלהם. אני שוקל לקחת את המילים בחזרה. שיטת המענה הממוחשב שהתעצמה שם, כל כך מרגיזה שבא לי להחליף רשת. 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

12 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת