צליל מכוון

חלום

כשיצאתי בלילה לסיבוב עם הכלב ראיתי דלת בקיר. אני עוברת ליד הקיר הזה כל יום, הוא מלא גרפיטי ואף פעם לא שמתי לב שיש בו דלת. היא הייתה פתוחה והיה שם חלל די מרווח.
דמיינתי שאני נכנסת לחלל הזה ונרדמת .
כשחזרתי הלכתי לישון וחלמתי את החלום הכי מוזר בעולם.

בחלום נכנסתי דרך הדלת לתוך החלל. היו שם פנסים תלויים ופשוט זחלתי מפנס לפנס, עד שהגעתי לדלת כתומה.
פתחתי אותה ונכנסתי פנימה.
היה שם אולם ענק, עם שולחנות ערוכים.
בפינת האולם היה פסנתר כנף כתום,  ellen האחת ניגנה שם את הקרנבל של שומן. היא נראתה בדיוק כמו בפנטזיה שלה על פרובנס.
על השולחנות היו עוגות מדהימות.
נורא רציתי לאכול אבל פחדתי שהן מורעלות.
פתאום ראיתי את  w o m a n 7  ואת קטנה גדולה. שתיהן לבשו שמלות שחורות ועל ראשן חבשו כובעים של טבחים.
הן הזמינו אותי לאכול מהעוגות. אמרתי שאני בדיאטה ואני רק אטעם. אכלתי עד שכאבה לי הבטן.
נפרדתי מהן לשלום והמשכתי הלאה. בסוף האולם היה מסדרון ארוך וחשוך. חציתי אותו והגעתי לשער מעץ.
פתחתי את השער ומצאתי את עצמי בתוך המערה שראיתי היום אצל  yaya133 .
אף פעם לא הייתי במערה, חוץ מהמערה הכחולה, זו הייתה מערה אחרת לגמרי.
יאיא עמד בקצה וצילם בלי הפסקה, עם פלש. הוא נראה בדיוק כמו בראד פיט עם קסדה.
ביקשתי ממנו שיפסיק לצלם כי הפלש מסנוור אותי נורא וכואבת לי הבטן.
להפתעתי הוא הסכים.
נפרדתי ממנו והמשכתי הלאה, הגעתי לחדר שכל הקירות שלו היו מכוסים טפט של הרי האלפים, כמו הטפטים המזעזעים שהיו  בשנות השבעים.
הטפטים קררו את החדר, היה שם קר כמו בהרי האלפים.
באמצע החדר היה שולחן עגול. ישב שם   צאט ניק בחליפת סקי ומחליקיים ושיחק קלפים. שאלתי אותו אם אפשר להצטרף והוא  הסביר לי שזה סטריפ פוקר.
אמרתי לו שזה לא מעניין והוא הציע שנשחק על צילומי פרחים. הסכמתי. אני לא אומרת לא לצילומי פרחים. למזלי היו עלי 28 פריטי לבוש ולו היו 25 תמונות.
נשארתי עם טי שירט ותחתונים והוא נשאר בלי תמונות. אמרתי יפה ניצחתי, תודה והמשכתי הלאה.
יצאתי משם קפואה והמשכתי  ללכת עד שהיגעתי לחדר חושך.   ר ש פ י ם ישבה שם, ערומה ויפה. שאלתי אם  היא מוכנה להשאיל לי בגד והיא ענתה: "אין עלי בגד בכלל, הרי זו אני הבוערת".
התחלתי לרוץ כדי להתחמם. עברתי במנהרה ארוכה וכתומה והחלקתי על קליפות תפוזים. בסוף המנהרה עמדה דנטל. ביקשתי ממנה בגד והיא אמרה שאין לה אבל היא מוכנה להשאיל לי קעקוע.
לקחתי ממנה קעקוע של סירנה והוא חימם אותי קצת. צמח לי זנב של בת-ים.
דנטל פתחה לי את הדלת  של המנהרה ומצאתי את עצמי בתוך הים.
התעוררתי.

ובהזדמנות זו, פעם רציתי לכתוב פוסט על האיורים השונים שנעשו ל"אליס בארץ הפלאות".