00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

הצרכן

דמי שימוש חודשיים - עצות

 
גז מרכזי: כבר שנים שאני משלם עבור מרכזיית הגז בבניין ולא פוצה פה. מדובר על כמה עשרות שקלים, שנגבים מאיתנו ועד היום לא הבנתי בשביל מה. איזה שרות אנחנו מקבלים מחברת הגז לאורך השנה. פעם אחרונה שהייתי זקוק להם עקב ריח חריף של גז במדרגות. הם הגיעו לאחר 3 שעות ואני דמיינתי איך כל הבניין עולה באויר.
 
התרופה: התקשרו לחברת גז מתחרה, קבלו הצעת מחיר, אולי אפילו זאת הזדמנות לטמון את מיכל גז בקרקע. ספרו על הצעת המחיר לספק הקיים, ראו זה פלא המחיר ירד פלאים.
 
שיחות בינלאומיות: כבר קרוב לשנה שברק(013) מחייבים אותי כמה שקלים לחודש,דמי שרות (5.90 ש"ח), על כלום. אני מעדיף לשוחח עם יקירי בחו"ל על רשת האינטרנט (VoiP), ונדיר שאחייג למדינות רחוקות בטלפון קווי או סלולרי. פעמיים התקשרתי, הם אמרו שיבטלו את החיוב. עד היום לא ביטלו.
 
התרופה: וותרו על שירותיהן הטובים של חברות התקשורת לשיחול בינלאומיות. התקינו תוכנה לשיחות קול על הרשת. קנו ב 10 דולר "זמן אויר" מראש. דברו לכל טלפון קווי בעולם, ללא דמי שימוש ותתפלאו כמה זה זמין,זול ונוח. אפשר כמובן לדבר גם לטלפונים סלולרים, אך המחיר לא כדאי.
 
 
מכשירי איתור לרכב: אחד המטרדים הגדולים שיש לכל בעל רכב חדש ויוקרתי. התקנה מעצבנת, אין ספור פעמים של שחרור הרכב מנעילה עקב טעות בתפעול המערכת, צפירות עולות ויורדות וכן, גם דמי שימוש חודשיים.
חיפשתי ברשת כמה רכבים אותרו על ידי החברות הפעילות בענף זה, לא מצאתי. משום מה יש לי הרגשה שבכסף שמשולם כל חודש עבור השרות, ירכשו הרבה יותר מכוניות חדשות ממה שאותרו והוחזרו לבעליהם.
 
התרופה: לא פשוט, חברות הביטוח מחייבות אותנו להתקין מכשירים אלו על הרכבים. מעניין שבחברות ההשכרה והליסינג כמעט ולא תמצאו מכשירים כאלו. הם פשוט לא מבטחות את הרכבים, אלא לוקחות את הסיכון על עצמם. אולי ביום מהימים בהתערבות המחוקק, יעצרו את התופעה הזוו, שיש לה גם השלכות על שמירת הפרטיות שלנו. עשו שופינג בין החברות. יש חברות ביטוח שיסכימו לבטח את הרכב גם ללא מכשיר האיתור, בתמורה להתקנת אמצעי מיגון אחרים.
 
 
סלולר - אחריות, גניבה ותיקונים: רכשנו מכשיר סלולרי חדש, בין שאר הטפסים שהחתימו אותנו בחברת הסלולר, חתמנו על שרות תיקונים וביטוח למכשיר הנוצץ.  מעכשיו במשך שלוש שנים נשלם בסביבות 30 ש"ח על ביטוח שלא בדוק שאנו צריכים אותו. 30 ש"ח כפול 36 חודשים שווה 1080 ש"ח. זה מתקרב למכירו של מכשיר סלולרי לא רע. למי שמחזיק מכשיר פשוט ולא N95 של נוקיה,אני בכלל לא בטוח שזה כדאי.
 
התרופה: רכשו מכשיר בחנות עצמאית, ותרו על ביטוח למכשיר, בשנה הראשונה יש אחראיות יצרן. גם אם תצטרכו לתקן אותו פעם בשנה על חשבונכם , זה יעלה לכם מקסימום 150 ש"ח. כמובן שלמאבדים סדרתיים ולאלו שחייבים לבדוק את חוזק המכשיר מול כל סלע מזדמן, עדיין כדאי לבטח את הנודניק הסלולרי בחברת הסלולר.
 
יש עוד מספר רב של תשלומים חודשיים מופרכים, אשמור משהו לרשומה הבאה..

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

6 תגובות

בבאבלס להרגעת הרוחות
ברוכים הבאים
Map
קוביית קוד חופשי
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ngong אלא אם צויין אחרת