00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

פרקולוג @ Perkolog

בלוגים מפורסמים

"אני חולה פרסום", כותב טקסימדיה במבוא לבלוגו, "מאפיית פרסום". תרתי משמע? בכל אופן, הבלוג הוא חגיגה קטנה לחובבי עולם הפרסום, כולל לינקים שווים. והוא כותב תחזית בנושא הפרסומות:

"לפני שתראו איזו מדיה עומדת להתפרץ עליכם בעתיד, כדאי שתבינו קודם מה כוחן של הפרסומות בחיינו. אלו שיודעים מוזמנים לדלג על הפרק הזה. פרסומות הן הדלק והאוכל של כולנו. פרסומאים, מפרסמים, מדיה, ואנחנו הצרכנים. בדיוק כמו שמכונית לא תיסע ולא תניע ללא דלק אנחנו לא נוכל להתקיים(תרבותית) ללא פרסומות. הנוסחה מאוד פשוטה חברים יקרים, ללא פרסומות, תשכחו מהחיים הטובים. טלויזיה, אינטרנט ועיתונות לא היו ולא יהיו בנמצא ובהישג יד ללא הפרסומות. לצערכם, אין לכם שום פאקינג יכולת לשנות את הנוסחה הזאת. הדבר היחיד שאתם יכולים לקוות לו הוא, שהפרסמות יהיו יותר חכמות, יצירתיות, מבדרות ומסקרנות. ברוכים הבאים לפוסט העתידני שלי. המדיה בשנת 2020 מחכה לכם מעבר לפינה.. 
(...)
מדיה על כנפי הדמיון / פרק שלישי.
פפסי וקוקה קולה יהפכו את הפחיות שלהן למדיה פרסומית עבור מי שיהיה מוכן לשלם להן. כשתיקנו פחית שתיה בקיוסק של פומה הכיתוב על הפחית ידאג להזכיר לכם לצחצח שיניים בקולגייט. הן ודומיהן, יחתמו על הסכמים עם טויוטה או סוברו או whe על ייצור סדרת מכוניות שיחולקו ללקוחות אסטרטגיים בחינם. לקוחות אסטרטגיים שאלתם? לקוחות שיסכימו להתנייד במכונית שצורתה פחית שתיה + לוגו ענק. מייקרוסופט, תחלק לכם תוכנות חינמיות כי תסכימו להיחשף ולקרוא בעיון את הספאמים (שיקראו כבר בשם אחר בגלל חוקיותם)שהיא תדאג לשלוח לכם. חברות סלולר יציעו לכם שיחות בחינם תמורת קבלת פרסומות לנייד. כל שתצטרכו זה לקרוא ולשלוח תגובה. אם תחליטו לקנות תקבלו גם smsים בחינם.  אסם ועלית ירכשו את זכויות השילוט והתימרור מהעיריות השונות. כל רמזור יקבל צורה של במבה וכל תמרור אזהרה יהפוך לקובית שוקולד. עלית, תחלק לכם שוקולדים בחינם כי כל קוביה תהיה מעין "באנר" לאיזה מותג חדש ששילם על הזכות להיות מתוק בפה של הצרכן. כשתשבו בבתי קפה מן הסוג של ארומה תקבלו את ההפוך שלכם בכוס שמפרסמת את ערוץ 10, המאפרות יזכירו לכם את ערוץ 2 והשירותים יתהדרו להם בערוץ 1. הכיסאות, ייצבעו בלוגו של איקאה והמלצריות יפזזו סביבכם בחולצות של פוקס כשהשיער שלהם אסוף בסיכה גדולה של פנטיין".
 
הוא בחר שלושה מותגים שעשו לו את השנה. הואיל וגם אני בחרתי בגאידמק כמותג, והשיר "טחנות הרוח של מחשבתך" מתנגן לי בראש כבר ימים בזכות הפרסומת של פלאפון ספורט - קבלו את ההמלצה המורחבת שלו על שלושת הגדולים, הכוללת גם את Yellow, עז שאני אישית בהחלט הייתי מסתדרת בלעדיה.

 
ואם בפרסום, ישנו גם "חשיפת יתר", הבלוג הססגוני של נועה אסטרייכר, "פרח פרסום, פרחת עיתונות", כפי שהיא מגדירה את עצמה בחינניות על רקע כדורים מרחפים. כדי לקרוא את הבלוג שלה מומלץ לעבור עם הסמן על הטקסט ו"לצבוע" אותו ברקע לבן, אחרת אפשר לקבל סחרחורת. היא שונאת את המירי מסיקות, סרטי סטודנטים וסטודניטם בכלל, בלוגרים שנולדו אחרי 1987 (היא עצמה כבר בת 22), תוכניות ריאליטי ועוד. יש לה רשימת "קולגות" עם כל החשודות הרגילות, ובפוסט הראשון ל-2007 היא מביאה מודעה שהיא עשתה לה את הקופי. פעם ראשונה שאני רואה מודעה כתובה פקאצית שוטפת. אולי היא נכתבה בהשראת הביצית השיעית.
 


"הקצתי לי, מוכת בלבול מסויים,הבטתי לכיוון החלון וראיתי חושך. ואז קלטתי שעכשיו אמצע הלילה (3:48) ליתר דיוק, ומה שהעיר אותי היה חריקת בלמים, פטיש אוויר, התרסקות מטוס,נשיכת אוזן ממייק טייסון, אגרוף ממוחמד עלי, פסנתר נופל מקומה שלישית, הכשת קוברה- ובעברית: כאבי המחזור שלי. הללויה, יריית הפתיחה נשמעת, והקליע נתקע לי ברחם.
אבל יש בונוס: המחזור בעצמו, שטרח להגיע בהתחשבות כה רבה עם שעות השינה שלי.
אני ממש יכולה לדמיין את הביצית המזדיינת (סליחה, טכנית ופיזיולוגית מדובר דווקא בביצית היחידה ש ל א  מזדיינת) מחכה לשעה 3:47, מחברת לעצמה חגורת נפץ, מספיקה להצטלם לקלטת עם בנדנה של גדודי-חללי-אל-אקצה על המצח וקוראן, לצעוק אללה הוא אכבר ולהתפצח לי בלב הרחם, על מנת לקטול עם מסמרים וראשי נפץ כימיים את כל מי שהתחבא שם מאימת הקטיושות במלחמה האחרונה".

 
בבלוג הטרי של שלמור אבנון עמיחי יש צעצוע: אפשר להעלות תמונה מהמחשב ולראות אותה מתנוססת על שער מגזין שקורא ערן גפן בשירותים. כשנגמר לו הנייר הוא משתמש במה שיש.
 
 

 
אהה, וכשחיפשתי בגוגל את צמד המילים "בלוג פרסום" הגעתי בראש התוצאות לכתבה ישנה של עצמי על מודלים עסקיים לבלוגים ועל עסקי הבלוגים. ובהמשך מצאתי בלוג חמוד של תלמידי עיצוב גרפי בשנקר, "שמנטורה", שכותבים על "נישנושים, כירבולים ועיצוב" ויש להם המלצות בתחום הגרפיקה והטיפוגרפיה. למשל - הציורים של ג`וש קיז ושל דרו פלאהרטי.
 

שלכם,

 
שרית Perkol.com
 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

5 תגובות

ארכיון פוסטים
נקה
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל perkolit אלא אם צויין אחרת