אבא עובד וכל מה שמסביב

קוביית פרטים אישיים

טיול לשבת - נחל פרוד

התחלנו את היום בתשע בבוקר שמחים וטיבי לב ושמנו פעמינו לצפון,בכביש 6 ראינו חייזר אלא אם כן מישהו מסוגל לומר או להסביר לי מה זה 2 העיגולים עם מריחה בסיבוב בשמיים רואים את זה?:

המשכנו צפונה תוך שאנו נהנים ממזג אוויר נפלא,חמים בשמש וקריר בצל,עצרנו בזרזיר לקנות פיתות כמו בכל טיול לצפון ומשם נסענו ליער קשת (כ- 2 ק"מ לפני צומת גולני בצד ימין,סימון דרך נוף - "קשת")מקום מהמם,מקסים-אני ממליץ לא לוותר,תנו לכביש לקחת אותכם עד הסוף שלו,סעו לאט,תנשמו את החוויה של הכביש הזה והנוף שהוא מציע.שם עצרנו ארוחת בוקר שכ"כ אהובה עלינו,אין כמו ארוחת בוקר בטבע
פה ישבנו:

אתם קולטים איזו פינת חמד מדהימה,קצת פרחים אולי:

ארוחת הבוקר שכללה - פיתות עם זעתר,פיצות,פיתות,קובנה (זאת שנראית כמו חלה באדיבותם של התימנים בחבורה),תודה היה טעים,סלט ערבי קצוץ דק,גבינות,סחוג,טונה,חמוצים ועוד כל מיני טובין:

הקינוח עם הקפה :

לקחתי את האמצעית לטייל נזהרים שלא לדרוך על הרקפות והכלניות או הפרגים,לא סגור על זה,ונהננו זה מחברתו של זאת:

עוד קצת פרחים - אני מניח שעננת תוכל ללמד מה הם:

אחרי שקיפלנו את הציוד עלינו לתחנת דלק בצומת קדרים ותראו מה יש בדרך,הצפון בתקופה הזו מרטיט ביופיו,בחיי,אין מילה אחרת לתאר זאת,כולם אצו רצו לראות שלג,אנחנו רצינו לראות את הירוק והזרימה שלאחר הגשמים הברוכים שירדו עלינו:

תמונה מתחנת הדלק עם אשה שסרבה לזוז כדי שאצלם - אז צילמתי גם אותה :

טוב בצומת קדרים פונים שמאלה,נוסעים עד צומת חנניה ובה פונים ימינה,באמצע העלייה בצד שמאל אפשר לראות את נחל פרוד,ניתן להכנס ימינה לקיבוץ ומיד שמאלה ויש דרך שמובילה לנחל.
בקיץ הנחל הזה כמעט יבש,תראו מה קורה פה עכשיו:

הילדים ראו מיים - זהו התחרפנו,כאילו לא ראו מיים בחיים שלהם,כמובן מייד הרטיבו את הנעליים,בנו סכרים ורצו הלוך ושוב לאורך הנחל,ניתן להגיע לתחילת המסלול המסומן בסימן שבילים כחול לבן עם הרכב,העליה במסלול תלולה וצריך לשים לב לא להחליק.

שעה ניסינו להבין איך המנשא עובד וזה לא כ"כ הלך אבל מה נקרענו מצחוק מהניסיונות,יש לציין שהילדה הייתה יחסית שקטה להתעללות שהיא עברה בניסיונות הקשירה.

הג`נג`י,התימניה והאמצעית עלו למעלה למסלול (כל הכבוד לתימניה)והמבין יבין ואנחנו נשארנו למטה,האכלנו את הקטנה ונתנו לה להתפלש קצת בבוץ הקר,היא הייתה בעננים.

אבל עדיין כדאי לטפס עד למעלה לראות את הנחל,התקופה המומלצת היא התקופה הזו.

אולי אצליח להעלות סרטון של המיים כדי לעשות לכם חשק - הצלחתי -כבוד לרון אל שצילם:
"

לא מותאם לנכים או לעגלות ילדים,אבל כן לילדים מגיל 4 ומעלה.
כאן אפשר לקרוא עוד על המקום:

לאחר המסלול העמסנו את כולם על הרכב ופנינו שמאלה לכביש מרון,הגענו לצומת צפת ופנינו שמאלה לכוון דרך ביריה,מקום שפשוט חוויה מדהימה לנסוע בו:

עוד אחת

זהו בערך - השבת הייתה מהממת לטיולים - ממליץ עכשיו על הצפון,הוא מהמם ואין צורך לרוץ אחרי כולם לשלג ןלהיתקע בפקקים שחבל על הזמן,חברים סיפרו על שלוש וחצי שעות נסיעה למרכז.
שבוע מעולה לכולכם - תטיילו ותשמרו על הניקיון באתרים,הארץ שלנו באמת יפה.

אם אהבתם מקסמו אותי
וההמלצה שלי להיום - רשומה של הניק זיקוקית תפוס על התרופה לשפעת....רמז - מתקשר גם עם מיים אבל רתוחים