אבא עובד וכל מה שמסביב

קוביית פרטים אישיים

מג`רסה וחוות התבלינים - טיול לשבת

כבר המון זמן שאני רוצה להגיע למג`רסה(נחל דליות)שבועיים הייתי חולה ולא הצלחתי,

במוצ"ש כבר הייתי בטוח -זהו מחר אני נוסע,אבל ברוב טיפשותי הלכתי לישון ממש מאוחר ולא התעוררנו בבוקר,אתמול יום ראשון כפי שאמרתי התעוררנו ב-11:00,טוב מה עושים?
הולכים לבריכה מ-11:30 עד 16:00 ליום פינוק,הבריכה הייתה ריקה מאדם אולי היו שם עשרה אנשים,שחינו לנו אני ושני הגדולים,כמובן שהקטנה במעון והאשה בעבודה ואני מבלה!

הזמנו לנו ארוחת צהריים מפנקת ביחד,האמצעית אכלה טוסט כמוני והגדול הזמין צ`יפס,הזמנתי להם גם שתייה מה שבדרך כלל איני נוהג לעשות(יש מים) ופשוט נהננו מהביחד,מה לאמר לכם אני מת על החופש הגדול,אמרתי להם מחר,לא מעניין איך אנחנו קמים ונוסעים לצפון,הם הסכימו איתי והבטיחו ללכת לישון מוקדם,איזה מוקדם ואיזה בטיח,נרדמו רק בשתים עשרה.

היום התעוררתי בשעה רבע לשבע בבוקר,הכנתי תיק,בגדי החלפה,נעליים להחלפה,מצלמה ואוכל,הערתי אותם בשבע וחצי בבוקר,יש לציין שהם לא עשו בעיות,התעוררו,התלבשו ויצאנו לדרך,תוך שעתיים נסיעה שעברה דיי בקלות, תמונת נוף אולי:

יש לציין הגענו למג`רסה,אכלנו ארוחת בוקר במקום ורצנו,במלוא מובן המילה למסלול,מכיוון שהגענו מוקדם,האתר היה יחסית ריק,נכנסנו למסלול,המים היו קפואים בהתחלה אבל מתרגלים,שעה וחצי של הליכה נעימה בתוך מים שלעיתים מגיעים עד המותניים,שחינו לנו קצת,השפרצנו ובעיקר נהננו מהשקט,מהשלווה,מהרוגע שהמים משרים עליך פשוט כיף,ראינו שפריריות,שפמנונים,ציפורי מים ועוד ...

לא יכולתי לצלם - השארתי אתהכל ברכב כי שחינו.

עשינו את המסלול הלוך וחצי חזור - תענוג עילאי,לאחר שיצאנו הלכנו להתארגן במלתחות,החלפנו בגדים ונעליים רטובים ביבשים,קינחנו בארטיק צונן והמשכנו לדרכנו,נסענו במסלול של חד נס,משושים,בריכת הקצינים ומשם ירדנו לכוון ראש פינה היינו אמורים לנסוע לצפת אך אחי לא היה בבית,התחלנו בנסיעה חזרה לכוון המרכז כאשר הקולנריות שלי התעוררה ואמרתי אם כבר בצפון ונוסעים הבייתה נכנסים כמובן לחוות התבלינים בבית לחם הגלילית,

הילדים עשו עבודת יצירה ואני בינתיים בחרתי לי את התערובות האהובות עליי כ"כ.

של הגדול:

של האמצעית בזמן הכנה:

התבלינים:

מאז שראיתי את הסרט "מוכרת התבלינים" יש לי אהבה לפלפלים אדומים חריפים:

שילמנו ויצאנו דרכנו הבייתה בשמחה ובששון.

קצת תמונות של פרחים - אני לא מכיר שמות אז רק תמונות:

ואחת התמונות היותר אהובות עליי במיוחד שהוא הפתיע אותי מהצד:

היה לי יום כיף עם הילדים-נהננו מכל רגע.