00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מחתימי הקבלות בסניף יינות ביתן במלחה ירושלים.

שלום רב לכולם.

כתושב שכונת מלחה אשתי ואני עורכים כבר מספר שנים את הקניות שלנו בקניון מלחה.

לשביעות רצוננו המלאה משירות העובדים בחנות יינות ביתן במלחה, עובדים נחמדים ואדיבים.

 

לא כך לגבי מחתימי הקבלות בכניסה וביציאה מהחנות

 

לא אנקוב בשמותיהם של מחתימי הקבלות, אבל כן אניח דעתי עליהם על מנת לשפר את איכות עבודתם.

בשעות הבוקר והצהריים המוקדמות אני מבחין באופן קבוע בשני שומרים מבוגרים, השומר (מחתים הקבלות) בכניסה הראשית, אדם נחמד ואדיב, עם סבר פנים מחייך, אוהב לעזור ומבצע את עבודתו נאמנה.

בכניסה האחורית היכן שיוצאות העגלות, בשעות הצהריים המוקדמות נמצא שומר (מחתים קבלות), איש מבוגר, חצוף ובעל ארשת פנים קשה. הוא צועק על האנשים ולא פעם נתקלתי בתופעת אלימות קלה מצד שומר זה. 

בשעות הערב עובדים שני שומרים, עובד מבוגר בכניסה הראשית ועובד צעיר רזה מאד בכניסה האחורית, למעט שבועות אחרונים בהן נתקלתי בשומר חדש ( מחתים קבלות), חייכן, אדיב ונחמד. מברך את כל הבאים לשלום, מחתים ואומר תודה ולהתראות.

השומר המבוגר בכניסה הראשית חוץ מלאכול ולקרוא עיתון אינו מבחין באנשים בכלל, אני מספר פעמים עברתי והוא לא חתם לי על הקבלה ואף פעמיים יצאתי עם העגלה מהכניסה הראשית בזמן שהוא בכלל לא היה בעמדה קרוב לחצי שעה.

את השומר הצעיר אני רואה מידי פעם, אולי פעם או פעמיים בשבוע.

 

לסיכום:

חומר למחשבה למנהלי הסניף, מעבר לחוסר הנוחות של הקונים בזמן עצירתם ובקשה להחתים קבלות, המינימום שנדרש לדעתי ממחתימי הקבלות הוא אדיבות ודרך ארץ.

 

בהזדמנות זאת ברצוני לשבח ולהמליץ על המחתים קבלות החדש. איש אדיב ונעים משכמו ומעלה. בשבועות האחרונים הוא עובד בשעות הערב בכניסה האחורית. מי ייתן ונזכה לעוד נותני שירות אדיבים כמו איש זה.

 

בברכה

בשם תושבי שכונת מלחה וסביבתה 

 

 

 

לדף הרשומה
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ביתן1111 אלא אם צויין אחרת