00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

Find the perfect dog trainer in tel aviv

There are many dog trainers, but how would we know we are getting the right trainer for our dog? In this article we will give some insights on how to choose the right dog trainer.
 

Dog trainers need to ask the right questions

 
When talking to a dog trainer at first, you can see if they know what they are talking about by the questions they ask you.
The dog trainer needs to know some basics before starting the first session with your dog, for example: how does your dog react when seeing other dogs? this question will be a good question if the dog has aggersion issues with other dogs. A good dog trainer will find the most effective approach depending on the dog because every dog has different reactions to different situations.
 
 
Find the best dog trainer tel aviv has to offer.
לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

ארגון אירועים בתקציב מינימלי

אולי אתם חושבים שאין דרך לארגן אירוע בתקציב אפסי, אבל, תאמינו או לא, ניתן לעשות את זה וזה אפשרי לגמרי. אתם תצטרכו להתאזר בסבלנות והתמדה בכדי להקים עסק משלכם לארגון אירועים, אך אתם בהחלט לא תצטרכו לגייס הון. תתאמו את הפרויקט שלכם בקפידה, עמדו בלוחות זמנים שהצבתם לעצמכם והיו שקדנים.

1. רעיון וקונספט

ברגע שיש לכם רעיון, זכרו שאתם צריכים להיות גמישים. השאירו לעצמכם קצת מקום לשינויים ופיתוח של הרעיון. ברגע שתשלימו את הרעיון, המשיכו לפיתוח הקונספט של האירוע. הקונספט יעניק לכם יתרון תחרותי רב יותר; זה מה שיגרום לאירוע שלכם להתבלט מתוך אירועים דומים.

הקונספט של האירוע יכול לכלול דברים כמו עיצוב, שיתוף פעולה ושותפויות עם חברות, טכנולוגיה, מקום, ועוד. כיום, מרבית מארגני האירועים שואפים לארגן אירועים ידידותיים לסביבה, אשר כוללים מחזור, התמקדות בפרסום מקוון ועוד. לקבלת רעיונות נוספים על קונספטים ידידותיים לסביבה, קראו את 10 העצות לארגון אירועים ירוקים. זכרו, אתם לא רק מארגנים אירוע; אתם יוצרים חוויה עבור הקהל שלכם. וזה מביא אותנו לנקודה השנייה.

שולחן ערוך עם שזירת פרחים ורודים באירוע

2. זהו הקהל

אף פעם אין לזלזל בזיהוי הקהל עבור האירוע שלכם. הקהל שלכם הוא המפתח למציאת נותני החסות והשותפים הנכונים. אז תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות: האם האירוע שלי מיועד לקהל נישה, והאם יופיעו סוגים מסוימים של יחידים/עסקים? איזה קהל משכו הדוברים באירוע שעליהם חשבתי?

בהתחשב במחיר ההשתתפות, אילו קבוצות יגיעו? אם האירוע יקר מדי, אולי סטודנטים לא יהיו להוטים להשתתף בו. היו מוכנים לתת הנחות ולקבוע תקופה לקידום האירוע. כמו כן, תחשבו על המקום והשעה של האירוע כדי להעריך את סוגי האנשים שעשויים להגיע.

3. צרו את סדר היום

ברגע שהחלטתם מה יהיה הקונספט והקהל המשוער שצפוי להגיע, התחילו לחשוב על סדר היום של האירוע. האם אתם רוצים אירוע שיימשך יום שלם; האם זו תהיה סדנה שתימשך כמה שבועות? מי הדוברים שאותם הזמנתם? בהסתמך על התשובות שלכם, אתם יכולים להתחיל לחפש את המקום, השותפים ונותני החסות המתאימים.

4. מצאו את המקום הנכון

המקום הוא דבר מאוד חשוב. עבור כנס שיימשך יום שלם, מרכז קונגרסים יהיה מקום מתאים; עם זאת, אם אתם מארגנים סדנאות, מקום שמאפשר שיתוף פעולה הדוק בין המשתתפים יהווה בחירה טובה יותר. בכל מקרה, הכינו הצעה לשותפות עבור המקום הנבחר שלכם.

המטרה היא למצוא מקום שאתו יש לכם אינטרסים משותפים כדי שתוכלו לנהל משא ומתן על השימוש במקום ללא תשלום. כן, זה אפשרי.

5. הזמינו דוברים בחינם

בכדי למשוך לאירוע שלכם דוברים ללא תשלום, עליכם לערוך תכנית אירוע מפותחת היטב שמראה תשוקה והשראה, כדי שתוכלו להציע להם רשימה של יתרונות שהם לא יוכלו לעמוד בפניה, בעקבות השתתפותם. עבור כל דובר היתרונות יהיו שונים, אך יתרון משותף אחד הוא פופולריזציה של השם/המותג שלהם בקרב קהל יעד, כמו גם הזדמנות לפרסום.

אל תהיו מדוכדכים אם מישהו מסרב להשתתף, במקום זאת היו מוכנים לשנות את ההצעה שלכם ותמיד תחשבו על כמה מרצים נוספים.

6. תמצאו שותפים

שותפויות הן לא דבר שקשה להשיג, כפי שאתם עשויים לחשוב. צרו קשר עם חברות כמו ספקיות קפה ומים, כדי שתוכלו לספק משקאות באירוע שלכם. כמו כן, באפשרותכם להציע לסטודנטים לעיצוב להעשיר את תיק העבודות שלהם על ידי יצירה של חומרי קידום ופרסום עבור האירוע שלכם.

7. תמצאו נותני חסות

קודם כל, אתם צריכים לשקול בזהירות אילו חברות וארגונים יהיו מעוניינים במתן חסות לאירוע שלכם ומה הם היתרונות שמתן החסות הזה מציע עבורם. חברות אשר נותנות חסות מעוניינות בקהל ובנושא של האירוע כאשר הן מחליטות האם האירוע שלכם הוא מקום מתאים לקידום המותג שלהם.

מעל הכל, מתן חסות הוא דרך לחיבור בין מותגים. לקבלת מידע מפורט על משיכת נותני חסות לאירוע שלכם עיינו במאמרים שלנו 'מחפשים נותן חסות לאירוע? (חלק 1)' ו"מחפשים נותן חסות לאירוע? (חלק 2)'.

8. שותפים שיווק ומדיה ללא תשלום

עריכה של מסע שיווק מספק ללא תשלום, הוא נושא בפני עצמו. ישנן מספר דרכים לעקוף פרסום יקר באינטרנט ומחוצה לו. ראשית, יש מדיה חברתית, שאיתה אתם יכולים לעבוד בעצמכם. אתם יכולים למצוא המון מידע באינטרנט עם עצות וניתוח של שימוש במדיה חברתית לצרכי קידום וסוגי הטעויות שמהם כדאי להימנע בכל מצב. עם זאת, אחד הכלים העוצמתיים ביותר לקידום באינטרנט הוא תוכן מרתק שאותו אתם יכולים לחלוק עם קהל היעד שלכם.

מציאת שותפי מדיה שידברו על האירוע שלכם, יפיצו רעיונות וביקורות תהיה נקודת התחלה נהדרת למסע השיווק שלכם. המדיה תעניק לכם מהימנות, לכן וודאו שאתם מוצאים שותף מדיה מכובד אחד לפחות.

9. אתר אינטרנט בחינם

למעשה עיצוב אתרים יכול לנקז מחצית מהתקציב שלכם, אז במקום זאת, נסו לעשות זאת בעצמכם. פתרונות רבים כמו וורדפרס ו- Wix מציעים שירותים נהדרים ליצירת אתר אינטרנט מותאם אישית ללא תשלום. אתם לא תזדקקו לידע נרחב ב- HTML ותימנעו מעלויות אירוח.

10. בחרו את התוכנה לניהול האירוע שלכם בחוכמה

תשקלו 2 דברים

  • אל תעבדו עם שירותים שמבקשים תשלום מקדמות.
  • אל תעבדו עם שירותים שלא מוכנים להחזיר את כספכם.

לפני שאתם בוחרים תוכנה לניהול והנפקת כרטיסים לאירוע שלכם חפשו ביסודיות פתרון שבאמת יתאים לכם. תיקחו בחשבון את האפשרויות שמציעים לכם ואת המחיר שלהן. אתם צריכים לבחור בפתרון שמציע לכם את אפשרויות ההתאמה האישית והגמישות הרבות ביותר ללא קשירתכם לצד שלישי.

כמו כן, עצתנו היא שתבדקו את תהליך התשלום על התוכנה, אחרת אתם עלולים לקבל הפתעה לא נעימה ולגלות שהתשלום שלכם מתעכב עקב נהלי ביצוע עסקה.

11. תבנו את המחיר שלכם בזהירות

לתכנית התמחור של האירוע שלכם יש תפקיד מכריע בתהליך קבלת החלטות של משתתפים רבים. לקבלת עצות תקצוב, קראו את המאמר 'כיצד להעריך את התקציב שלכם במדויק.' ושוב, היו מוכנים לספק הנחות ולקבוע תקופות לקידום האירוע.

12. פרסום בשידור חי

פרסום בשידור חי הוא השלב האחרון לפני האירוע עצמו. ברגע שהאירוע מתפרסם בשידור חי, היו מוכנים לענות על שאלות ולעקוב אחר התוצאות שלכם על בסיס שעתי כדי שתוכלו להתאים את התוכניות שלכם לנסיבות.

כתבה מומלצת: איך לבחור אולם אירועים

ספק לאירוע שלכם

למצוא ספקים לאירועים זה לא דבר פשוט. קיים מבחר גדול ומגוון של ספקים לחתונה, קייטרינג, שמלות כלה ועוד. 

לפני שאתם מתחייבים לכל ספק שהוא עליכם לבחון מספר דברים חשובים שכדאי לכם לתת עליהם את הדעת.

ככל שתבדקו עם יותר ספקים כך יהיה לכם יותר מידע כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר. אטרקציה מיוחדת למזכרות מהאירוע יכולה להיות תמונה על בלוק עץ

כדאי לבדוק חוות דעת כשאתם בוחרים קייטרינג לחתונה כיוון שחוויה לא טובה של אדם אחר תוכל לחסוך לכם הרבה כסף וזמן.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

אירועים עסקיים - גן אירועים או אולם?

אירועים עסקיים - גן אירועים או אולם?

אירועים עסקיים הם חלק חשוב מהפעילות העסקית. בין אם הם נועדו לצ'פר את העובדים, להציג ליין חדש של מוצרים בפני שותפים פוטנציאליים או להשקיע בהתפתחות המקצועית של העובדים ולהקנות להם ידע עסקי חדש - ככל שהאירוע יהיה מוצלח יותר, כך הוא יתרום למינוף הפעילות העסקית. בנקודה הזו עולה השאלה היכן כדאי לקיים את האירוע העסקי - בגן אירועים או באולם? היות שלבחירת הלוקיישן חשיבות מכרעת מבחינת המהלך של האירוע וההצלחה שלו, הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון

כמה מילים על ההבדל שבין אולם אירועים לגן אירועים

אולמות אירועים שונים באופיים מגני אירועים. על אף ששניהם במהותם בעלי תפקיד פונקציונאלי זהה, והוא לארח ולאכלס אירועים ושמחות, בעוד הראשונים בדרך כלל מציעים רחבת חוץ גדולה, אליה אפשר לצאת כאשר מתחיל להיות חם ומחניק מידי בתוך האולם, האחרונים לרוב מציעים מרחב סגור ומקורה, ללא רחבת חוץ.

מעבר לכך, גני אירועים נחשבים יותר אלגנטיים, יותר יוקרתיים, ורבים מהם ממוקמים בלוקיישנים מיוחדים. לעומת זאת, אולמות אירועים נתפסים כיותר קונבנציונאליים. היות שאירוע עסקי אמור ליצור רושם חיובי ולמנף את הפעילות העסקית, שווה להשקיע יותר משאבים ולבחור גן אירועים, שהמיקום שלו מיוחד ושיציע לאורחים חוויה יוצאת מגדר הרגיל. המלצה לאטרקציה מיוחדת באירוע - הדפסה על עץ

קריטריונים לבחירה נכונה של גן אירועים

לא יהיה זה מיותר לציין, שכדי שגן האירועים יענה על הציפיות, צריך להפעיל שיקול דעת בבחירתו. נכון שיש משהו מיוחד יותר בגני אירועים בהשוואה לאולמות סגורים, אבל זה עדיין לא אומר שכל גן אירועים הוא בחירה נכונה. על מנת שגן האירועים יממש את המטרה, עליו להיות מעוצב ברמה, להציע מרחב ייחודי לאירוח ותפריט מזון איכותי ומגוון, על הצוות של המקום להיות מסביר פנים ומגוייס ועל המקום עצמו לעורר אפקט "וואו", כזה שיבדיל אותו מכל גן אירועים אחר.

קייטרינג לאירועים עסקיים - גן אירועים או אולם

איך בוחרים גן אירועים כזה, שיענה על הצרכים?

ראשית - חשוב להגיע למקום. גם אם קיבלתם המלצות ואתם בטוחים שהמקום מוצלח, ביקור בגן האירועים הוא קריטי. מראה עיניים הוא מבטיח יותר ממשמע אוזניים, ולכן חשוב שתתרשמו מהמקום בעצמיכם. עברו על תפריט המזון, הגיעו לטעימות, וודאו שהאוכל ערב לחך שלכם ושהוא יכול להתאים לאופי האורחים שצפויים להגיע לאירוע העסקי. בדקו שהמקום ערוך מבחינה טכנית לענות על הצרכים שלכם (מגבר, מסך, מקרן וכו'), ועברו גם על חוות הדעת של לקוחות קודמים. רק אחרי שתשקיעו מחשבה ושתפעילו קריטריונים לסינון תוכלו לבצע בחירה מוצלחת של גן אירועים מתוך המבחר הקיים כיום בענף האירועים.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

8 טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

8 טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה

המון מזל טוב!! הייתה הצעה מרגשת עם כל החברים! אבל עכשיו הגעתם בשעה טובה לשלב ההכנות והשאלות

אז באיזה אולם כדאי לבחור אולי גן אירועים תחת כיפת השמיים או אל מול הים או אולי אולם אלגנטי? כל אחד ואחת רוצים שיום חתונתם יהיה ליום המושקע, המרגש, והיפה והטוב ביותר בחייו! בשביל להצליח במשימה זו צריך לדעת להתנהל נכון ולבחור את הגורם המשפיע ביותר על הצלחת המשימה והואהמיקום!

ישנם כמה טיפים שיעזרו לכם לייעל את התהליך ולהפוך אותו לפשוט ואפילו מהנה

טיפ מס' 1

הטיפ הראשון והחשוב מכולם זה לפני הכל לבדוק שאולם פועל כחוק ועם רישיון עסק בתוקף! בכדי למנוע בעיות עתידיות. המון אולמות עם שם נחשב יכולים לשדר כלפי חוץ שהכל מתנהל כשורה, אך בפועל הם אינם מורשים לפעול. דבר זה יכול לסכן חיי אדם וחס וחלילה אפילו אתכם או את את אחד המוזמנים שלכם.

רשיון עסק אולם אירועים לדוגמה: ערוגות בושם

טיפ מס' 2

בחירת העונה! כידוע לרובכם יש המון הבדלים בין אירועי קיץ לאירועי חורף בהמון מובנים. בין אם זה במיקום שבו תבחרו להתחתן או בנראות של חלק מהאולם (מתחם החופה וקבלת הפנים). ואפילו פער משמעותי במחירי המנות בין 2 העונות. יש להתייחס לבחירת העונה בכובד ראש ולא לזלזל או למהר מכיוון שמדובר פה בעיניין שיכול לחסוך לכם המון כאבי ראש, צרות ואף כסף!

ירח דבש – המלצות ליעדים החלומיים ביותר בעולם

טיפ מס' 3

יום בשבוע! כמו ההבדלים בין העונות ישנם גם הבדלים אפילו בין ימי השבוע. כמובן שהימים המבוקשים ביותר לאירועים הם סופי השבוע שזה אומר ימי רביעי-חמישי. הפער המתבטא בכמה מובנים: * זמינות של אורחים - אורחים כמובן יעדיפו אירועים של סופי שבוע בהם הם יוכלו ליהנות עד השעות המאוחרות מכיוון שזה יותר נוח מבחינת העבודה/הלימודים ושגרת היומיום. *הפער המשמעותי ביותר מתבטא מבחינה כספית אירועי סופ"ש יקרים יותר בצורה משמעותית כלומר: תוספת נכבדת למחיר המנה רק בשל היום הנבחר שזה עוד דבר קטן שכדאי לקחת בחשבון.

טיפ מס' 4

מיקום גיאוגרפי. מחפשים גן אירועים בשרון? במרכז? בבאר שבע ואזור הדרום? כדאי לבחור את האולם לפי מיקום שיהיה נוח ומתאים גם לכם וגם למוזמנים שלכם. (כמובן ככל האפשר!). נסו לערוך רשימה קצרה של כמה אולמות בטווח הקרוב אליכם ולאורחים שלכם, לא לבדוק ביותר מידי אולמות מכיוון שדבר זה יכול ליצור בלבול ולחץ מוגבר.

טיפ מס' 5

ערכו סקר שוק קצרצר בין כמה אולמות נבחרים, כל אולם אירועים יכול להציע מחירים שונים וישנם הבדלים משמעותיים בין מקום למקום, כך שנכון להתחיל בבניית תקציב ולאחר מכן לגשת לכמה אולמות ולחפש את המקום שנותן לכם מענה על הדרישות שלכם בצורה הטובה ביותר.

טיפ מספר 6

עיצוב ואווירה. לפני קביעת תאריך באולם כדאי לבדוק עד לאיזה רמת עיצוב מגיע האולם ואם העיצוב תואם את הטעם האישי שלכם או במקרה הצורך אם ניתן להשכיר את שירותיו של מעצב חיצוני שנוגע בטעמכם האישי. בדקו דבר נוסף וחשוב והוא אם שדרוג של העיצוב עלול לפגוע במחיר המנה או שהוא כלול במחיר.

רעיונות להפקת חתונה מודרנית

טיפ מס' 7

כאשר האולם שבחרתם מתחלק לכמה מתחמי אירועים והחנייה משותפת בדקו אם האורחים שלכם ייהנו מחנייה צמודה או יצטרכו לחפש חנייה אחרת לעיתים בתשלום. נסו לזכור את הטיפים והמידע המוצג כמה שיותר ודעו תמיד שאם אינכם מסתדרים תוכלו לפנות לגורמי מקצוע שהטיפים המוצגים הם חלק מהתפקיד שלהם.

בכל אופן, המון בהצלחה בחיפושים ותיהנו מהתקופה הזו כי זה הזמן ליהנות!!

נכתב ע"י, שרית פפימארגנת אירועים / חתונות מקצועית עבור בלוג פלאנרז הפקות אירועים © כל הזכויות שמורות.

לאתרplannerz.co.il.

תגיותהפקת אירועיםרעיונות לחתונהארגון חתונהארגון חתונותמעצבי אירועיםמפיק חתונותמעצבת חתונותמפיק אירועיםמעצב אירועיםרעיונות לאירועיםהפקת אירועי פרימיוםמעצבי חתונותעיצוב אירועים וחתונותהפקות אירועיםארגון אירועיםמפיקי אירועיםפלאנרזהפקת חתונהמפיקי חתונותעיצוב חתונההפקת אירועהפקת אירועי יוקרהמארגני חתונותמפיקי אירועים יוקרתייםמעצבת אירועים.

בשיתוףתכשיטי אפולו - הצעת נישואיןטבעות אירוסיןהצעות נישואיןיהלום שחורטבעות אירוסין זולותטבעות יהלומיםטבעות אירוסין מעוצבותרעיונות להצעת נישואיןטבעות אירוסין מיוחדותטבעת אירוסיןטבעת יהלומיםטבעת יהלוםטבעות אירוסין בורסהטבעות אירוסין זהב צהובטבעות אירוסין יהלוםטבעות יהלומים מעוצבותטבעות יהלוםהבורסה ליהלומיםטבעות אירוסין עדינותטבעות אירוסין זהב צהובטבעות אירוסין זהב לבןטבעות אירוסין וינטאג'שרשראות יהלומים ותליוניםעגילי יהלומים

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

גן לחתונות או אולם אירועים?

גן לחתונות או אולם אירועים?

אחרי שכרעת על הברך והעזת להציע לה סוף סוף, ואת כמובן ענית לו מיד "ברור שכן", ואפילו ההורים המאושרים כבר הספיקו לברך, הגיע הרגע להתחיל בהכנות לחתונה

חתונה היא בלי ספק ציון דרך משמעותי בחייו של כל אדם ולמעשה מדובר באחד הימים החשובים והמרגשים בחיי הזוג הצעיר שעומד להישבע אמונים האחד לשנייה לפני היקרים להם מכל, המשפחה האהובה והחברים הקרובים כמובן. עד לפני מספר שנים מרבית האירועים והחתונות נראו כמעט אותו דבר, כשכל אולמות האירועים נראו כמעט זהים וכך הקנו לכל האירועים את אותה האווירה, אך כיום כאמור הדבר ממש לא כך, כשיותר ויותר זוגות צעירים בוחרים להתחתן בגני אירועים.

הבחירה בגן לחתונות מאפשרת ליצור אירוע באווירה מעט שונה, מיוחדת וכפרית, כזו שתהפוך את החתונה שלכם לאירוע ייחודי ומיוחד במינו.

חתונה בחוף הים

להתחתן בין שדות מוריקים ותחת חופה של כוכבים

ידוע לכל כי עונת החתונות בישראל מגיעה לשיאה בחודשי הקיץ החמימים והמלטפים, בתקופה בה מזג האוויר בשעות הערב נעים במיוחד. בשונה מחודשי החורף הקרירים והגשומים שבהם אין כל אפשרות לחגוג תחת כיפת השמיים, בתקופת עונת החתונות שמתחילה באביב ומסתיימת עם הגעתם של חגי תשרי, נראה כי אין בחירה מתאימה יותר מגן אירועים פתוח ורחב ידיים שיאפשר לכם ליהנות ממזג האוויר האידאלי. אחרי הכל, לא יודעים מה אתכם, אבל לדעתנו אין דבר רומנטי ומיוחד יותר מלבוא בברית הנישואין תחת חופה של כוכבים.

קריאה מומלצת: טיפים לתכנון חתונה בחוף הים

לא בטוחים שזהו בדיוק מה שאתם מחפשים? בואו להתרשם מהאווירה הייחודית שגן האירועים מקנה לכל אירוע שהוא. תגיעו לגן האירועים בשעה שנערך בו אירוע, תסתובבו ברחבי הגן, תרגישו את המקום, תתרשמו מהאווירה ומהתפאורה החגיגית שלו כך שתקבלו מושג כיצד עומד להיראות האירוע שלכם. בטוח שאחרי ביקור שכזה לא תתלבטו יותר האם לערוך את החתונה המיוחדת שלכם בגן אירועים או באולם

אווירה פסטורלית וירוקה

מרבית גני האירועים מעוצבים באופן נקי וטבעי, שמקנה לאירוע אווירה נעימה, נקייה ופסטורלית. בשונה מאולמות האירועים שמעוצבים לעיתים באופן מוגזם וצעקני המלווה בתאורה צבעונית וחשוכה ואינספור קישוטים בולטים, גן אירועים בדרך כלל מעוצב באופן  מעט יותר מינימליסטי וטבעי. לרוב יעוטרו גני האירועים בצבעים טבעיים, נקיים וחגיגיים, שיודגשו על ידי תאורה בהירה ונעימה.

במקום שפע הקישוטים המלאכותיים והנברשות הצעקניות שמעטרים את אולמות האירועים, רחבי הגן מקושטים בפרחים, צמחים ועלים טבעיים מרהיבים ביופיים שיוסיפו לאווירה הטבעית והמיוחדת, כך שישתלבו בצורה מושלמת עם האווירה הכללית שהמקום משדר. כמובן שלכל אלו תוכלו להוסיף פריטים עיצוביים משלכם, רק מומלץ לשים לב שאתם לא פוגעים בקו העיצובי טבעי והכפרי של גן האירועים, אחרי הכל בגללו בחרתם במקום מלכתחילה.

גן אירועים לחתונה באזור השרון

מגוון אפשרויות קולינריות

עריכת האירוע בגן לחתונות שמשרה כאמור אווירה שונה ממרבית אולמות האירועים מאפשרת לכם להיות יצירתיים גם בתחום הקולינרי כך שיתאים בדיוק לאופי החתונה שלכם. תוכלו להפתיע את האורחים שלכם למשל על ידי בחירה בקייטרינג חלבי שהוא לא רק טעים להפליא וכולל שפע גבינות רכות וקשות, פשטידות, קישים ושלל מאפים וסלטים, אלא הוא גם אסתטי במיוחד ומשתלב בצורה מושלמת עם האווירה הכפרית של גן האירועים.

מי שידבק בתפריט בשרי יוכל ליהנות ממגוון מנות בשריות עשירות וטריות שיעמדו לבחירתכם. פרט נוסף שעליו תצטרכו להחליט או על אופן הגשת האוכל, שמוכתב גם כן על ידי האווירה הכללית שתבחרו לחתונה שלכם. מי שיהיה מעוניין באווירה מעט יותר רשמית "ומעונבת" יעדיף הגשה ישירות לשולחנות האורחים, בעוד מי שמחפש אווירה מעט יותר קלילה ומשוחררת יבחר דווקא במזנוני הגשה.

אוכל גן אירועים בשרון

איך לבחור בגן האירועים האולטימטיבי?

אם הגעתם עד כאן כנראה שכבר השתכנעתם שגן לחתונות הוא הבחירה האידאלית עבורכם. כיוון שישנם אינספור גני אירועים והבחירה ביניהם קשה, החלטנו לעזור לכם לעשות קצת סדר ראש והנה כמה פרמטרים שיעזרו לכם לבחור בגן האירועים האידאלי במיוחד עבורכם.

  • תקציב –חתונה היא בהחלט אירוע משמעותי וחשוב, אך הימנעו מלהיכנס להרפתקאות כלכליות. הגדירו מראש תקציב שאתם יכולים לעמוד בו מבלי לחרוג ממנו ואל תסמכו על האורחים שלכם שיכסו את ההשקעה.
  • גודל –הקפידו לבחור בגן אירועים שתואם את כמות האורחים שלכם כך שהוא גם לא יהיה צפוף ודחוק מדי או לחליפין ירגיש ריק. חשוב לדעת שלכל אולם תכולה מקסימלית של אנשים שהוא יכול לארח מבחינה בטיחותית שאותה לא ניתן לעבור.
  • תאריך – החלטתם לחגוג בגן אירועים? בחירה מצוינת. רק זכרו שבגני אירועים פתוחים ניתן לחגוג רק בחודשי האביב והקיץ, ולכן אל תתמהמהו, הקדימו לשריין יום ושעה מבעוד מועד.
  • מיקום – מומלץ לבחור בגן במיקום שיתאים למרבית האורחים שלכם. במידה ואתם יודעים על אורחים רבים שמגיעים מאזור מרוחק תוכלו לשכור שירותי הסעות שיובילו ויחזירו את האורחים שלכם אל החתונה ובחזרה.
  • רישיונות והיתרים – אחריותכם לבקש מבעל הגן להציג רישיון לניהול עסק, היתרים שמאפשרים קיום אירועים המוניים בו ותעודת כשרות תקפה. בשום פנים ואופן אל תבחרו בגן אירועים שאינו מצויד באישורים הנדרשים.

קריאה מומלצת: 8 טיפים לבחירת אולם לחתונה

צוות מקצועי, אדיב ומנוסה

בחירה בגן אירועים היא לא רק בחירה במדשאות ירוקות ואווירה כפרית ופסטורלית, אלא היא גם בחירה בצוות שינהל את האירוע שלכם וידאג להפוך את החזון שלכם למציאות. תקפידו לפגוש את המנהל של גן האירועים, מהל האירוע בפועל ואף את שאר צוות הגן החל מהשף ועד אחרון הברמנים.

חשוב שתוודאו שמדובר בצוות מנוסה ומיומן, שתחושו בנוח איתם ושתרגישו שאתם "משדרים על אותו הגל". במהלך ההכנות לאירוע המיוחל תזדקקו לעזרתם ונכונותם של צוות הגן ולכן אל תתפשרו בנושא זה, הקפידו לבחור רק בגן אירועים עם צוות מנוסה, אדיב ומקצועי שיעשה לכם את הדרך לחופה הרבה יותר נוחה ונעימה.

קריאה מומלצת: גני אירועים מומלצים – כמה דרכים יצירתיות למצוא אותם

לדף הרשומה
12
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל פלאנרז אלא אם צויין אחרת