00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

45. מדוע אלוהים שופט ומייסר את האנושות המושחתת במסגרת עבודתו באחרית הימים?

 

 

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"כי הגיעה העת להתחיל את המשפט בבית האל" (פטרוס א' ד' 17).

"וראיתי מלאך אחר מעופף באמצע השמיים, שלו בשורת עולם להטיף ליושבי הארץ, ולכל אומה, ושבט ולשון ועם, והוא קרא בקול גדול, 'פחדו מאלוהים ותנו לו כבוד, כי באה שעת המשפט. עבדו את בורא השמיים והארץ, והים ומעיינות המים" (ההתגלות י"ד 6-7)

דברי אלוהים רלוונטיים:

עבודת אחרית הימים היא להפריד את כל הדברים לסוגים ולהשלים תוכנית הניהול של אלוהים, מפני שהזמן קרב ויומו של אלוהים הגיע. אלוהים מביא את כל מי שבא אל מלכותו, כלומר את כל מי שהיה נאמן לו עד הסוף, לעידן של אלוהים עצמו. אולם לפני בוא העידן של אלוהים עצמו, העבודה שאלוהים רוצה לעשות היא לא לצפות במעשי האדם או לחקור את חיי האדם, אלא לשפוט את מרדנותו. זאת משום שאלוהים יטהר את כל מי שבא בפני כס מלכותו. כל מי שצעד בעקבות אלוהים עד היום הזה הוא מי שבא בפני כס מלכותו של אלוהים. לפיכך, כל מי שמקבל את עבודתו האחרונה של אלוהים הוא מי שאלוהים יטהר. במלים אחרות, כל מי שמקבל את עבודתו האחרונה של אלוהים הוא מי שאלוהים ישפוט אותו.

מתוך 'המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת' ב'הדבר מופיע בבשר'

מהותה של עבודת הייסורים והשיפוט של אלוהים היא לטהר את האנושות למען יום המנוחה האחרונה. אחרת, האנושות כולה לא תהיה מסוגלת לנהוג כל אחד לפי סוגו או לבוא למנוחה. העבודה הזו היא הנתיב היחיד של האנושות לבוא למנוחה. רק עבודת הטיהור של אלוהים תטהר את האנושות מרשעותה, ורק עבודת הייסורים והשיפוט שלו תשפוך אור על דברי המרדנות בקרב האנושות, וכך תפריד את מי שניתן להושיע אותו ממי שלא ניתן להושיע אותו, ואת מי שיישאר ממי שלא יישאר. כשעבודתו של אלוהים תסתיים, בני האדם שיישארו יטוהרו וייהנו מחיים אנושיים נהדרים יותר בפעם השנייה על פני האדמה כשהם יבואו לעולם אנושי נעלה יותר. במילים אחרות, הם יבואו ליום המנוחה של האנושות ויחיו יחד עם אלוהים. לאחר שמי שלא יכול להישאר יעבור ייסורים ושיפוט, צורתו המקורית תיחשף לגמרי. לאחר מכן, כל בני האדם האלה יושמדו, ובדומה לשטן, הם לא יורשו עוד לשרוד על פני האדמה. האנושות בעתיד לא תכלול עוד אך אדם מהסוג הזה. בני האדם האלה לא כשירים לבוא לארץ המנוחה הסופית, והם לא כשירים לבוא ליום המנוחה שאלוהים והאדם יהיו שותפים לו, מפני שהם מושאים לענישה ופני שהם הרשעים, והם לא צדיקים.

מתוך 'אלוהים והאדם יבואו יחד למנוחה' ב'הדבר מופיע בבשר'

בעבודתו האחרונה של סיום העידן, טבעו של אלוהים הוא טבע של ייסורים ומשפט, ובו הוא מגלה את כל הדברים המרושעים, על מנת לשפוט בפרהסיה את כל העמים וכדי להפוך למושלם את מי שאוהב אותו בלב מלא כנות. רק טבע כזה יכול לשים קץ לעידן. אחרית הימים כבר הגיעה. כל הדברים בבריאה ימוינו לפי סוגם ויחולקו לקטגוריות שונות על סמך אופיים. זה הרגע שבו אלוהים מגלה את סופה של האנושות ואת היעד שלה. אם בני האדם לא יעברו ייסורים ומשפט, לא תהיה דרך לחשוף את המרדנות והרשע שלהם. רק באמצעות ייסורים ומשפט ניתן לגלות את הסוף של כל הברואים. האדם רק חושף את פרצופו האמיתי כשהוא עובר ייסורים ונשפט. רוע ימוין עם רוע, וטוב עם טוב, וכל בני האדם ימוינו לפי סוגם. באמצעות ייסורים ומשפט, סופם של כל הברואים יתגלה, כדי שהרשעים ייענשו והטובים יזכו לגמול, וכדי שכל בני האדם יחיו תחת ריבונותו של אלוהים. יש להגשים את כל העבודה הזו באמצעות ייסורים צודקים ומשפט צודק. משום ששחיתותו של האדם הגיעה לשיאה, ומשום שמרדנותו הפכה לחמורה ביותר, רק טבעו הצודק של אלוהים, אשר מורכב בבסיסו מייסורים ומשפט ומתגלה באחרית הימים, יכול לחולל שינוי מלא באדם ולהשלים אותו לגמרי. רק הטבע הזה יכול לחשוף את הרוע וכך להעניש בחומרה את כל הרשעים. ...נניח שאלוהים היה חושף את סופו של האדם באחרית הימים, אך עדיין היה מעניק לאדם חמלה ואהבה עד אין קץ, ממשיך לרחוש לו אהבה, ולא כופה על האדם משפט צודק אלא דווקא מפגין כלפיו סובלנות, סבלנות וסלחנות, והיה מוחל לאדם בלי קשר לחומרת חטאיו, ללא שמץ של משפט צדק: אם כך היה, מתי היה מסתיים אי-פעם כל ניהולו של אלוהים? מתי היה טבע כזה מסוגל להוביל את בני האדם אל היעד הראוי של האנושות? קחו לדוגמה שופט שתמיד רוחש אהבה, שופט עם פנים אדיבים ולב עדין. הוא אוהב את בני האדם בלי קשר לפשעים שהם אולי ביצעו, והוא מביע אליהם אהבה ומושל ברגשותיו כלפיהם, יהיו אשר יהיו בני האדם האלה. במקרה כזה, מתי הוא יהיה מסוגל אי-פעם לפסוק דין צדק? באחרית הימים, רק משפט צדק יכול למיין את בני האדם על פי סוגם ולהביא את האדם למישור חדש. כך, העידן כולו מסתיים באמצעות הטבע הצודק של אלוהים שמתאפיין במשפט וייסורים.

מתוך 'חזון עבודתו של אלוהים (3)' ב'הדבר מופיע בבשר'

כיום אלוהים שופט אתכם, וממיט עליכם ייסורים ומגנה אתכם, אך דעו לכם שהגינוי שלכם נועד כדי שתוכלו להכיר את עצמכם. גינוי, קללה, משפט, ייסורים – כל אלה נועדו כדי שתוכלו להכיר את עצמכם, כדי שהטבע שלכם יוכל להשתנות, ויתרה מזאת, כדי שתוכלו לדעת מה אתם שווים ולהבין שמעשיו של אלוהים צודקים, כדי שתוכלו לדעת בהתאם לטבעו ולצורכי עבודתו שהוא עובד לפי תוכניתו למען הישועה של האדם, ושהוא אל צודק שאוהב את האדם, ומושיע את האדם, ואשר שופט את האדם וממיט עליו ייסורים. אם אתם רק יודעים שמעמדכם עלוב ושאתם מושחתים וממרים את פיו, אך אתם לא יודעים שאלוהים רוצה לחשוף את הישועה שלו באמצעות המשפט והייסורים שהוא עושה בכם היום, הרי שאין לכם שום דרך לחוות דברים, וקל וחומר שאתם לא מסוגלים להמשיך קדימה. אלוהים לא בא כדי להרוג או להשמיד, אלא כדי לשפוט, לקלל, להמיט ייסורים ולהושיע. לפני סיום תוכנית הניהול שלו בת 6,000 השנים – לפני שהוא חושף את סופה של כל קטגוריית אדם – עבודתו של אלוהים על פני האדמה נעשית למען הישועה, על מנת להשלים לחלוטין את בני האדם שאוהבים אותו ולגרום להם להישמע לריבונותו. ...בעיני האדם, הישועה היא אהבתו של אלוהים, ואהבתו של אלוהים לא יכולה להיות ייסורים, משפט וקללה. הישועה חייבת להכיל אהבה, חמלה, ויתרה מזאת, דברי נחמה, והיא חייבת להכיל את הברכות האינסופיות שאלוהים מעניק. בני האדם מאמינים שכאשר אלוהים מושיע את האדם, הוא עושה זאת על ידי כך שהוא נוגע בבני האדם וגורם להם לתת לו את לבם באמצעות הברכות והחסד שלו. כלומר כאשר הוא נוגע באדם, הוא מושיע אותו. ישועה כזו היא סחר חליפין. רק כאשר אלוהים יעניק לבני האדם פי מאת מונים, בני האדם יפעלו תחת שמו של אלוהים וישאפו לעשות דברים טובים למען אלוהים ולהעניק לו כבוד. זה לא מה שאלוהים רוצה עבור האנושות. אלוהים בא כדי לעשות עבודה על פני האדמה על מנת להושיע את האנושות המושחתת – אין בכך כל שקר. אלמלא כן, הוא בשום אופן לא היה בא לעשות את העבודה הזו באופן אישי. בעבר, שיטת הישועה שלו הייתה הפגנה של שפע אהבה וחמלה, כך שהוא נתן את כל כולו לשטן בתמורה לאנושות כולה. המצב הנוכחי שונה לחלוטין מהעבר: כיום, הישועה שלכם מתרחשת באחרית הימים, במהלך המיון של כל בני האדם לפי סוגם. אמצעי הישועה שלכם הוא לא אהבה או חמלה, אלא ייסורים ומשפט שנועדו כדי שהאדם יזכה בישועה מעמיקה יותר. לפיכך, כל מה שאתם מקבלים הוא ייסורים, משפט ומכות חסרות רחמים, אך דעו לכם שהמכות האכזריות האלה אינן ענישה כלל ועיקר; דעו לכם שבלי קשר לחומרת דבריי, מה שפוקד אתכם אינו אלא מילים ספורות שנראות לכם אכזריות לגמרי; ודעו לכם שבלי קשר לכעסי הרב, מה שפוקד אתכם הוא עדיין דברי חינוך, ושאני לא מתכוון לפגוע בכם או להמית אתכם. האין כל אלה עובדות? דעו לכם שכיום, גם המשפט הצודק וגם הזיכוך והייסורים האכזריים נועדו כולם למען הישועה. בלי קשר לשאלה אם מתקיים היום המיון של כל בני האדם על פי סוגם או אם מתקיימת היום החשיפה של קטגוריות האדם, כל אמירותיו ועבודתו של האדם נועדו כדי להושיע את בני האדם שבאמת אוהבים את אלוהים. משפט צודק נועד לטהר את האדם; זיכוך אכזרי נועד לנקות את האדם; דברים מחמירים או ייסורים נועדו כולם לטהר את האדם ולמען הישועה. לפיכך, שיטת הישועה של היום שונה מזו של העבר. כיום, המשפט הצודק מושיע אתכם, והוא כלי טוב למיון כל אדם על פי סוגו, וייסורים אכזריים מעניקים לכם ישועה עילאית – מה יש לכם לומר בפני הייסורים והמשפט האלה? אתם נהניתם מישועה מההתחלה ועד הסוף, הלא כן? גם ראיתם את אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם וגם הבנתם את כול יכולתו ואת חוכמתו. יתרה מזאת, אתם חוויתם הכאה והטלת משמעת חוזרות ונשנות. אולם קיבלתם גם חסד עילאי, הלא כן? הברכות שקיבלתם מתעלות על אלה של כל האחרים, הלא כן? החסדים שקיבלתם שופעים יותר מהכבוד והעושר של שלמה המלך! חשבו על כך: אם כוונתי בבואי הייתה לגנות ולהעניש אתכם, ולא להושיע אתכם, האם ייתכן שהייתם מאריכים ימים עד היום? האם ייתכן שיצירי בשר ודם חוטאים שכמותכם היו שורדים עד היום? אם המטרה היחידה הייתה להעניש אתכם, מדוע התגלמתי כבשר ודם ופתחתי במיזם כה אדיר? ניתן להעניש בני תמותה כמותכם במילה אחת בלבד, הלא כן? האם עדיין הייתי רוצה להשמיד אתכם אחרי שגיניתי אתכם? האם אתם עדיין לא מאמינים בדבריי האלה? האם יכולתי להושיע את האדם רק באמצעות אהבה וחמלה? לחלופין, האם הייתי יכול להשתמש רק בצליבה כדי להושיע את האדם? טבעי הצודק מתאים יותר להפיכת האדם לצייתן, הלא כן? הוא מסוגל להושיע את האדם באופן יסודי יותר, הלא כן?

מתוך 'עליכם להניח בצד את ברכות המעמד ולהבין את רצונו של אלוהים בנוגע לישועת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

סרטים חדשים 'לפרוץ את המלכודת' - חשיפת האמת ביחס לפרשנות שמעניקים המנהיגים הדתיים לכתבי הקודש

סרטים חדשים 'לפרוץ את המלכודת' - חשיפת האמת ביחס לפרשנות שמעניקים המנהיגים הדתיים לכתבי הקודש

 

הכמרים והבכירים שבעולם הדתי נוהגים להסביר את כתבי הקודש לאנשים, ולגרום להם להיצמד לכתבי הקודש. בעשותם כן, האם הם באמת אומרים הלל לאלוהים ומעידים עליו? רוב האנשים אינם מסוגלים להבין את הנקודה הזו. הכמרים והבכירים מהללים את דבריהם של בני האדם בכתבי הקודש, משתמשים בדבריהם של בני האדם כתחליף לדברי האל וכהתרסה נגדם, ומוליכים בני אדם אל מחוזות האמונה התפלה ואל הערצת כתבי הקודש. כתוצאה מכך, כשאלוהים עושה את עבודתו החדשה, ישנם רבים שמכירים רק את כתבי הקודש אך לא את אלוהים, עד כדי כך שהם צולבים את אלוהים בהתגלמותו על סמך כתבי הקודש. לאור זאת, האם הכמרים והבכירים שבעולם הדתי אכן מהללים את אלוהים כאשר הם מפרשים את כתבי הקודש? הסרט הקצר הבא יגלה לך את האמת.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

דרך החיים | 'אלוהים הוא מקור חיי האדם' (דקלום על במה)

דרך החיים | 'אלוהים הוא מקור חיי האדם' (דקלום על במה)

האל הכול יכול אומר, "אלוהים ברא את העולם הזה והביא לתוכו את האדם, יצור חי שאלוהים העניק לו חיים. לאחר מכן, האדם זכה להורים וקרובי משפחה, וכבר לא היה לבד. מהרגע שבו האדם ראה לראשונה את עולם החומרי הזה, גורלו היה להתקיים בהתאם לייעודו של אלוהים. נשמת החיים מאלוהים היא שתומכת בכל יצור חי בצמיחתו והגעתו לבגרות. במהלך התהליך הזה, איש לא מאמין שאדם חי וגדל בהשגחת האל. במקום זאת, הם סבורים שאדם גדל וצומח בחיק אהבתם והשגחתם של הוריו, ושצמיחתו מצייתת לחוקי החיים. זאת משום שהאדם לא יודע מי העניק את החיים ומאין הם באו, וקל וחומר שהוא לא יודע איך מתחוללים נסי החיים. האדם יודע רק שהמזון הוא הבסיס להמשך החיים, שההתמדה היא מקור קיום החיים, ושהאמונה שבדעתו היא הנכס להישרדותו. האדם לא מרגיש את חסד האל ואת תמיכתו. לכן, האדם מבזבז את החיים שהעניק לו אלוהים... אף אדם לא נוקט יוזמה ועובד את אלוהים שמשגיח עליו יומם וליל. אלוהים ממשיך לעבוד על האדם על פי תוכניתו. אין לו כל ציפיות מהאדם, והוא עושה זאת מתוך תקווה שיום אחד, האדם יתעורר מחלומו ויבין לפתע את הערך והתכלית של החיים, יבין את המחיר שאלוהים שילם כדי לתת הכל לאדם ויידע כמה אלוהים משתוקק שהאדם ישוב אליו."

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

האמירה התשעים

 

 

כל העיוורים חייבים להסתלק מפניי, ואסור להם להישאר אפילו רגע אחד נוסף, מכיוון שבני האדם שאני רוצה הם אלה שיכולים להכיר אותי, שיכולים לראות אותי ואשר יכולים לזכות ממני בכל הדברים. ומי יכול באמת לזכות ממני בכל הדברים? יש בהחלט מעט מאוד בני אדם כאלה, ואין ספק שהם יקבלו את הברכות שלי. אני אוהב את בני האדם האלה, ואני בוחר בהם אחד-אחד להיות יד ימיני ולהיות הביטויים שלי בעולם, ואני אגרום לכל האומות ולכל העמים להלל אותי ללא-הרף, ולהריע עוד ועוד למענם. הו, הר ציון! הרם את נס הניצחון והרע לי! זאת מכיוון שאני נוסע בתבל מקצה אל קצה, עובר על כל פינה של ההרים, הנהרות וכל הדברים, ואז חוזר הנה שוב. אני חוזר כמנצח, עם צדק, משפט, חרון אף ואש, ויתרה מזאת, אני חוזר עם בניי הבכורים. אני משליך הרחק את כל הדברים שאני מתעב, ואת כל בני האדם, העניינים והחפצים שאני סולד מהם. אני נוחל בניצחון, והשלמתי את כל מה שרציתי לעשות. מי מעז לומר שלא השלמתי את עבודתי? מי מעז לומר שלא זכיתי בבנים הבכורים שלי? מי מעז לומר שלא חזרתי כמנצח? מי שיגיד זאת בהחלט שייך לסוג של השטן, ואלה הם בני האדם שמתקשים לזכות במחילה ממני. הם עיוורים, הם שדים מטונפים, ואני מתעב אותם יותר מכל. בנוגע לדברים האלה, אתחיל לחשוף את חרון אפי ואת כל המשפט שלי, ובאמצעות האש הבוערת שלי, אני אצית את התבל מקצה לקצה ואאיר כל פינה – זה הצו המנהלי שלי.

לאחר שתבינו את דבריי, יהיה עליכם לשאוב מהם נחמה. אסור לכם להתעלם מהם ולתת להם לחלוף על פניכם. אמירות של שיפוט נשמעות מדי יום. אם כן, מדוע אתם כה רפי שכל ואדישים? מדוע אתם לא משתפים איתי פעולה? האם אתם מוכנים להישלח לגיהינום? אני אומר שאני האל מלא הרחמים לבניי הבכורים, לבניי ולאנשיי. אם כן, איך אתם מבינים זאת? זו לא הצהרה פשוטה, ויש לתפוס אותה מנקודת מבט חיובית. הו, האנושות העיוורת! הושעתי אתכם פעמים רבות, וחילצתי אתכם מאחיזתו של השטן ומהייסורים כדי שתוכלו לזכות בהבטחה שלי. אם כן, מדוע אתם לא מתחשבים בלבי? האם מישהו מכם יכול לזכות כך בישועה? הצדק, המלכותיות והמשפט שלי לא מגלים רחמים לשטן. אולם בעיניכם, הם נועדו להושיע אתכם, אך אתם פשוט לא מסוגלים להבין את הטבע שלי, ואתם גם לא מכירים את העקרונות שמנחים את מעשיי. חשבתם שאני פועל מבלי להתייחס לחומרת מעשיי או למטרתם – כמה נבער! אני מסוגל לראות בבירור את כל בני האדם, את כל האירועים ואת כל הדברים. אני מבין בבהירות גמורה את מהותו של כל אדם. כלומר אני תופס באופן מוחלט את כל הדברים שהאדם מסתיר בלבו. אני רואה בבירור אם מישהי היא כמו איזבל, או אם מישהי זונה, ואני יודע את הדברים שבני האדם עושים בסתר. אל תתהדרו בקסם האישי שלכם בפניי, חדלי אישים שכמותכם! צאו מכאן עכשיו! על מנת להימנע מביוש שמי, אין לבני אדם כאלה תועלת עבורי! הם לא יכולים לשאת עדות על שמי, אלא במקום זאת הם פועלים באופן שאינו מועיל והם ממיטים חרפה על משפחתי! הם יסולקו מביתי תכף ומיד. אני לא רוצה אותם! לא אסבול אפילו עיכוב של שנייה! עבור בני האדם האלה, השאיפה שלהם תעלה חרס, תהיה אשר תהיה, מכיוון שבמלכות שלי, כולם קדושים וללא רבב. לרבות אנשיי, אם אני אומר שאני לא רוצה מישהו, אני מתכוון לכך. אל תחכו שאשנה את דעתי. לא אכפת לי כמה טובים הייתם אליי בעבר!

אני מגלה לכם תעלומות מדי יום. האם אתם מכירים את שיטת הדיבור שלי? בהתאם למה אני מגלה תעלומות? האם אתם יודעים זאת? אתם מרבים לומר שאני האל שמקיים אתכם ברגע הנכון. אם כן, כיצד אתם תופסים את ההיבטים האלה? אני חושף בפניכם את התעלומות שלי בזו אחר זו בהתאם לשלבי עבודתי, ואני מקיים אתכם בהתאם לתוכנית שלי, ויתרה מזאת, אני מקיים אתכם בהתאם לשיעור קומתכם האמיתי (אמירה זו מתייחסת לכל אדם ואדם במלכות). שיטת הדיבור שלי היא כזו: לבני האדם בביתי אני מעניק נחמה. אני מקיים אותם ושופט אותם. לשטן אני לא מגלה שום רחמים, וכלפיו הכל חמה ואש. אשתמש בצווים המנהליים שלי כדי לגרש מביתי בזה אחר זה את בני האדם שלא הועדתי מראש או בחרתי. אין צורך להיות קצרי רוח. אחרי שאגרום להם לגלות את צורתם האמיתית (אחרי שהם ישרתו את בניי בסוף), הם ישובו אל בור התהום. אחרת, לעולם לא ארפה מהעניין הזה ולעולם לא אניח לו. בני האדם מרבים להזכיר את הגיהינום ואת השאול. אולם האם אתם יודעים למה מתייחסות שתי המילים האלה, ומה ההבדל ביניהן? האם אתם באמת מתייחסים לאיזושהי פינה קרה ואפלה? הדעת האנושית תמיד מפריעה לניהול שלי. בני האדם מהרהרים בדברים באקראי, אך הם חושבים שמצבם די טוב! השאול והגיהינום מתייחסים שניהם למקדש הטינופת שהשטן או רוחות רעות שכנו בו בעבר. במילים אחרות, כל מי שהשטן או רוחות רעות דבקו בו בעבר הוא זה שמצוי בשאול ובגיהינום – אין שום טעות! זו הסיבה שהדגשתי פעם אחר פעם בעבר שאני לא שוכן במקדש של טינופת. האם אני (אלוהים עצמו) יכול לחיות בשאול, או בגיהינום? האין אלה שטויות בלתי סבירות? אמרתי זאת מספר פעמים, אך אתם עדיין לא מבינים למה אני מתכוון. בהשוואה לגיהינום, השטן משחית את השאול הרבה יותר בחומרה. בני האדם שנשלחים לשאול הם המקרים החמורים ביותר, ופשוט לא הועדתי מראש את בני האדם האלה; בני האדם שנשלחים לגיהינום הם אלה שהועדתי מראש אך סילקתי לאחר מכן. במילים פשוטות, לא בחרתי אפילו אחד מבני האדם האלה.

בני האדם מרבים להוכיח את עצמם כמומחים להבנה שגויה של דבריי. אילולא הצבעתי על דברים והבהרתי אותם לאט-לאט, מי מכם היה מבין? אתם רק מאמינים למחצה אפילו למילים שאני אומר, קל וחומר לדברים שלא הוזכרו עד כה. כעת, ריבים פנימיים החלו בכל האומות: פועלים רבים עם מנהיגים, תלמידים רבים עם מורים, אזרחים רבים עם הממשל במדינה, וכל הפעילויות שגורמות למתיחות מופיעות בכל אומה ואומה, וזה רק חלק אחד שמשרת אותי. ומדוע אני אומר שהוא משרת אותי? האם אני מתענג על ביש המזל של בני האדם? האם אני יושב ולא מקשיב? ודאי שלא! זאת מכיוון שהשטן משתלח בבני האדם במהלך חבלי המוות האחרונים שלו, ומהצד השלילי, הדבר משמש כניגוד לעוצמתי ולמעשיי המופלאים. כל זה הוא עדות חזקה שנישאת עליי, וזה כלי נשק שניתן להשתמש בו כדי לתקוף את השטן. בזמן שכל אומות העולם נאבקות על שטח והשפעה, בניי הבכורים ואני מולכים כמלכים ביחד ומסדרים אותן. הן בשום אופן לא מעלות על דעתן שבתנאים הסביבתיים המחפירים האלה, מלכותי מתממשת לחלוטין בקרב בני האדם. יתר על כן, כשהן נלחמות על כוח ורוצות לשפוט בני אדם אחרים, בני האדם האחרים שופטים אותן וחרון אפי מעלה אותן בלהבות – כמה עלוב! כמה עלוב! מלכותי מתממשת בקרב בני האדם – איזה אירוע רב כבוד הוא זה!

בהיותכם בני אנוש (בין שאתם בני האדם של מלכותי או צאצאי השטן), אתם חייבים לראות כולכם את מעשיי המופלאים. אחרת, לעולם לא הסדיר את העניין הזה עד תום. אפילו אם אתם מוכנים לקבל את המשפט שלי, בכל זאת לא יהיה די בכך אם לא תראו את מעשיי המופלאים. כל בני האדם צריכים להיות משוכנעים מהלב, מהדבר וממראה עיניהם, ואך אחד לא מורשה לחמוק. כל בני האדם חייבים להעניק לי כבוד. בסופו של דבר, אני אגרום אפילו לתנין הגדול האדום כאש לעלות ולהלל אותי למען הניצחון שלי. זה הצו המנהלי שלי – מי יזכור אותו? כל בני האדם חייבים להלל אותי עד אין קץ ולהעניק לי כבוד.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

סרט ישראלי חדש 'שבור את האזיקים וברח! – טריילר רשמי

 

סרט ישראלי חדש 'שבור את האזיקים וברח!' – טריילר רשמי

 

לי צ'ונגמין היה מבכירי כנסייה בסיאול, דרום קוריאה. הוא שירת במסירות את אלוהים במשך יותר מעשרים שנה, והתמקד לחלוטין בלימוד כתבי הקודש. כדוגמת מנהיגי הדת שלו, הוא חשב שלהאמין באלוהים פירושו להאמין בכתבי הקודש, ושאמונה בכתבי הקודש היא בדיוק אותו הדבר כמו אמונה באלוהים. הוא האמין שכל עוד הוא דבק בכתבי הקודש, הוא יילקח אל מלכות השמיים. תפיסות אילו הגבילו אותו כמו אזיקים, ומנעו ממנו ללכת בעקבות אלוהים ולהאמין בו. כתוצאה מכך, לי צ'ונגמין אף פעם לא חשב לבדוק את עבודת האל הכול יכול באחרית הימים... יום אחד, לגמרי במקרה, הוא צפה בכמה סרטונים של מזמורים באתר האינטרנט של כנסיית האל הכול יכול. המילים המרגשות והמנגינות האלגנטיות שלהם נגעו ללבו והניעו אותו להתעניין בעבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים. אחרי שהשתתף בכמה ויכוחים לגבי האמת, הוא התחיל להבין את הסיפור הפנימי של כתבי הקודש דרך דברי האל הכול יכול. הוא הבין בבהירות את העובדות האמיתיות: הפרושים של עולם הדת מתנגדים להופעתו ועבודתו של אלוהים ומגנים אותן במסווה של האדרת כתבי הקודש. לבסוף הוא השליך מעליו את מרות הפרושים ואת המגבלות שהציבו בפניו ומצא את עקבות אלוהים...

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף
12345
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל כנסיית האל הכול יכ אלא אם צויין אחרת