00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X
קוביית RSS

14 טיפים לקידום האתר שלך בחיפוש האורגני בגוגל

14 טיפים לקידום האתר שלך בחיפוש האורגני בגוגל

 

הצורך הבסיסי לאסטרטגיה קידום אתרים ללא מטרות רווח היא לשפר את דירוג החיפושים האורגניים של גוגל. אם גוגל משנה כל הזמן את אלגוריתם החיפוש אלגוריתם, יש כמה שיפורים מעשיים הטוב ביותר, כלומר, תוכלו להיכנס הדף 10 זהב זהב ולמצוא אותו בין הלקוחות הפוטנציאליים הראשונים. בעת שימוש בחיפוש גוגל.

קבלו כמה טיפים לקידום האתר שלכם בתוצאות אורגניות בגוגל

הגדרת רשימת מילות מפתח

חשוב כיצד לחפש את המוצרים והשירותים שלך, רשימה של מילים אלה, וכן רקורד מוכח עבור כל מונח בעזרת מתכנן מילות המפתח של גוגל . גם אם הרשימה שלך בין התנועה הגבוהה ביותר והחשובה ביותר.

תוכן טוב ינצח

זכור תמיד למשוך מבקרים מעניינים ותוכן איכותי, שתף וקשר אותם. לתוכן טוב יש את הסיכוי הטוב ביותר להפניה מחדש של תוכן, ו- גוגל מפיצה את אלגוריתם התוכן המסתובב שלו.

יצירת דפי מילות מפתח

אם יש לך 10 דפים עם אותה מילת מפתח, ל- גוגל יהיה תפקיד חשוב מאוד לקבוע. במקום זאת, חשוב על קישור התוכן שלך לדף ציר אחד. עם הדף הסמכותי של נושא מסוים, אין בלבול קידום אורגני, ואתה צריך להיות ברמה גבוהה יותר.

חזור על השימוש במילות מפתח ווריאציה בתוכן הדף

יצירת תוכן חשוב לדפים היא הדרך הטובה ביותר להיות הגבוהה ביותר, וחלק גדול מיצירת התוכן הוא השימוש במפתחות היעד שלך. לעולם אל תחזור על מילות מפתח עבור המלל שהקלדת לעתים קרובות, אך עליך לקבל תוכן חוזר על עצמו 2-3 פעמים בדף קצר, 4-6 פעמים בדפים ארוכים יותר. הזן מילות מפתח חשובות ב 50 המילים הראשונות שלך, שכן המיקום הראשוני עשוי להיות סימן של חשיבות.

בצע אופטימיזציה של כותרות הדף שלך

<כותרת> תג ה- HTML מגדיר את כותרת האתר ומשמעותו היא שהתוכן של הדף מדויק. גוגל חושבת שזה מרכיב קידום אורגני החשוב ביותר באינטרנט. שמור כותרות עמודים בפחות מ -70 תווים, עם כותרות הכותרות החשובות ביותר, רצוי בהתחלה. כמו כן, מומלץ להזין את שם החברה ואת היעד שלך.

כתוב תיאורי מטא

שם מטא דאטא= תיאור התוכן => תג ה- HTML הוא הסבר מפורט על תוכן האתר ועומד בתפקוד הקליקים על המשתמשים. שמור על תיאורי מטא שלך בפחות מ -150 תווים. כמו כן, עליך לכלול מילות מפתח ממוקדות בטקסט שלך, המילים שתואמות את שאילתת החיפוש של המשתמש יופיעו בכל טקסט.

השתמש בגרסאות המפתח בתקן הכניסה הסטנדרטי עבור אינטגרציה פנימית

עוגן המשתמש בהקשרים תיאוריים ורלוונטיים, גוגל קובעת את הדף הקשור לקישורים. כאשר אתה משתמש בקישורים פנימיים, עליך להשתמש בטקסט העוגן על ידי שינוי המקור של מילת המפתח עבור דף זה, במקום ללחוץ כאן או ללחוץ כאן כדי להוריד אותו. אך הימנעו ממילות מפתח מוגזמות. השימוש בווריאציות סגורות יהיה טוב יותר עבור מילות מפתח נוספות.

אל תשכח תגי טקסט חלופי

רכיבי HTML המשמשים עבור תגי HTML שישמשו עבור HTML אינם מוצגים עבור רכיבי עיבוד (לדוגמה, תמונות). תגי טקסט חלופי יכולים להיות מתאם חזק בין מערכות קידום אורגני של גוגל, כך שכאשר יש לך תמונות ופריטים אחרים באתר שלך, ודא שתמיד השתמשת בתג טקסט חלופי תיאורי עם המקשים הממוקדים לדף זה.

שמות כתובות האתרים שלך אינם חשובים

כתובות האתרים של קיצורי הדרך נראות ארוכות יותר מדירוג החיפוש של גוגל, לכן שים לב לכך שכאשר אתה בונה את האתר שלך. תמשיכו עם קצת. עליך להזין גם את מילות המפתח של כתובת האתר שלך ולנסות לגשת לשם הדומיין שלך. יש לך מספר מילות מפתח עם כתובות האתרים שלך, מופרדות על ידי מקפים.

יעניין אתכם גם:

אפשרויות הקידום עם מערכת וורדפרס היא בעלת המון אפשרויות

***

 

 ללא כובע שחור

כובע שחור מזכיר את התרגול הוא מנסה לרמות ב- קידום אורגני על ידי מתן דירוג גבוה, כגון טקטיקות, למשל, לקנות קישורים. יש לך גם שיפור זמני בדירוג, בשל טקטיקות כובע שחור, זה צפוי להיות קצר. גוגל משתפרת וטוב יותר כאשר אתה רואה טריקים מלוכלכים והמשך התקדמות מאוחרת יותר ימחק אלגוריתם עדכון, או גרוע מזה, הוא יסיר לחלוטין את האתר שלך מהאינדקס.

בקר את המבקרים ואת המחשבים הניידים

כדי לייעל את תוצאות קידום אורגני, חשוב למדוד את ההשפעה של המאמצים שלך על התנועה באתר וכניסות / מכירות. גוגל וובמסטר יודע כיצד האתר שלך פועל, ואתה יכול לזהות שגיאות שיש לטפל בהן. כלי אנליטי כגון יוניברסל אנליטיקס של גוגל עוזר במדידת שינויים בתנועה בחיפוש, כמו גם באינטראקציות מתמשכות עם המבקרים באתר שלך עם התוצאות הנכונות של קידום אורגני. שיווק כלי אוטומציה וכלים מעקב שיחות יוביל אותך קידום אורגני ומכירות.

קבוצות חברתיות

איתותים חברתיים כבר משפיעים על דירוג גוגל בקידום אורגני, מומחים בתעשייה רבים מאמינים כי זה רק יגדל. אם עדיין לא, שקול שתוכל להגדיר דפים מסוימים ברשתות חברתיות, לדוגמה, גוגל+ ו- פייסבוק, והתחל ליצור קשר עם הצופים שלך.

זה חייב להיות אסטרטגיה לבנות קישורים

בונה הקישור הוא המונח כדי ליצור קישורים חדשים לאתר האינטרנט שלך. שיתוף אלה שאוהבים תוכן נפלא לכל מי שרוצה להגיע ליותר אנשים, להזמין בלוגים ואתרי אינטרנט כדי לקשר את הדפים שלך באמצעות אתרים עסקיים רלוונטיים. אם אפשר, השתמש בטקסט עוגן מילות המפתח עבור הקישורים שלך, כלומר, גוגל תשלח אותות לדפים שלך עבור התנאים המתאימים.

השקיעו באתר לנייד

גוגל הודיעה על אלגוריתם סיווג צף שישפיע על תוצאות החיפוש לנייד. כאשר מסתכלים על 50% מכל החיפושים של גוגל בניידים, הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה של הזמן לנייד והדירוג שלך לא הצליח.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

איך למקסם את פוטנציאל קידום הSEO של האתר שלך?

למרות שאתה יכול למעשה לייעל את האתר הקיים, בניה מחדש היא הדרך היעילה ביותר כדי ליצור את המרכיבים הדרושים של קידום האתר בעיצוב וארכיטקטורה של האתר מההתחלה. בין אם שכרת מעצב שבנה את האתר באמצעות תבנית שנוצרה מראש או יצירת האתר שלך מאפס, חשוב להבין את היסודות של בניית אתר אופטימיזציה עבור קידום האתר.

הנה 8 גורמים קריטיים שעדיף שיהיו לך אם אתה רוצה אתר ששישמשו הן עבור המבקרים שלך והן עבור אופטימיזציה במנוע החיפוש ואת הנראות התנועה.

המבנה הנכון של כתובת האתר.

בעת קביעת סוג מבנה כתובת האתר שבו אתה מתכוון להשתמש, חשוב לוודא שכתובות האתרים שלך מציינות בבירור את נושא התוכן שלך. פירוש הדבר שהם צריכים להיות סטטיים ותיאוריים, והם צריכים להכיל מילות מפתח רלוונטיות כך מנועי החיפוש והמבקרים יודעים בדיוק מה הדף שלך עובר.

באמצעות כתובות אתרים רב לשוניות, תקן התעשייה הוא להשתמש במקף במקום בקו תחתון (וזה בעצם מה שגוגל ממליצה). הימנע משימוש במספרי זיהוי או במלים או בתווים מורכבים ולא הולמים אחרים בכתובות האתרים שלך; גם Google GOOGL + 0.16%, והמבקרים באתר שלך יעריכו כתובות אתר קצרות ופשוטות, המביאות בבירור את התוכן של התוכן שלך.


דוגמה לכתובת אתר טובה יכולה להיות: www.example.com/best-tools-for-web-designers
דוגמה לכתובת אתר גרועה תהיה: www.example.com/?sns/8900/cat5532

ניווט פשוט ותיאורי

באופן אידיאלי, אתה רוצה את מבנה הניווט להיות פשוט, יעיל, וקל עבור גוגל, ואת המבקרים לעקוב אחר אותם. ככלל, אתרים יציבו את תפריט הניווט הראשי בחלק העליון של הדף או אנכית בצד שמאל בתחתית הדף; בעוד כמה בעלי אתרים מתפתים לשים את התפריטים שלהם למקום אחר, מחקרים רבים על מעקב ויזות וקלות השימוש הראו כי עמדות אלה לעבוד בצורה הטובה ביותר.

תפריטים נופלים ועולים הם טובים, אבל הם צריכים לשמש בזהירות, שכן הם יכולים להיות קשה יותר עבור אנשים וגם רובוטים אשר מתכננים לזוז. קישורי טקסט הם אידיאליים כי והמספר ממשיך פריטים בתפריט כי ניתן לשלוט (6-7 היטב) על מנת לא להעמיס את פרמטרי nenuzhnymy המבקרים (למרות שמחקרים מראים כי נפתחת תפריט מגה, אם מובן כהלכה).

עיצוב תגובתי

כדי להבטיח שמבקרים יוכלו לגשת לאתר שלהם בצורה נכונה, ללא תלות במכשיר שבו הם נמצאים - טלפון חכם, מחשב או טאבלט - עיצוב אתר מותאם צריך להיות בעל עדיפות. אתר ידידותי לנייד יכול גם לעבוד, אך עיצוב גמיש מסייע לך להימנע מבעיות מורכבות כגון תוכן כפול, כמו גם יצירה ותמיכה של שני אתרים נפרדים.

ובעוד שהדבר אינו חל על הפוסט הזה, השינויים האחרונים באלגוריתם של גוגל שינו גם את האופן שבו עלינו לגשת לקידום האתר עם אסטרטגיות התוכן שלנו. למידע נוסף בנושא זה, ראה ההודעה שלי יונק הדבש: אסטרטגיית שיווק תוכן סלולרי יש רק להיות המיינסטרים.

שילוב של רשתות חברתיות

כעת יש לנו עדויות לכך שגוגל אינה משתמשת באותות חברתיים מפייסבוק וטוויטר כחלק מאלגוריתם הדירוג שלה. עם זאת, היתרונות העקיפים של רשתות חברתיות עבור אתר האינטרנט שלך הוכיחו שוב ושוב, שיתוף ברשתות חברתיות ממריץ את התוכן שלך באינטרנט, נופל מאחרים, מקבל יותר ויותר מזכיר קישורים ובכך מעלה את דירוג מנוע חיפוש, וידע של המותג שלך , סמכות, סמכות וכיסוי.

כמה שיטות עבודה מומלצות כולל רשתות חברתיות באתר שלך כוללות את האמונה כי אתה יכול למצוא את הסמל בקלות על שיתוף מולטימדיה על כל הבלוג ודפי מוצר, לקדם את התוכן באתר האינטרנט שלהם דרך ערוצי המדיה חברתיים ולהפוך קלט חברתי אם יש לך אתר מסחר אלקטרוני.

תמונות אופטימיזציה כראוי

בעת עיצוב האתר שלך, ודא כי התמונות שלך יש את הגודל המינימלי הנדרש כדי לשמור על חוויית משתמש טובה (איפשהו בין 20-100 Kb). מקובל טוב היא להקטין את גודל התמונות שלך לגודל שאתה רוצה להציג, ולא להפחיתם בקוד המקור, כמו זה יכול להגדיל את זמן הטעינה של הדף באופן משמעותי. דבר זה חשוב משום שהמהירות האיטית של טעינת הדף נקשרה לחוויית משתמש גרועה יותר ואפילו למערכת החיפוש בחיפוש הרגיל.

גם טקסט alt התמונה שלך חשוב, לכן כדאי להכניס את מילות המפתח כראוי בתמונת הלוגו, הכותרת וכל כפתורי אובייקטים גרפיים אחרים שכללתם בעיצוב האתר שלך.

כלול מחקר מילות מפתח מההתחלה

ביצוע מחקר מילות מפתח ממש בתחילת הפרויקט שלך עיצוב אתרים לא רק אומר להגדיל את היתרונות של קידום האתר, אבל את השיפור הכולל של חוויית המשתמש. אפילו עושה קצת מחקר בסיסי מילות מפתח באמצעות גוגל מתכנן מילות מפתח יכול לעשות הבדל גדול; על ידי בדיקת מילים וביטויים הקשורים לנושא או לנושא הראשי של האתר שלך, אתה לא יכול רק לגלות אילו מונחים משתמש שוק היעד כדי למצוא את המוצרים או השירותים שלך, אבל אתה יכול גם למצוא מידע על קטגוריות משנה פופולאריים רלוונטיים כאחד.

הבנת הנושאים ואת תתי כותרות המבקרים שלך מחפשים יהיה יתרון גדול בעת בחירת המבנה ואת השם של לוחות הניווט ואת הקטגוריה ואת דפי המוצר. לקבלת עזרה עם מחקר מילות מפתח, ראה אוסף זה של משאבי מחקר של מילות מפתח.

בצע אופטימיזציה של זמן הטעינה של הדף

הורדות יעילות של האתר שלך חשובות יותר מאי פעם. על פי זה, סף האתר להשאיר 5 שניות עבור מכשירים ניידים ו 3 שניות עבור שולחן העבודה. משמעות הדבר היא (בין היתר) את הגודל הנכון של התמונות שלך, למזער CSS ו- Javascript, באמצעות אחסון במטמון הדפדפן והפעלת דחיסה. כדי לגלות באיזו מהירות האתר שלך נטען, נסה להשתמש בכלי כגון בדיקת מהירות האתר או בכלי משלך בכלי בדיקת מהירה האתר של גוגל.


שימוש נכון בקובצי Sitemap

זכור לכלול הן מפת אתר HTML עבור המבקרים באתר שלך והן מפת האתר XML למנועי חיפוש. זה מבטיח כי המבקרים שלך יכולים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים וגם לספק גוגל עם אינדקס מלא ויעיל. אם אתה משתמש ב- וורדפרס, קיימים יישומי פלאגין שיכולים לעזור הן: הפלאגין של מפת האתר עבור דפי HTML והן את הפלאגין של קובצי מפת האתר של גוגל XML.

לאחר שיצרת את האתר שלך, חשוב שתמשיך לדבוק בשיטות המומלצות לעבודה עם האתר בתחום התוכן, יצירת קישורים ורשתות חברתיות. משמעות הדבר היא שילוב של Google Authorship, היצמדות לאסטרטגיות קידום האתר בדפים שלך ויצירת קישורים באיכות גבוהה לאתר שלך.

ישנם אלמנטים רבים אחרים קידום של האתר שיכולים להיות משולבים בעיצוב האתר החדש אדריכלות - אילו היית להוסיף רשימה זו?

רוצים לדעת מה זה וורדפרס? יש לכם שאלות נוספות? היכנסו לכתובת הבאה לשאלות בנושא קידום ובניית אתרים.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ahiadh אלא אם צויין אחרת