00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

45. מדוע אלוהים שופט ומייסר את האנושות המושחתת במסגרת עבודתו באחרית הימים?

 

 

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"כי הגיעה העת להתחיל את המשפט בבית האל" (פטרוס א' ד' 17).

"וראיתי מלאך אחר מעופף באמצע השמיים, שלו בשורת עולם להטיף ליושבי הארץ, ולכל אומה, ושבט ולשון ועם, והוא קרא בקול גדול, 'פחדו מאלוהים ותנו לו כבוד, כי באה שעת המשפט. עבדו את בורא השמיים והארץ, והים ומעיינות המים" (ההתגלות י"ד 6-7)

דברי אלוהים רלוונטיים:

עבודת אחרית הימים היא להפריד את כל הדברים לסוגים ולהשלים תוכנית הניהול של אלוהים, מפני שהזמן קרב ויומו של אלוהים הגיע. אלוהים מביא את כל מי שבא אל מלכותו, כלומר את כל מי שהיה נאמן לו עד הסוף, לעידן של אלוהים עצמו. אולם לפני בוא העידן של אלוהים עצמו, העבודה שאלוהים רוצה לעשות היא לא לצפות במעשי האדם או לחקור את חיי האדם, אלא לשפוט את מרדנותו. זאת משום שאלוהים יטהר את כל מי שבא בפני כס מלכותו. כל מי שצעד בעקבות אלוהים עד היום הזה הוא מי שבא בפני כס מלכותו של אלוהים. לפיכך, כל מי שמקבל את עבודתו האחרונה של אלוהים הוא מי שאלוהים יטהר. במלים אחרות, כל מי שמקבל את עבודתו האחרונה של אלוהים הוא מי שאלוהים ישפוט אותו.

מתוך 'המשיח עושה את עבודת המשפט באמצעות האמת' ב'הדבר מופיע בבשר'

מהותה של עבודת הייסורים והשיפוט של אלוהים היא לטהר את האנושות למען יום המנוחה האחרונה. אחרת, האנושות כולה לא תהיה מסוגלת לנהוג כל אחד לפי סוגו או לבוא למנוחה. העבודה הזו היא הנתיב היחיד של האנושות לבוא למנוחה. רק עבודת הטיהור של אלוהים תטהר את האנושות מרשעותה, ורק עבודת הייסורים והשיפוט שלו תשפוך אור על דברי המרדנות בקרב האנושות, וכך תפריד את מי שניתן להושיע אותו ממי שלא ניתן להושיע אותו, ואת מי שיישאר ממי שלא יישאר. כשעבודתו של אלוהים תסתיים, בני האדם שיישארו יטוהרו וייהנו מחיים אנושיים נהדרים יותר בפעם השנייה על פני האדמה כשהם יבואו לעולם אנושי נעלה יותר. במילים אחרות, הם יבואו ליום המנוחה של האנושות ויחיו יחד עם אלוהים. לאחר שמי שלא יכול להישאר יעבור ייסורים ושיפוט, צורתו המקורית תיחשף לגמרי. לאחר מכן, כל בני האדם האלה יושמדו, ובדומה לשטן, הם לא יורשו עוד לשרוד על פני האדמה. האנושות בעתיד לא תכלול עוד אך אדם מהסוג הזה. בני האדם האלה לא כשירים לבוא לארץ המנוחה הסופית, והם לא כשירים לבוא ליום המנוחה שאלוהים והאדם יהיו שותפים לו, מפני שהם מושאים לענישה ופני שהם הרשעים, והם לא צדיקים.

מתוך 'אלוהים והאדם יבואו יחד למנוחה' ב'הדבר מופיע בבשר'

בעבודתו האחרונה של סיום העידן, טבעו של אלוהים הוא טבע של ייסורים ומשפט, ובו הוא מגלה את כל הדברים המרושעים, על מנת לשפוט בפרהסיה את כל העמים וכדי להפוך למושלם את מי שאוהב אותו בלב מלא כנות. רק טבע כזה יכול לשים קץ לעידן. אחרית הימים כבר הגיעה. כל הדברים בבריאה ימוינו לפי סוגם ויחולקו לקטגוריות שונות על סמך אופיים. זה הרגע שבו אלוהים מגלה את סופה של האנושות ואת היעד שלה. אם בני האדם לא יעברו ייסורים ומשפט, לא תהיה דרך לחשוף את המרדנות והרשע שלהם. רק באמצעות ייסורים ומשפט ניתן לגלות את הסוף של כל הברואים. האדם רק חושף את פרצופו האמיתי כשהוא עובר ייסורים ונשפט. רוע ימוין עם רוע, וטוב עם טוב, וכל בני האדם ימוינו לפי סוגם. באמצעות ייסורים ומשפט, סופם של כל הברואים יתגלה, כדי שהרשעים ייענשו והטובים יזכו לגמול, וכדי שכל בני האדם יחיו תחת ריבונותו של אלוהים. יש להגשים את כל העבודה הזו באמצעות ייסורים צודקים ומשפט צודק. משום ששחיתותו של האדם הגיעה לשיאה, ומשום שמרדנותו הפכה לחמורה ביותר, רק טבעו הצודק של אלוהים, אשר מורכב בבסיסו מייסורים ומשפט ומתגלה באחרית הימים, יכול לחולל שינוי מלא באדם ולהשלים אותו לגמרי. רק הטבע הזה יכול לחשוף את הרוע וכך להעניש בחומרה את כל הרשעים. ...נניח שאלוהים היה חושף את סופו של האדם באחרית הימים, אך עדיין היה מעניק לאדם חמלה ואהבה עד אין קץ, ממשיך לרחוש לו אהבה, ולא כופה על האדם משפט צודק אלא דווקא מפגין כלפיו סובלנות, סבלנות וסלחנות, והיה מוחל לאדם בלי קשר לחומרת חטאיו, ללא שמץ של משפט צדק: אם כך היה, מתי היה מסתיים אי-פעם כל ניהולו של אלוהים? מתי היה טבע כזה מסוגל להוביל את בני האדם אל היעד הראוי של האנושות? קחו לדוגמה שופט שתמיד רוחש אהבה, שופט עם פנים אדיבים ולב עדין. הוא אוהב את בני האדם בלי קשר לפשעים שהם אולי ביצעו, והוא מביע אליהם אהבה ומושל ברגשותיו כלפיהם, יהיו אשר יהיו בני האדם האלה. במקרה כזה, מתי הוא יהיה מסוגל אי-פעם לפסוק דין צדק? באחרית הימים, רק משפט צדק יכול למיין את בני האדם על פי סוגם ולהביא את האדם למישור חדש. כך, העידן כולו מסתיים באמצעות הטבע הצודק של אלוהים שמתאפיין במשפט וייסורים.

מתוך 'חזון עבודתו של אלוהים (3)' ב'הדבר מופיע בבשר'

כיום אלוהים שופט אתכם, וממיט עליכם ייסורים ומגנה אתכם, אך דעו לכם שהגינוי שלכם נועד כדי שתוכלו להכיר את עצמכם. גינוי, קללה, משפט, ייסורים – כל אלה נועדו כדי שתוכלו להכיר את עצמכם, כדי שהטבע שלכם יוכל להשתנות, ויתרה מזאת, כדי שתוכלו לדעת מה אתם שווים ולהבין שמעשיו של אלוהים צודקים, כדי שתוכלו לדעת בהתאם לטבעו ולצורכי עבודתו שהוא עובד לפי תוכניתו למען הישועה של האדם, ושהוא אל צודק שאוהב את האדם, ומושיע את האדם, ואשר שופט את האדם וממיט עליו ייסורים. אם אתם רק יודעים שמעמדכם עלוב ושאתם מושחתים וממרים את פיו, אך אתם לא יודעים שאלוהים רוצה לחשוף את הישועה שלו באמצעות המשפט והייסורים שהוא עושה בכם היום, הרי שאין לכם שום דרך לחוות דברים, וקל וחומר שאתם לא מסוגלים להמשיך קדימה. אלוהים לא בא כדי להרוג או להשמיד, אלא כדי לשפוט, לקלל, להמיט ייסורים ולהושיע. לפני סיום תוכנית הניהול שלו בת 6,000 השנים – לפני שהוא חושף את סופה של כל קטגוריית אדם – עבודתו של אלוהים על פני האדמה נעשית למען הישועה, על מנת להשלים לחלוטין את בני האדם שאוהבים אותו ולגרום להם להישמע לריבונותו. ...בעיני האדם, הישועה היא אהבתו של אלוהים, ואהבתו של אלוהים לא יכולה להיות ייסורים, משפט וקללה. הישועה חייבת להכיל אהבה, חמלה, ויתרה מזאת, דברי נחמה, והיא חייבת להכיל את הברכות האינסופיות שאלוהים מעניק. בני האדם מאמינים שכאשר אלוהים מושיע את האדם, הוא עושה זאת על ידי כך שהוא נוגע בבני האדם וגורם להם לתת לו את לבם באמצעות הברכות והחסד שלו. כלומר כאשר הוא נוגע באדם, הוא מושיע אותו. ישועה כזו היא סחר חליפין. רק כאשר אלוהים יעניק לבני האדם פי מאת מונים, בני האדם יפעלו תחת שמו של אלוהים וישאפו לעשות דברים טובים למען אלוהים ולהעניק לו כבוד. זה לא מה שאלוהים רוצה עבור האנושות. אלוהים בא כדי לעשות עבודה על פני האדמה על מנת להושיע את האנושות המושחתת – אין בכך כל שקר. אלמלא כן, הוא בשום אופן לא היה בא לעשות את העבודה הזו באופן אישי. בעבר, שיטת הישועה שלו הייתה הפגנה של שפע אהבה וחמלה, כך שהוא נתן את כל כולו לשטן בתמורה לאנושות כולה. המצב הנוכחי שונה לחלוטין מהעבר: כיום, הישועה שלכם מתרחשת באחרית הימים, במהלך המיון של כל בני האדם לפי סוגם. אמצעי הישועה שלכם הוא לא אהבה או חמלה, אלא ייסורים ומשפט שנועדו כדי שהאדם יזכה בישועה מעמיקה יותר. לפיכך, כל מה שאתם מקבלים הוא ייסורים, משפט ומכות חסרות רחמים, אך דעו לכם שהמכות האכזריות האלה אינן ענישה כלל ועיקר; דעו לכם שבלי קשר לחומרת דבריי, מה שפוקד אתכם אינו אלא מילים ספורות שנראות לכם אכזריות לגמרי; ודעו לכם שבלי קשר לכעסי הרב, מה שפוקד אתכם הוא עדיין דברי חינוך, ושאני לא מתכוון לפגוע בכם או להמית אתכם. האין כל אלה עובדות? דעו לכם שכיום, גם המשפט הצודק וגם הזיכוך והייסורים האכזריים נועדו כולם למען הישועה. בלי קשר לשאלה אם מתקיים היום המיון של כל בני האדם על פי סוגם או אם מתקיימת היום החשיפה של קטגוריות האדם, כל אמירותיו ועבודתו של האדם נועדו כדי להושיע את בני האדם שבאמת אוהבים את אלוהים. משפט צודק נועד לטהר את האדם; זיכוך אכזרי נועד לנקות את האדם; דברים מחמירים או ייסורים נועדו כולם לטהר את האדם ולמען הישועה. לפיכך, שיטת הישועה של היום שונה מזו של העבר. כיום, המשפט הצודק מושיע אתכם, והוא כלי טוב למיון כל אדם על פי סוגו, וייסורים אכזריים מעניקים לכם ישועה עילאית – מה יש לכם לומר בפני הייסורים והמשפט האלה? אתם נהניתם מישועה מההתחלה ועד הסוף, הלא כן? גם ראיתם את אלוהים בהתגלמותו כבשר ודם וגם הבנתם את כול יכולתו ואת חוכמתו. יתרה מזאת, אתם חוויתם הכאה והטלת משמעת חוזרות ונשנות. אולם קיבלתם גם חסד עילאי, הלא כן? הברכות שקיבלתם מתעלות על אלה של כל האחרים, הלא כן? החסדים שקיבלתם שופעים יותר מהכבוד והעושר של שלמה המלך! חשבו על כך: אם כוונתי בבואי הייתה לגנות ולהעניש אתכם, ולא להושיע אתכם, האם ייתכן שהייתם מאריכים ימים עד היום? האם ייתכן שיצירי בשר ודם חוטאים שכמותכם היו שורדים עד היום? אם המטרה היחידה הייתה להעניש אתכם, מדוע התגלמתי כבשר ודם ופתחתי במיזם כה אדיר? ניתן להעניש בני תמותה כמותכם במילה אחת בלבד, הלא כן? האם עדיין הייתי רוצה להשמיד אתכם אחרי שגיניתי אתכם? האם אתם עדיין לא מאמינים בדבריי האלה? האם יכולתי להושיע את האדם רק באמצעות אהבה וחמלה? לחלופין, האם הייתי יכול להשתמש רק בצליבה כדי להושיע את האדם? טבעי הצודק מתאים יותר להפיכת האדם לצייתן, הלא כן? הוא מסוגל להושיע את האדם באופן יסודי יותר, הלא כן?

מתוך 'עליכם להניח בצד את ברכות המעמד ולהבין את רצונו של אלוהים בנוגע לישועת האדם' ב'הדבר מופיע בבשר'

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

דרך החיים | עבודתו של אלוהים, טבעו של אלוהים ואלוהים עצמו ב' חלק 4 - המשך

דרך החיים | עבודתו של אלוהים, טבעו של אלוהים ואלוהים עצמו ב' חלק 4 - המשך

דבריו של אלוהים בסרט זה הם מתוך הספר 'המשך הדבר מופיע בבשר'. תוכנו של סרט זה: הגינותו הבלתי מעורערת של איוב מביישת את השטן וגורמת לו לנוס בבהלה אהבת איוב לדרכו של אלוהים מתעלה על הכל במהלך סבל רב, איוב מבין באמת את דאגתו של אלוהים לאנושות ביטוי נוסף של יראת איוב את אלוהים והישמרותו מרע הוא האופן שבו הוא הילל את שמו של יהוה בכל הדברים הרבים שבני האדם לא מבינים לגבי איוב איוב מקלל את יום היוולדו מכיוון שאינו רוצה לגרום כאב לאלוהים איוב מביס את השטן והופך לאדם אמיתי בעיני אלוהים

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

סרט חדש 2018 'קרב' | השתחררות מאזיקי הפרושים המודרניים

סרט חדש 2018 'קרב' | השתחררות מאזיקי הפרושים המודרניים

ז'אנג הוי היה בעבר בכיר בכנסייה ביתית בסין. מאז ומעולם הוא היה מחפש נלהב של האמת שהמתין לשובו של אלוהים. בשנים האחרונות הוא חזה כיצד הכנסייה ננטשת בהדרגה והופכת לעזובה. גם רוחו שלו קמלה, והוא לא מצא נושאים לדרשות שלו. בנוסף לכך, אשתו נפטרה בפתאומיות, וזו הייתה מכה אדירה בעבורו. בדרך מקרה הוא פגש שתי עדות מכנסיית האל הכול יכול. דרך קריאת דברי האל הכול יכול, רוחו הצמאה הושקתה והוזנה והוא זכה לטעום את הטעם המתוק של עבודת רוח הקודש. הוא הגיע למסקנה שהאל הכול יכול הוא ישוע אדוננו ששב, וקיבל על עצמו את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים. אבל כאשר נודע לכומר ולעמיתים מהכנסייה שלו שהוא מאמין באל הכול יכול, הם עשו כל שביכולתם כדי לעכב אותו ולהפריע לו. לאחר שהניסיונות שלהם לפתות את ז'אנג הוי במעמד ובכסף כשלו, הם ניצלו את החתונה של בנו כדי לגרום לו לוותר על דרך האמת. קרב רוחני מתחולל בדממה... האם יוכל ז'אנג הוי לבטוח באלוהים כדי לזהות את התכסיסים של שותפיו לעבודה? האם הוא יצליח לחמוק מהמלכודות וההגבלות שלהם ולחזור לעמוד לפני כס מלכותו של אלוהים?

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

שיר קודש | 'לשאת עדות לאל זו חובת האדם'

 

שיר קודש | 'לשאת עדות לאל זו חובת האדם' 

 

I האל מעניק לכם חיים, זו מתנה שניתנת ממנו. ועל כן זו חובתכם, לשאת לו עדות. הוא נותן לכם תהילתו, חייו שלא היו לבני ישראל. ועל כן עליכם להקדיש לו את חייכם ונעוריכם. בידכם תהילת האל, אז עליכם לשאת עדות לאל. כך נקבע. II זהו מזלכם הטוב, לקבל את תהילת האל. ועל כן זו חובתכם, לשאת עדות לתהילתו. אם אתם מאמינים באל רק כדי להשיג ברכות, עבודתו לא תהיה משמעותית, ולא תמלאו את חובתכם. בידכם תהילת האל, אז עליכם לשאת עדות לאל. כך נקבע. מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

 

מאמרים בנושאים קשורים:שיר קודש | 'כיצד להכיר את הופעת ועבודת המשיח של אחרית הימים'

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

האמירה התשעים ושתיים

 

 

כל אדם ואדם יכול לראות את כול יכולתי ואת חוכמתי בדברים שאני אומר ובפעולות שאני עושה. בכל אשר אפנה, עבודתי באה איתי. צעדיי לא נמצאים רק בסין – באופן חשוב מכך, הם נמצאים בכל האומות בעולם. לעומת זאת, הראשונות שמקבלות את השם הזה הן רק שבע האומות שדובר בהן בעבר, מכיוון שאלה שלבי עבודתי, ובעתיד הקרוב, העניין יתבהר לכם לחלוטין ותבינו אותו עד היסוד. אם אומר לכם כעת, אני חושש שמשום כך, מרבית בני האדם תיפול אפיים ארצה, מכיוון שאמרתי בעבר שאני מדבר אליכם ומשמיע את קולי בהתאם לשיעור קומתכם, וכל מעשיי נושאים בתוכם חוכמה אינסופית שאף אחד לא יכול לתפוס. אני יכול לספר לכם על כך רק מעט-מעט. דעו זאת! אתם תמיד ילדים בעיניי. בכל צעד שאתם צועדים, אני חייב להוביל אתכם ולכוון אתכם. בני האדם, רק תחת הכוונתי תוכלו להביא לידי ביטוי את כל חייכם. אחרת, אף אחד לא יוכל להמשיך לחיות. כל התבל נתונה בידיי, אך אתם לא רואים אותי רץ אנה ואנה. נהפוך הוא: אני רגוע ושמח. בני האדם לא מכירים את כול יכולתי, והם כולם רוצים להרגיש חרדים למעני – כמה מעט אתם מכירים את עצמכם! אתם עדיין מציגים לראווה את האשפה שלכם בפניי ומעריצים את עצמכם! הבנתי את פשר ההתנהגות הזו לפני זמן רב. בנוסף, אתם עושים תכסיסים בפניי, חדלי אישים בזויים שכמותכם! צאו מביתי ברגע זה! אני לא רוצה דברים כמוכם. הייתי מעדיף לא להכניס אף אחד למלכותי, על פני חדלי אישים בזויים כמוכם! האם ידעתם שאני כבר לא עובד עליכם? זאת חרף העובדה שאתם עדיין אוכלים ומתלבשים כרגיל כעת! אולם האם אתם יודעים שאתם חיים למען השטן? שאתם משרתים את השטן? עם זאת, אתם בכל זאת מעזים להתייצב בפניי! אתם כל כך חסרי בושה!

בעבר, אמרתי לעתים קרובות, "האסונות האדירים ביותר יפקדו אתכם בקרוב. האסונות האדירים כבר נפלו מידיי." למה מתייחסות המילים "אסונות אדירים", ואיך אתם מסבירים את המילה "נפלו"? אתם חושבים שהאמירה "אסונות אדירים" מתייחסת לאסונות שאין מהם מנוס ואשר פוגעים ברוח, בנפש ובגוף של האדם, ואתם חושבים ש"רעידות האדמה, הרעב והמגיפות" שאני מדבר עליהם הם האסונות האדירים האלה. אולם מה שאתם לא יודעים הוא שאתם מפרשים את דבריי באופן שגוי. בנוסף, אתם חושבים שהמילה "נפלו" פירושה שהאסונות האדרים החלו. זה מגוחך! אתם באמת תופסים זאת כך, ואחרי שאני שומע את ההסבר שלכם, אני ממש מזדעם. התעלומה שבני האדם לא מצליחים לפתור (התעלומה הסודית ביותר) היא גם התעלומה שקיבלה את הפרשנויות השגויות ביותר לאורך העידנים. יתר על כן, התעלומה הזו היא דבר שאף אחד לא חווה בעבר (מכיוון שהתעלומה הזו באה לידי ביטוי רק באחרית הימים, והאדם יכול לראות אותה רק בעידן האחרון, אך הוא לא מכיר אותה), מפני שאני אוטם אותה באופן הדוק מאוד, והאדם לא יכול לחדור אליה כלל (הוא אפילו לא יכול לראות את החלק הקטן ביותר שלה). עכשיו, לאחר שעבודתי התקדמה עד השלב הזה, אני מעורר בכם השראה בהתאם לצרכים של עבודתי. אחרת, לא הייתה לכם דרך להבין. כעת אני מתחיל לשתף, וכולם צריכים לשים לב. אחרת, כל מי שיהיה פזיז, כולל בניי הבכורים, יסבול את המשפט שלי, ובמקרים החמורים ביותר, ידי תכה את בני האדם האלה אפיים ארצה (כלומר רוחם, נפשם וגופם יילקחו). האסונות האדירים מוזכרים ביחס לכל אחד מהצווים המנהליים של מלכותי, וכל אחד מהצווים המנהליים שלי הוא חלק מהאסונות האדירים. (הצווים המנהליים שלי לא נחשפו לכם לגמרי, אך אתם לא צריכים לדאוג או להיות חרדים מכך. יש דברים שתפיקו מהם תועלת מעטה אם תתוודעו אליהם מוקדם מדי. זכרו זאת! אני אל חכם.) אם כן, מה החלק האחר? האסונות האדירים מכילים שני חלקים: הצווים המנהליים שלי וחרון אפי. הזמן שבו יתרחשו האסונות האדירים יהיה גם הזמן שבו אתחיל להזדעם ולאכוף את הצווים המנהליים שלי. כאן אני אומֵר לבניי הבכורים: אתם חייבים להקפיד שלא להתנוון כתוצאה מכך. האם שכחתם את כל הדברים והעניינים שהועדתי מראש? בניי, אל תפחדו! אגן עליכם לבטח, אתם תיהנו איתי מברכות טובות לעד, ואתם תהיו איתי לעולמים. משום שאני אוהב אתכם, לא אזנח אתכם. משום שאני לא עושה דברים טיפשיים, אילו הייתי מפרק דברים שהושלמו בקושי רב, הייתי מחבל לעצמי בתוכניות, הלא כן? אני יודע מה אתם חושבים בלבכם. האם זכרתם זאת? מה עוד תרצו שאומר? אדבר עוד על האסונות האדירים. הזמן שבו יתרחשו האסונות האדירים יהיה הזמן המפחיד ביותר, והם יחשפו יותר מכל את הכיעור האנושי. כל מיני מראות שטניים ייחשפו לאור זיו פניי, והם לא יוכלו להסתתר בשום מקום, והם לא יוכלו לתפוס מחסה בשום מקום. הם ייחשפו לחלוטין. תוצאות האסונות האדירים יהיו שכל מי שלא נמנה על בני האדם שבחרתי או הועדתי מראש, יכרע ברך לפניי ויתחנן למחילה בבכי ובחריקת שיניים. כך אני שופט את השטן – זה המשפט מלא החמה שלי. אני עסוק כעת בביצוע העבודה הזו, ואולי ישנם בני אדם מסוימים שרוצים להעמיד פנים שיש להם הסמכות ולהתקדם באמצעות שקרים, אך ככל שזה מצבם, כך השטן יעבוד עליהם יותר, עד שהם יגיעו לשלב שבו הצורות המקוריות שלהן ייחשפו.

אני לא ממהר לעשות את עבודתי, ואני מתזמר כל אדם ואדם בעצמי (כך אני שם אותם ללעג ומוכיח שהם צאצאיו של התנין הגדול האדום כאש. אני לא מתייחס אליהם, כך שהשימוש במילה "תזמור" אינו מוגזם), ואני עושה כל מעשה בעצמי. הכל מצליח איתי, וזו הצלחה בטוחה ומאובטחת. כל מה שאני עושה, כל שלב, כבר מוסדר. אני מספר לכם את רצוני ומספר לכם על העול שלי מעט-מעט. מהשלב הזה ואילך, דבריי מתחילים להופיע בפני כל האומות וכל העמים. מפני שבניי הבכורים כבר הושלמו (דבריי מתמקדים בבניי ובאנשיי), שיטת העבודה שלי החלה להשתנות שוב. האם אתם מבינים זאת בבירור? האם חשתם בנימת דבריי בימים האחרונים? אני מנחם את הבנים הבכורים שלי בכל שלב, אך מעתה והלאה (מפני שבניי הבכורים כבר הושלמו), אני נושא סכין בידי (והוא דבריי החמורים ביותר). באשר לכל מי שלא מוצא חן בעיניי לרגע (כלומר בני האדם שלא בחרתי או הועדתי מראש, כך שאין סתירה), לא אכפת לי אם הוא משרת אותי או אם הוא משהו אחר – אני אשליך אותו תכף ומיד. אני האל הכול יכול, ואני יכול לגרום לכל בני האדם לשרת אותי. אני לא מסויג מהפרידה מבני אדם כאלה כלל וכלל. אם אני אומר שאני לא רוצה בהם, אני לא רוצה בהם. עכשיו, כשהזמן הזה כבר כאן, ברגע שאני רואה מישהו שמעצבן אותי, אני מיד משליך אותו ללא בדיקה. זאת משום שאני האל שמקיים הבטחות. לבני האדם שהועדתי מראש לשרת אותי, אני אומר כך: בלי קשר לשאלה עד כמה אתם טובים ובלי קשר לשאלה אם עשיתם משהו שמתריס נגדי, אם תעצבנו אותי, אני אסלק אתכם. אני לא מפחד מצרות עתידיות. יש לי הצווים המנהליים שלי, אני מקיים הבטחות, ומה שמובטח בדבריי יתקיים. האם ייתכן שאשמור את השטן? הקשיבו לי, בני אדם שכמותכם! אתם לא צריכים לפחד. אתם חייבים לצאת ברגע שאני דורש מכם לצאת. אל תתרצו תירוצים, מפני שאין לי מילים לומר לכם! זאת מפני שאני נוקט סבלנות כזו, מפני שהגיע הזמן לאכוף את הצווים המנהליים שלי, ומפני שהגיע גם יומכם האחרון. במשך אלפי שנים, הייתם מושחתים ותמיד עשיתם דברים בעקשנות ובזדון, אך תמיד הייתי סובלני (מכיוון שאני רחב יד, ואני מאפשר לשחיתות שלכם להתפתח עד רמה מסוימת). אולם כעת הגיע תאריך הסיום של החמלה שלי, והגיע העת שבה צריך לקחת אתכם ולהשליך אתכם אל תוך אגם האש והגופרית. הזדרזו ופנו דרך. אני מתחיל לאכוף את המשפט שלי ולשחרר את חמתי באופן רשמי.

בכל האומות ובכל המקומות בעולם, רעידות אדמה, רעב, מגיפות ואסונות מכל מיני סוגים מתרחשים לעתים תכופות. כשאעשה את העבודה האדירה שלי בכל האומות ובכל המקומות, האסונות האלה יהיו חמורים יותר מאשר כל זמן אחר מאז בריאת העולם. זו תחילת המשפט שאני עורך לכל העמים. אולם בניי יכולים להירגע – שום אסון לא יפקוד אלכם, ואני אגן עליכם (כלומר תחיו כגוף לאחר מכן, אך לא בבשר ובדם, כך שלא תסבלו את הסבל של אף אסון). אתם פשוט תהיו ביחד איתי, תמלכו כמלכים, תשפטו את כל האומות ואת כל העמים, ותיהנו מברכות טובות ביחד איתי לעולמים בקצות התבל. המילים האלה יתגשמו כולן, והן יושגו בקרוב לנגד עיניכם. אני לא מתעכב אפילו שעה או יום אחד. אני עושה דברים במהירות אדירה. אל תדאגו ואל תלקו בחרדה. הברכות שאני נותן לכם הן דבר שאף אחד לא יכול לקחת מכם – זה הצו המנהלי שלי. כל בני האדם ישמעו לי בזכות מעשיי. לא זו בלבד שהם יריעו עוד ועוד, אלא יתרה מזאת, הם יזנקו עוד ועוד מרוב אושר.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף
12345
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ברק ממזרח אלא אם צויין אחרת