00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X
הבלוגים

מאזדה CX5 - הקמפיין הכי חזק...כרגע

מאזדה משיקה בימים אלו את הCX5 החדש בישראל, הג'יפון הכי מודבר בקטגוריה כבר שנתיים שלמות. שמציג יחד איתו קמפיין פרסום אותנתי וחזק שצועק "מאזדה", בניגוד לקמפיין הקודם שחשף את כל סדרת הסקייאקטיב, שהיה מלא באפקטים זולים ותרגילי נהיגה יחסית סלופים ופשוטים.

נראה שמאזדה אכן שמה את הידיים על השולחן ועמלה קשות על הפרסום ועל הרכב עצמו, שמקבל עיצוב מרשים ביותר שגורם לרכב הפנאי האהוב בישראל שלא נציין את שמו, לשקשק...וכדאי לו.

התחרות תהיה בינו לבין אוטלאנדר היברידי, קודיאק מצויד, אוטלאנדר רגיל מצויד היטב ורכב הפנאי הנמכר בישראל...ברמת גימור סבירה למדי.

תצורת המנוע כמובן היא ארבע צילינדרים, בטכנולוגית סקייאקטיב, הנעה קדמית, עיצוב חללי וחישוקי אלומיניום מהממים ביופיים. ואתה שואל את עצמך...אם זה באמת רכב קוריאני…? או שמא מדובר במתחרה למזראטי לבנטה? או אלפא סלטיבו 2018?  

תא הנוסעים מצוייד במושבי עור כסטנדרט, מערכת בידור חדשה והנעה כפולה כנראה תהיה אופציה.

תג המחיר יעמוד כנראה על 150 אלף שקלים לדגם הבסיס ויגיע עד 200 אלף שקלים כנראה לדגם מאובזר לחלוטין עם ההנעה הכפולה.

 

לדף הרשומה

זנבו טי אס אר - דנמרק על סטרואידים.

כל מי שמכיר את סדרה טופ גיר לא ישכח בחיים את הפרק בו קלארקסון העלה באש מכונית כתומה עם 1100 כוחות סוס ושני סוגים שונים של גדישת מנוע, בטענה ש"מערכת הקירור הפסיקה לפעול", וגם אז היו לו הרבה טענות על איכות המכונית, על תג המחיר, ועל עצם העובדה שבמחיר של 1.1 מליון פאונד אפשר היה לקנות מכונית מוכרת עם מוניטין, תיבה כפולת מצמדים, וכוח שמוציא לך את האוויר מהריאות (קוניגסאג סי סי אקס אר ), במקום הדנקרקית הידנית הכתומה הזו.
קצת ספרות על הטי אס אר אבל - אותו מנוע ואותו סוג הנעה? יש. צמיגי מסלול? (מישלין ספורט קאפ 2 ) יש. כנף שאפשר לערוך עליה פיקניק? יש. ספליטר, דפיוזר, וכלוב התהפכות? יש. והמספר שהפיל את הלסתות, 238 מייל שעה...383 קילומטר שעה, פי 3.38 מעל המהירות המותרת בישראל.
לא נתון מחיר למכונית...בינתיים, לא יודע על מספר יחידות...בינתיים...ולא ידוע זמן הקפה לרינג...בנתיים

תא הנוסעים מרוקן לחלוטיו מכל מה שמוכר כ "איבזור", את מערכת המולטימדיה הרגילה מחליפה קונסולה חדשה עם מתגים למומנט, אורות ערפל ובקרת אחיזה.

מאחורי ההגה עומדות שתי יחידות להעברת 7 יחסים בתיבת ההילוכים כפולת המצמדים החדשה. כיסאות באקט מצופים קרבון עם רתמות של שש נקודות ( כמובן לא חוקיות לשום כביש ) ומציעה פתח אוורור אחד לנהג.

מבחינת עיצוב, הזנבו מציגה את העיצוב הרגיל מהST1 רק גדול ורחב יותר בנוסח LMP רק עם לוחית.

התחרות ברורה למדי, מקלארן פי 1 LM פורד GT ואולי ורק אולי FXXK ואסטון וולקן.

שנקבל עוד פרטים אודותיה נעדכן.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

היגואר E PACE החדש - מוצג לראווה בסיבוב של 360 על הצד!

כולנו מכירים ואוהבים את יגואר, רכב אייקוני שתמיד אפשר לזהות עפ הסמל החתולי עם השיניים ועיני הקרב. הXE XF, אף טייפ, SVR, וכל האותיות הקאפס לוק האחרות שתרצו נמצאות על כל מודל מיוחד של החברה, ולאחרונה נחשף האי טייפ פייס החדש, כשהו עושה גלגול צינור למרחק של 15 מטרים וקובע שיא עולמי חדש לסיבוב צינור לרכב ביצור סדרתי (סדרתי זה לא מילה לרכב שאיתו בוצע המבחן *אהם* כלוב התהפכות, מתלים, מערכת דלק, צמיגים מנוע מכוונן *אהם* ).
מבחינה טכנית, החשיפה הראשונית של הפייס הייתה מלווה בהתרגשות, עוד ב2015 כשחשפו את הדגם לראשונה. אפשרויות מנוע נרחבות מטורבו דיזל ארבע בוכנתי, לשש טורי מודגש נזין ועד לוי8 בריטי עצבני שפספס את התה בשעה ארבע אחר הצהריים.
אך צר לי לבשר, כי המנוע הנבחר לאי פייס החדש הוא ארבע בוכנתי בנזין מודגש טורבו בנפח שני ליטרים, עם 300 כוח סוס (296...בריטים אוהבים לעגל כלפי מעלה ) שמאיץ מאפס למאה קילומטרים שעה ב5.9 שניות, בדגם הבכיר, תוצע גם הנעה כפולה כשהדגמים הבסיסיים יותר יגיעו עם מנוע קטן יותר והנעה קמדית ( ביגואר... ), עם 148 כוח סוס.
יגואר אומרת שהמכירות יתבצעו יותר לכיוון הדגם הכפול, מאחר ו"זה מה שהעם מחפש אחרי הכל לא?".
בחינת העיצוב, האי פייס אמור להיות התחרות של הGLE  של מרצדס, X1 של במוו ואודי Q3, לדעת רבים, יש לו סיכוי טוב בגלל המחיר (28 אלף פאונד, בחישוב מהיר לאחר מיסים כ300 אלף שקלים לדגם בכיר, תלוי בתוספות ), כי כל רכב אחר בקטגוריה שמצוייד באותה המידה, או עם מנוע יותר חזק ( GLE AMG ) מיד קופץ לאזוןר ה400 אלף שקלים ששייך טריטוריאלית לX4 לGLA ולמזראטי לבנטה (שיקר בצורה פסיכית מכל רכב אחר שציינתי כאן )  בתצורה בסיסית.
תא הנוסעים יגיע מצויד עם עור בריטי איכותי כיאה ליגואר, לוח שעונים אנלוגי, אפל קאר פליי, וצומת לב מדהימה לפרטים קטנים, וציוד טכנולוגי ובטיחותי גבוה יותר, עם הוד מובנה ( heads up display ) שמציג מבירות ומגבלת מהירות, יחסי העברה וכל מה שחפץ ליבו של הנהג.
אז נכון, הרבה מהפיצ'רים שלו מגיעים מהI פייס החשמלי ה"לא בריטי בעליל", הוא בהחלט נעים יותר מהמתחרים האחרים בקטגוריה שמנסים לשחק אותה קשוחים. יחידות לארץ? סביר כי יש אף פייס ואין סיבה שהצרכן הישראלי לא ירצה כזה, ושוב, מדובר על תג מחיר יחסית גבוה, אז אולי כדאי לקנות CX 5 מאובזר עד הסוף, או אוטלאנדר שיכול לטפס כמו סופה 3, אבל אם אתם לא רוצים להתפשר על איכות, האי פייס הוא המכונית החדשה שתכבוש את שוק הג'יפונים היוקרתיים.

קישור לסרטון https://www.youtube.com/watch?v=Z_GQwsDI32U

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

מקלארן פי 1 LM - למה לא מדברים עליה כל כך הרבה

סדרת הפי 1 או כמו שמקלארן קוראים לה, הסופר סרייס, מונה שלוש מכוניות, כולן עם הספקים שונים, עיצוב שונה, תג מחיר גבוה וכמעט זהה ודרכי רכישה שונות.
הפי 1 הרגילה שהושקה עוד ב2013, היא בעלת מנוע בתצורת V8 כפול מדגשים, הנעה אחורית, 903 כוחות סוס ומהירות מירבית של 211 מייל שעה. היצור הקטן שלה מונה כ324 יחידות בלבד וכל אדם שחשק באחת היה יכול לקנותה.
ה"יורשת", הפי 1 GTR היא מכונית עם קווי עיצוב זהים, אך עם שיפורים שגורמים לה להיות לא חוקית בעליל, המנוע שלה כוונן ל960 כוחות סוס, מושב הנוסע הוסר, הכנף הקטנה הוחלפה בפינת אוכל מאיקיאה ( שאגב, גם היא אקטיבית ), צמיגי מסלול חלקים של פירלי הגיעו כסטנדרט, ובנוסף, לא היית יכול לקנות אחת אילו רצית, הרכישה שלה הייתה מותנת, אם הייתה בבעלותך פי 1, יכולת לרכוש את הGTR שמחירה עומד על מליון פאונד ( כרגע ), ולא רק זה...הFIA אישר למכונית הזו להתחרות בלי כלוב התהפכות בטענה ש"המרכב יכול להתרסק 19 פעמים עד שיצטרכו להחליף אותו".
אז מה כל כך מייחד את הפי 1 LM? טוב...אם אתם חיים מתחת לסלע, אתם בטח לא יודעים אבל הפי 1 ריסקה את השיא של הניו החשמלית(06:45:90) בשתי שניות שלמות!!
וזה לא מה שמייחד אותה...הפי 1 LM היא חוקית לכביש. אם שמתם לב לLM שעלתה על המסלול בגודווד, היא הייתה עם לוחית בריטית חוקית לכל דבר ועניין, ועדיין, שומרת על אותם חלקים מהGTR, הכנף המתכווננת, צמיגי המסלול והמנוע, שהפעם כוונן ל1080 כוחות סוס, יותר מכל פי 1 אחרת ויותר מכל אחת מ25 היחידות של הGTR.

שכחתי לציין שכל אדם שיקנה את הGTR או את הLM יקבל שירות של מקלארן כולל הובלה, צמיגים, מכונאים, דלק והדרכה בחינם, בכל מסלול שירצה ברחבי העולם, בדומה מאוד לתכניותיה של פרארי על פרויקט הXX ל599XX EVO, לFXX, ולFXXK, ולתכנית הלקוחות של אסטון מרטין אשר רכשו אחת ממכוניות AMR, וולקן או וליקארי בעתיד.

מקלארן רצתה לשבור שיאים עם הF1 והצליחה, היא רצתה לשבור מותרות עם הLM והצליחה, היא שברה את כללי המשחק עם ה540S, ה680HS וה720. והוכיחה לעולם שאין דומה להנדסה בריטית במיטבה, על הכביש, ועל המסלול.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

גודווד 2017 - גן עדן למכוניות על, קונספטים ויצירות מוזרות

אז שבוע המהירות בגודווד אנגליה היה...מדהים, מכוניות עתיקות ועד לקונספטים מרטיטי אוזניים שהוצגו בכל פאדק בנפרד...בואו נדבר על מי ומה היה שם...

למבורגיני צ'נטנריו - היורשת של האבנטדור עם עיצוב חללי, מנוע V12 אייקוני בנפח שישה ליטרים, הנעה כפולה ומערכת אגזוז מדהימה.
למבורגיני הורקאן פרפורמנטה - עד שמקלארן קרעו את הרינג, הפרפורמנטה הייתה המהירה ביותר, עם כנף חדשה, מנוע מכוונן וצמיגי מסלול.
מקלארן פי 1 אל אם - גרסת הכביש של אחותה, הGTR, בעלת אותו המנוע, רק עם מושבים יותר נוחים וצמיגים חוקיים לאיילון.
רימאק קונספט 1 אס - בעלת ארבעה מנועי חשמל עם הפסק של 1300 סוסים וטווח של 600 קילומטר, ה1 אס הציגה הופעת בכורה בגודווד.
בוגאטי שירון - היצרן הצרפתי הציג את המכונית לפני כמעט חצי שנה, עם המנוע המשפור מקומדתה, הסופר ספורט, ועיצוב חדשני ועתידני שמחמיא לכל תצוגה.
אסטון מרטין וולקן - עם כנף שיכולה לשמש כפינת אוכל, אגזוז טיטניום מחריש אוזניים ומנוע V8 כפול מדגשים, היא צעצוע מסלול יוקרתי שהשאיר אבק להמון רכבים בגודווד.
מאזדה טרופי טראק - כולם מכירים את מאד מייק האוסטרלי, שמאזדה מפנקת אותו במנועי רוטורי על ימין ועל שמאל, אך לשים כזה בטנדר?? לא הגיוני...
רולס רויס סוופטייל - המכונית היקרה בעולם שנראת נוסעת ומרגישה כמו סירה, עם תג מחיר מפחיד של עשרה מליון לירה שטרלינג.
פורד ג'י טי 2017 - מנוע קטן יחסית לסבתא GT40, אך רעש מדהים ומהירות מדהימה, פורד באמת שיחקו אותה עם המכונית הזו
פיררליידי 370 זד - שורפת הצמיגים של כריס פורסברג, אלוף הדריפטים האמריקני, התרסקה לתוך קיר קש לאחר שניסה לעשות נדם עם מוסטנג אר טי אר.
פורמולה אחת מכל הדורות - כן כן, מכל הדורות ומכל הרמות, ואפילו אחת עם שישה גלגלים!!!
נאסקאר (?) - מכוניות הV8 האמריקניות שיכולת לפנות רק שמאלה, לא סיימו את כל המסלול, אלא בעיקר שרפו את הצמיגים שלהן עליו...
יגואר אקס אי קונספט 8 - גרסת הקיצון של האקס אי, מאובזרת פחות, קשה ותקיפה יותר, M4 GTS סטייל.
לה פרארי אפרטה - הלה פרארי הפתוחה, עם תג 70 השנים של פרארי, בהחלט יצירת אומנות.
פורשה גי טי 3/גי טי 2 אר אס - טים שמיי, היוטיובר הכריז כי קנה גי טי 3, והגי טי 2 אר אס הוכרזה וחרכה את המסלול עם זמן מטורף, ניתן לראות כתבה עלייה למטה.

לסיכום, הפסטיבל הזה היה מדהים ביופי בקול בריח ובאווירה, אני מקווה שנה הבאה לנסוע ולסקר לכם אותו ביותר קרוב.

עד אז, נחכה ונראה מה יביא איתו עולם הרכב עד שנת 2018

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף
12
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ilay barokas אלא אם צויין אחרת