00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

למה לבחור במתכונים דיאטטים על מתכונים רגילים?

מתכון דל קלוריות יכול להיות דיאטטי ולעזור להשיג את תחושת השובע בלי לעלות במשקל. אם מחפשים מתכונים לדיאטה קלה, מה שכדאי לעשות הוא להכיר את ההבדלים בין האפשרויות הקיימות.

בהמשך, כדאי לבחון לעומק את המרכיבים שקיימים בכל מתכון לדיאטה ולזכור שיש משמעות גם לגיל ולפעילות הגופנית. למעשה, רק שילוב בין פעילות ספורטיבית שתשרוף את הקלוריות לבין תזונה מאוזנת היא זו שתביא בסופו של דבר לירידה במשקל או לשמירה על משקל יעד מסוים.

היתרונות של מתכונים דיאטטים

כדאי לבחור מתכונים דיאטטיים על מתכונים רגילים כי יש להם כמה יתרונות. ראשית, ברוב המקרים המתכון שמיועד לדיאטה יהיה בריא יותר. אמנם צריך כאמור לבחון כל מקרה לגופו, אך מתכונים לדיאטה קלה מתאפיינים בכך שהם מבוססים על חומרי גלם משביעים וחיוניים. היות  וחשוב יותר להיות בריאים מאשר רזים, מתכוני דיאטה משלבים בין כל העולמות ומרכזים את היתרונות תחת קורת גג אחת.

שנית, כדאי לבחור מתכונים דיאטטים על מתכונים רגילים גם כי בצורה כזו ניתן להראות דוגמא אישית לשאר בני המשפחה. להורים לילדים למשל יש תפקיד חיוני באופן שבו הם מרגילים אותם למאכלים מסוימים. אם ההורים משלבים מתכונים דיאטטים בתפריט היומי, הם מעבירים לילדים שלהם מסר של תזונה נכונה. המסר הזה חשוב גם בלי קשר לדיאטה כי בטווח הארוך הוא מסייע לילדים ולהורים לשמור על אורח חיים בריא.

מלבד האמור לעיל, כדאי להזכיר את היתרונות של מתכוני דיאטה גם בהקשר של התחושה האישית. גברים ונשים בגילאים שונים שרוצים להרגיש טוב יותר צריכים להחליף את התפריט ואת התזונה שלהם. הדרך לעשות זאת היא למצוא מתכון לדיאטה שמאפשר לגוף שלהם לצרוך את כל החומרים שחיוניים עבורו. אם אותו מתכון לדיאטה הוא גם בריא, מזין וטעים – הרי שאין שום סיבה לוותר עליו.

הכירו את המאכלים שנמצאים בכל מתכון לדיאטה

המצב כיום הוא שיש מגוון רחב של מאכלים שאותם אפשר לשלב בתוך מתכון לדיאטה. מאכלים מן הסוג הזה הם גם משביעים וגם דלי קלוריות, וזה עוד לפני שמזכירים את הטעם שלהם. בראש הרשימה נמצאים למשל ירקות כמו חסה, מלפפונים ועלי רוקט ויש גם יתרונות לשילוב של צמחי תבלין דלי קלוריות ובהם פטרוזיליה, כוסברה, נענע, רוזמרין וכדומה.

מלבד ירקות, יוגורט הוא מאכל דל קלוריות שאיתו אפשר להכין סוגים שונים של מתכונים דיאטטים על טהרת המטבח החלבי. לשם השוואה, מתכוני דיאטה אחרים יהיו של בורקס דפי אדמה עם אורז, לביבות עדשים אדומות וכמובן פשטידות צבעוניות. כמו כן, אי אפשר לדבר על מתכונים דיאטטים בלי להזכיר דגים, עוף וירקות מאודים. כל עוד בוחרים חומרי גלם טריים ויודעים כיצד לשלב אותם בתוך המתכון, השמיים הם הגבול.

 

 

המאמר באדיבות - הדיאטה של אואנה

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל adioana19 אלא אם צויין אחרת