00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מזמור דברי אלוהים|מלכות אלוהים הופיעה על פני האדמה

מזמור דברי אלוהים|מלכות אלוהים הופיעה על פני האדמה

I

האל האמיתי והכל יכול, מלך על הכס,

מושל ביקום כולו,

פונה לכל האומות ולכל בני האדם.

כל העולם זוהר בתהילת האל.

כל העולם זוהר (זוהר),

כל העולם זוהר (זוהר),

זוהר בתהילת האל (כל העולם).

כל העולם זוהר (כל העולם זוהר),

כל העולם זוהר (כל העולם זוהר),

הכול זוהר בתהילת האל (כל העולם).

כל הדברים בעולם, כל הדברים בעולם יראו,

כל הברואים בכל מקום יראו.

ההרים, האדמות, הנחלים והאגמים,

הימים וכל היצורים החיים,

באור נוכחותו של האל האמיתי

פרשו את מסכיהם,

התעוררו לתחיה,

כאילו שהתעוררו לחיים מתוך חלום,

או כמו ניצנים שנובטים מהאדמה אל האור.

הו, האל האחד והאמיתי מופיע לפני העולם.

מי יעז, מי יעז להתנגד לו?

כולם רועדים מפחד, כולם מרגישים משוכנעים,

על ברכיהם, על ברכיהם בפניו!

ראו אותם מתחננים לסלחנותו,

מבקשים בלי סוף.

כל פה, כל פה בסגידה!

II

יבשות וימים, הרים, נחלים,

כל הדברים משבחים אותו ללא סוף.

רוחות אביביות מביאות גשם דק.

זרמי הנהרות, כמו אנשים, משלבים עצב בשמחה,

הם מזילים דמעות של חבות,

הם בוכים, מלאי אשמה וחרטה.

נהרות, אגמים, הגאות, קצף הגלים,

כולם שרים, כולם שרים,

כולם שרים ומהללים את שמו הקדוש של האל.

כל הדברים הישנים אותם חילל השטן,

כל אחד ואחד יתחדש.

כל הדברים שהושחתו בעבר ישתנו.

הם יכנסו לנסיבות חדשות.

הו, האל האחד והאמיתי מופיע לפני העולם.

מי יעז, מי יעז להתנגד לו?

כולם רועדים מפחד, כולם מרגישים משוכנעים,

על ברכיהם, על ברכיהם בפניו!

III

אז תשמיע החצוצרה תרועה קדושה.

הטו אוזן והקשיבו.

צליל מתוק יוצא מהכס, מודיע לכל אומה

שהגיע כבר הזמן, הקץ האחרון הגיע לבסוף.

תכנית הניהול של האל נגמרה ומלכותו ירדה לעולם.

כל ממלכה בעולם נעשתה לממלכתו של אלוהים.

שבע חצוצרות ישמעו מהכס,

אילו פלאים גדולים יקרו עכשיו!

אלוהים שמח לראות את אנשיו,

ששומעים, ששומעים את קולו.

הם מתאספים מכל האומות והארצות.

כל האנשים שומרים את אלוהים בפיהם,

מהללים וקופצים, מהללים וקופצים,

מהללים וקופצים עד בלי די, עד בלי די!

עדים בפני העולם של האל האחד והאמיתי,

רועמים, רועמים כמים.

כולם יתקבצו לתוך ממלכת האל.

כולם יתקבצו לתוך ממלכת האל, האל!

 

מתוך 'הדבר מופיע בבשר'

המשיח בא, ימות המשיח החלו. איזו עבודה הוא יעשה?

מזמורי תהילים חדשים, 2018 – מנגינה שמיימית – הללו את בואו של המשיח

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

הופעת מקהלת גוספל | "המנון המלכות: המלכות יורדת אל העולם" – עיקרים 1: חגיגת המלכות

מבוא

הופעת מקהלת גוספל | "המנון המלכות: המלכות יורדת אל העולם" – עיקרים 1: חגיגת המלכות

המנון המלכות המרגש הדהד והכריז בפני כל היקום – אלוהים בא אל בני האדם! מלכות האל הגיעה! כל האנשים מריעים, כל הדברים צוהלים בשמחה! השמחה עולה על גדותיה בכל צבאות השמיים. אילו תמונות מרתקות של שמחה וצהלה הן אלו?

בקרב בני האדם, שחיים בכאב וסבלו אלפי שנות השחתה מידי השטן, מי אינו עורג – אינו מייחל – לבואו של אלוהים? כמה מאמינים וחסידים של אלוהים במהלך העידנים עברו סבל וצרות, רדיפות וניכור תחת השפעת השטן? מי אינו מקווה שמלכות האלוהים תבוא בקרוב? משטעמו מהשמחות ומהטרגדיות של האנושות, מי מקרב האנושות אינו נכסף לכך שהאמת והצדק ימשלו בבני האדם?

כשמלכות האלוהים תגיע, היום שכל האומות והעמים מצפים לו בכליון עיניים יגיע סוף סוף! באותו הרגע, כיצד תיראינה הסצינות בקרב כל הדברים בשמיים ובארץ? כמה יפים יהיו החיים במלכות? עם "המנון המלכות – המלכות יורדת אל העולם" תפילות בנות אלפי שנים תתגשמנה!

סימני אחרית הימים מופיעים——עכשיו הם ימות המשיח——האם נכנסתם לעידן החדש

מזמורי תהילים חדשים, 2018 – מנגינה שמיימית – הללו את בואו של המשיח


 

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

נבואות מכתבי הקודש בנושא עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים

נבואות מכתבי הקודש בנושא עבודת השיפוט של אלוהים באחרית הימים

פסוקים מכתבי הקודש, להתייחסות:

"כי האב לא שופט איש, אלא הוא הפקיד את כל המשפט ביד הבן" (יוחנן ה' 22).

"והוא גם נתן לו סמכות להוציא משפט, משום שהוא בר האנוש" (יוחנן ה' 27).

"שהרי הגיעה העת שהמשפט יתחיל בבית האל" (איגרת פטרוס הראשונה ד' 17).

"מי שדוחה אותי ולא מקבל את דבריי, יש מי שישפוט אותו. הדבר שאני אמרתי הוא שישפוט אותו ביום האחרון" (יוחנן י"ב 48).

"אולם אנחנו בטוחים שמשפטו של אלוהים הוא משפט אמת נגד אלה שעושים עבירות כאלה" (רומים ב' 2).

"נְהַר דִּי-נוּר, נָגֵד וְנָפֵק מִן-קֳדָמוֹהִי, אֶלֶף אלפים (אַלְפִין) יְשַׁמְּשׁוּנֵּהּ, וְרִבּוֹ רבון (רִבְבָן) קָדָמוֹהִי יְקוּמוּן; דִּינָא יְתִב, וְסִפְרִין פְּתִיחוּ" (דניאל ז' 10).

"מפני שהוא ייעד יום שבו הוא ישפוט את העולם בצדק באמצעות האיש שהוא מינה…" (מעשי השליחים י"ז 31).

""…כִּי בָא– כִּי בָא, לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ:

יִשְׁפֹּט-תֵּבֵל בְּצֶדֶק; וְעַמִּים, בֶּאֱמוּנָתוֹ" (תהלים צ"ו 13).

"וקרבתי אליכם, למשפט…, אמר יהוה צבאות" (מלאכי ג' 5).

"אלהים, שופט צדיק; ואל, זעם בכל-יום" (תהילים פרק ז 11).

"וְהוּא, יִשְׁפֹּט-תֵּבֵל בְּצֶדֶק; יָדִין לְאֻמִּים, בְּמֵישָׁרִים" (תהלים ט' 8).

"כי, אקח מועד; אני, מישרים אשפ" (תהילים פרק עה 2).

"וְשָׁפַט בֵּין הַגּוֹיִם, וְהוֹכִיחַ לְעַמִּים רַבִּים" (ישעיהו ב' 4).

"בַּעֲשׂוֹתִי בָךְ שְׁפָטִים בְּאַף וּבְחֵמָה, וּבְתֹכְחוֹת חֵמָה" (יחזקאל ה' 15).

"והוא קורא בקול גדול, 'יראו את אלוהים ותנו לו כבוד, מפני שבאה עת המשפט'" (חזון יוחנן י"ד 7).

"" כִּי בָא, לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ:

יִשְׁפֹּט-תֵּבֵל בְּצֶדֶק; וְעַמִּים, בְּמֵישָׁרִים" (תהלים צ"ח 9).

״יודוך עמים אלהים: יודוך, עמים כלם״ (תהילים פרק סז 4).

"כי אם נחטא בזדון לאחר שקיבלנו את ידיעת האמת, לא יישאר כל קורבן לחטאים, אלא ציפיית חרדה למשפט ואש לוהטת שתאכל את האויבים" (האיגרת אל העברים י' 27-26).

"אולם אני אומֵר לכם, כל מילה בטלה שבני האדם ידברו יינתנו עליה דין וחשבון ביום הדין" (מתי י"ב 36).

"משום שאנחנו מכירים את מי שאמר, לי נקם ושילם, אמר אדוננו. ועוד, כי ידין האדון עמו" (עברים י' 30).

"אחיי, אל תתאוננו איש על רעהו, פן תישפטו; הנה השופט עומד בפתח" (יעקב ה' 9).

מתוך : בשורת מלכות השמיים

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

השתחררות מאזיקי הרוח

וו וון, העיר ז'נגז'ו, מחוז חנאן

הייתי אדם חלש עם אופי רגיש. כשלא האמנתי באלוהים, לעתים קרובות הייתי עצוב ומוטרד מדברים שקרו בחיים שלי. היו מקרים רבים כאלו, ותמיד הרגשתי שהחיים שלי קשים; בחיי לא הייתה כל שמחה, ובלבי לא היה שום אושר. הכאב היה כמו אזיקים שתמיד כבלו אותי בחוזקה והפכו אותי לאומלל לגמרי. רק לאחר שהאמנתי באל הכול יכול, מתוך דברי האל מצאתי את השורש לבעיה וכך, בהדרגה, יצאתי לחופשי.

קראתי זאת מתוך דברי האל הכול יכול: "מפני שבני האדם אוהבים את עצמם כל כך, כל חייהם מיוסרים וריקים" ('פרק 46' מתוך 'דברי האל לתבל כולה'). באותו הזמן חשבתי שאני יודע את הסיבה ליגוני – הייתי יותר מדי יהיר. לעתים קרובות חשתי מצוקה וכאב מכמה מילים לא נעימות שנאמרו לי או ממבט חולף של אדם אחר. כאשר טיפלו בי או גזמו אותי, חשתי פגוע ועצוב, כיוון שכבודי העצמי נפגע והרגשתי מושפל. חששתי בנוגע לכיוון שבו מתקדמים חיי ….האם כל זה לא קרה בגלל שדאגתי יותר מדי לשמי הטוב, למעמד שלי, לגאוותי, לרצונותיי ולעתידי? בנוגע לתגליות אלו, בעבר חשבתי שמצבי נובע רק בגלל שרבצו על לבי ומוחי כל כך הרבה דברים, בגלל שמחשבותיי היו כבדות, בגלל שהיה חשוב לי לשמור על כבודי ושהייתי שטחי, אבל בזמנו עדיין לא מצאתי את הנתיב הנכון ללכת בו. האם ייתכן שהייתי שרוי בסבל השטן ואף משועבד לו בגלל שהייתי יותר מדי יהיר? שאלתי את עצמי בדממת בלבי. מאוחר יותר, כשעברתי על דברי אלוהים מתוך "הימלטו מהשפעת השטן ותיפלו בנחלתו של אלוהים", נתקלתי בדברים הבאים: "בני אדם שטרם השתחררו, שדברים מסוימים תמיד שולטים בהם, ואשר לא מסוגלים למסור את לבם לאלוהים, הם בני אדם שלכודים בכבלי השטן וחיים עם הילה של מוות." חשבתי: האין זה בדיוק המצב שלי? עם הזמן נעשיתי יותר ויותר בטוח בכך. לאחר מכן, נתקלתי בעוד מדבריו של אלוהים: "כדי להימלט מהשפעת החושך, בראש ובראשונה עליכם להיות נאמנים לאלוהים ולעסוק בחיפוש האמת בלהיטות – רק אז תהיו במצב נכון. חיים במצב הנכון הם התנאי המקדים להימלטות מהשפעת החושך. אם אתם לא במצב הנכון, פירוש הדבר הוא שאתם לא נאמנים לאלוהים ושאתם לא מחפשים את האמת בלהיטות. במקרה כזה, הימלטות מהשפעת החושך לא באה בחשבון. ההימלטות מהשפעת החושך מבוססת על דבריי, ואם האדם לא יוכל לנהוג לפי דבריי, הוא לא יימלט מכבליה של השפעת החושך. חיים במצב הנכון פירושם חיים תחת הכוונתם של דברי האל, חיים במצב של נאמנות לאלוהים, חיים במצב של חיפוש אמת, חיים של המציאות של השקעת מרץ למען אלוהים בכנות, חיים במצב של רחישת אהבה אמיתית לאלוהים. מי שיחיה חיים כאלה ויחיה בתוך המציאות הזו ישתנה בהדרגה, ככל שהוא ייווכח באמת יותר ויותר. הוא ישתנה ככל שהעבודה תעמיק, עד שבסופו של דבר, הוא ייפול בנחלתו של אלוהים ויאהב אותו באמת ובתמים" ('הדבר מופיע בבשר'). כשקראתי זאת, הרגשתי שלבי מתבהר. כשאנשים אוהבים את עצמם, לא יכול להיות להם קשר אמיתי עם אלוהים, ולבם לא יכול לרדוף באמת אחר האמת. בסופו של דבר, בשל יהירותם, הם הורסים את עצמם בחיים תחת שליטתו של השטן. אני מודה על ההארה מדברי אלוהים שאפשרה לי לראות את מצבי המסוכן ושישנה דרך להיפטר מהשפעת החושך. זאת באמצעות לב המחפש את האמת, הסתמכות כנה על אלוהים ופנייה אל אלוהים בשעת צרה, קריאה רבה יותר של דברי האל, חיפוש עקרונות הנוהג בדברי האל, והתמדה בנאמנות לאלוהים. כאשר אנו זוכים בעבודת רוח הקודש, שחיתותה של האנושות יכולה להשתנות ובני האדם יכולים להיווכח באמת. זו דרך פעולת רוח הקודש. אבל אני התעלמתי מהיבט זה, ורק ניסיתי באופן פאסיבי להתמודד עם השחיתות שלי בעצמי, בלי להסתמך באופן פעיל על עבודת רוח הקודש כדי שתשנה אותי. אין פלא שהשגתי רק הקלה זמנית. לא פתרתי מצב זה מהשורש. בדיוק כפי שנאמר בדברי אלוהים: "ככל שבני אדם נמצאים יותר במחיצתו של אלוהים, כך קל יותר לאלוהים להפוך אותם למושלמים. זה הנתיב שבו רוח הקודש עושה את עבודתה. אם לא תבינו זאת, לא תוכלו לעלות על דרך הישר, ובשום אופן לא תהפכו למושלמים בידי אלוהים ….עם עבודתכם הקשה בלבד ובלי שמץ מעבודתו של אלוהים. יהיה בכך פגם בחוויה שלכם, הלא כן?" ('בנוגע לחוויות' ב'הדבר מופיע בבשר'). לאחר שהבנתי זאת, כיוונתי את עצמי לנתיב זה באופן אף יותר מודע, כשאני זונח את עצמי ולא שם לב לרגשות ולמחשבות שלי. במקום זאת, הקדשתי את לבי לחיפוש אחר האמת ולמילוי חובתי בדבקות, ואף ניסיתי להתרגל לחשוב יותר על דברי אלוהים, להסתמך על דבריו בפעולותיי ולאפשר לעצמי לחיות במצב הנכון. למרות שהיו פעמים שבהם לא פעלתי לגמרי באופן נכון בכל הקשור להתנהלותי הספציפית, הרגשתי את השחרור והחופש של חיים באור, ונהניתי מעבודת רוח הקודש. לא רק שהצלחתי לראות את השחיתות והפגמים שבתוכי, אלא הייתה לי הנחישות לכמוה להשתנות מהר וכן המוטיבציה לנהוג לפי האמת. הופעתי השתנתה גם היא. לא הייתי עוד עגמומי, מדוכא וחסר חיים, אלא חיוניות ומרץ מילאו את לבי. נעשיתי גם יותר שמח, ושמחתי מאוד על כך שאני חי בכנסייה!

כמובן שהיבט זה של השחיתות בתוכי עמוק מדי, ולא ניתן להתנער לחלוטין מהשפעת השטן בזכות הנהגת דברים אלו מספר פעמים. אולם אלוהים אפשר לי לטעום את המתיקות של "ההיפטרות מהשפעת החושך" ושל "החיים באור", דבר שנתן לי מוטיבציה והפיח תקווה בדרכי. אני מאמין שכל עוד אמשיך לשמור על שיתוף הפעולה עם אלוהים, וכל עוד אלך בדרך שעליה הצביע אלוהים, אחפש את האמת בכל דבר ואחיה לפי דברי אלוהים, אשתחרר מאזיקי הרוח, אפטר מהשפעת החושך ואפול בנחלתו של באלוהים.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

מערכון 'כיצד בדיוק בא ישוע?' | חשיפת התעלומה של ביאת המשיח

&

באחרית הימים, רגשותיהם של משיחיים הממתינים לשובו של ישוע אדוננו נעשים עזים יותר; אך כיצד בדיוק ישוב ישוע? יש האומרים: "ישוע אדוננו יבוא על גבי עננים." אחרים אומרים: "בנבואות בנושא שובו נאמר גם: 'הנה אני בא כגנב' (חזון יוחנן ט"ז 15); "אך תחילה עליו לסבול דברים רבים ולהידחות על ידי הדור הזה." (לוקס י"ז 25); "ובחצות הלילה נשמעה קריאה 'הנה החתן בא, צאו וקדמו את פניו'." (מתי כ"ה 6). אם הוא יבוא על גבי עננים כדי שכולם יראוהו, כיצד נוכל להסביר את תעלומת בואו בחשאי, סבלו והדחייה שהוא סופג, ואיך נאמר שאחרים יעידו על שובו? כיצד יופיע בפנינו ישוע? המערכון ההומוריסטי "כיצד בדיוק בא ישוע" מנסה ליישב את ספקותינו בנושא.

מתוך : בשורת מלכות השמיים

 

 

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

מזמור 'רק לאנשים ישרים יש צלם אנוש' | אלוהים הציל אותי

מזמור 'רק לאנשים ישרים יש צלם אנוש' | אלוהים הציל אותי

 

ויתרתי על כל תקני ההתנהגות בשביל רווח,

 

ורימיתי בעזות מצח כדי להתפרנס.

 

לא היה אכפת לי ממצפון או מערכי מוסר, לא מיושרה או מכבוד עצמי.

 

חייתי רק כדי להשביע את תאוותי וחמדנותי שלא הפסיקו לגדול.

 

בלב לא שקט חפרתי בביצה של חטאים,

 

ללא דרך מוצא מהאפלה הזו, שאין לה גבולות.

 

הנכסים שצברתי בחיים והתענוגות החולפים

 

לא יכלו לחפות על הריקנות והכאב שבלבי.

 

זהו דבר פשוט לכתוב את המילה "אדם",

 

אך הדבר הקשה ביותר הוא להיות ישר וראוי לאמון.

 

מי יכול להציל אותי מהתהום הזו, תהום החטא?

 

מי יכול להציל אותי מהתהום הזו, תהום החטא?

 

קולו של אלוהים הוביל אותי אליו.

 

היום אני יכול ללכת בעקבות אלוהים ולהשקיע למענו.

 

לבי נמלא מתיקות כי אני קורא את דבריו מדי יום.

 

אני מבין את האמת, וכך יש לי היום עקרונות להתנהגות אנושית.

 

אני פועל ומדבר רק לפי דברי האל.

 

לבי שקט ושליו, כי אני מוכן שאלוהים יבחן את כל מעשיי ומחשבותיי.

 

ללא רמאות, ללא הטעייה – אני חי באור.

 

בלב גלוי, אני אדם ישר וסוף סוף אני חי בצלם אנוש.

 

השיפוט והייסורים האלוהיים הושיעו אותי

 

ואיפשרו לי להיוולד מחדש בדברי האל.

 

לעד אהיה אסיר תודה לאלוהים על אהבתו והושעתו!

 

לעד אהיה אסיר תודה לאלוהים על אהבתו והושעתו!

 

לעד אהיה אסיר תודה לאלוהים על אהבתו והושעתו!

 

מתוך "צעד בעקבות השה ושיר שירים חדשים"


 

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

לעבוד את אלוהים ברוח ובאמת | ״קול הלב של יציר נברא״

<

I

רציתי לבכות אך שום מקום לא הרגיש נכון.

רציתי לשיר אבל אף שיר לא נמצא.

רציתי להביע את אהבת יציר נברא.

חיפשתי גבוה ונמוך, אך אף מילה לא יכלה,

יכלה להביע את תחושותיי.

האל המעשי והאמיתי, האהבה בתוך לבי.

ארים את ידי להלל, אשמח שבאת לעולם הזה.

II

אלוהים ברא את האדם ואוהב אותו כל כך,

עד שהתגלם כבשר ודם שוב,

נשא טוב ורע, מצוקה וצער,

הציל אותנו והביא אותנו למקום יפה.

תמיד נודה לך.

האל המעשי והאמיתי, האהבה בתוך לבי.

מושחת, אך אתה הצלת אותי! כיצד אוכל שלא לעבוד אותך?

האל המעשי והאמיתי, האהבה בתוך לבי.

מושחת, אך אתה הצלת אותי! כיצד אוכל שלא לעבוד אותך?

III

יציר הבריאה צריך לעבוד את אלוהים, שכן זו חובתו.

השטן מחייך ומברך אותי בנחמה, אך אני שונא ומתעב אותו.

אני מעדיף לחיות בשיפוט ובייסורים של אלוהים כדי לאהוב אותו,

מבלי לרדוף אחר תענוגות הבשר,

מבלי לחיות תחת השפעת השטן.

האל המעשי והאמיתי, אתה אהבת לבי.

באתי מעפר, לאהוב אותך זו הברכה הגדולה של חיי.

האל המעשי והאמיתי, אתה האהבה של לבי.

באתי מעפר, לאהוב אותך זו הברכה הגדולה של חיי. כן האל...

האל המעשי והאמיתי, אתה האהבה של לבי.

באתי מעפר, לאהוב אותך זו הברכה הגדולה של חיי.

מתוך 'עקבו אחר השה ושירו שירים חדשים'

לעבוד את אלוהים ברוח ובאמת | ״קול הלב של יציר נברא״

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

סיפורו של דוד המלך: מדוע דוד המלך היה אדם שעשה כלבבו של אלוהים

סיפורו של דוד המלך: מדוע דוד המלך היה אדם שעשה כלבבו של אלוהים

 

דוד המלך הביע חרטה אמיתית בפני האל

שאיפתו ארוכת השנים של דוד המלך היתה לבנות מקדש לאלוהים

בכל פעם שמוזכר שמו של דוד המלך, עולה בדמיוני תמונה שלו כנער. אני חושב על האופן שבו הוא הסתמך על כוחו של יהוה, כשהשתמש במקלע והרג את גוליית באמצעות אבן. לאחר מכן הוא יצא למלחמה, ניצח בקרבות רבים וביצע המוני מעשי גבורה. אולם, ספרי הקודש מציינים גם שכאשר דוד הפך למלך, הוא ציווה על הריגת אוריה ולקח לאישה את אשתו בת-שבע. על כן, טבעו הצודק של אלוהים בא אל דוד, ובאמצעות הנביא נתן, אלוהים דיבר אליו ואמר: ״וְעַתָּה, לֹא־תָסוּר חֶרֶב מִבֵּיתְךָ עַד־עוֹלָם, עֵקֶב כִּי בְזִתָנִי, וַתִּקַּח אֶת־אֵשֶׁת אוּרִיָּה הַחִתִּי לִהְיוֹת לְךָ לְאִשָּׁה״ (שמואל ב י"ב 10). דוד המלך חטא ועל כן אלוהים העניש אותו. אם כן, מדוע לאחר מכן אלוהים היה מרוצה מדוד ואמר שהוא אדם שעושה כלבבו של אלוהים? הדבר בלבל אותי מאוד. כדי להבין זאת, חיפשתי את אלוהים והתפללתי אליו פעמים רבות, ומצאתי פסוקים רבים בספרי הקודש. מתוך החיפוש והשיתוף שלי עם אחיי ואחיותיי, מצאתי לבסוף את התשובה.

 

דוד המלך הביע חרטה אמיתית בפני האל

רק דרך השיתוף עם אחיי ואחיותיי, הגעתי להבנה שכאשר אלוהים אמר שדוד המלך היה אדם שעשה כלבבו של אלוהים, הוא התכוון לכך שהוויתו של דוד תאמה את רצונו של אלוהים. על אף שדוד ביצע עבירה אימפולסיבית, הוא היה מסוגל להביע חרטה אמיתית. בספרי הקודש מוזכר שאחרי שחטא דוד המלך, הוא התפלל לאלוהים באומרו: "שׁוּבָה, יְהוָה, חַלְּצָה נַפְשִׁי: הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ… יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל־לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה" (תהלים פרק ו׳ פסוקים ה׳, ז׳). בגלל חטאו, דוד המלך חש חרטה עמוקה, ובכל יום הוא היכה על חטאו והתוודה, צם והתפלל בפני אלוהים בבקשה שיהיה רחום כלפיו. המילים שאמר במהלך תפילה, ״בְּֽאַנְחָתִ?י אַשְׂחֶ?ה. בְכָל־לַ?יְלָה מִטָּתִ?י בְּ?דִמְעָתִ?י עַרְשִׂ?י אַמְסֶֽה,״ מביעות את עומק חרטתו ומראות עד כמה הוא תיעב את עצמו.

 

בספרי הקודש, כתוב גם: ״וְהַמֶּלֶךְ דָּוִד זָקֵן בָּא בַּיָּמִים; וַיְכַסֻּהוּ בַּבְּגָדִים וְלֹא יִחַם לוֹ. וַיֹּאמְרוּ לוֹ עֲבָדָיו: יְבַקְשׁוּ לַאדֹנִי הַמֶּלֶךְ נַעֲרָה בְתוּלָה: וְעָמְדָה לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ וּתְהִי־לוֹ סֹכֶנֶת וְשָׁכְבָה בְחֵיקֶךָ וְחַם לַאדֹנִי הַמֶּלֶךְ. וַיְבַקְשׁוּ נַעֲרָה יָפָה בְּכֹל גְּבוּל יִשְׂרָאֵל וַיִּמְצְאוּ אֶת־אֲבִישַׁג הַשּׁוּנַמִּית, וַיָּבִאוּ אֹתָהּ לַמֶּלֶךְ. וְהַנַּעֲרָה יָפָה עַד־מְאֹד וַתְּהִי לַמֶּלֶךְ סֹכֶנֶת וַתְּשָׁרְתֵהוּ. וְהַמֶּלֶךְ לֹא יְדָעָהּ״ (מלכים א׳, א': 1-4). בשנותיו המאוחרות, דוד המלך התקשה לישון בשלווה, לכן משרתיו הביאו לו בתולה יפה במיוחד שתחמם את מיטתו. אולם דוד המלך מעולם לא נגע בה. מכאן, אנו יכולים להסיק שאחרי שדוד הבין שביצע עבירה, הוא נמלא חרטה ועבר שינוי גדול ולא שב לבצע מעשה חטא. דוד לא היה כשאר בני ישראל; הוא היה מלכם של בני ישראל – אדם בעל מעמד וכוח. במשך כל ימי חייו הוא ביצע רק את אותו מעשה מיני אסור אחד, ובהתחשב באדם שהיה – במעמד שהיה לו – סביר להניח שהוא התקשה מאוד שלא לבצע עבירות נוספות מלבד זו. הדבר מוכיח שדוד היה ירא אל במהותו. לאחר שנענש בידי האל, לעולם לא ניסה עוד להתייחס לדברי האל בבוז או לעשות כל דבר שעלול היה לפגוע בטבעו של אלוהים, ועוד פחות מכך רצה לחלל את שמו של אלוהים. לאור גישתו של דוד המלך לחטא שביצע ולאור רמת החרטה שהפגין, אנו יכולים להסיק שיחסי המין האסורים שקיים עם בת-שבע היו מעידה מוסרית רגעית. עם זאת, מהותו היתה של אדם טוב, ומימי העת העתיקה ועד היום, ניתן לומר שלא היה אף מלך אחר שהתעלה על דוד.

 

מתוך חוויותיו של דוד המלך, הגעתי להבנה מעמיקה מאוד של טבעו הצודק של אלוהים. לפי דברי האל, "בין אם אלוהים מביע חרון אף או רחמים, טוב לב ואהבה, התנהגותו ועמדתו של האדם כלפי אלוהים בעומק לבו, מכתיבות את אשר יבוא לידי ביטוי דרך גילוי טבעו של אלוהים" (אלוהים עצמו, הייחודי ב'). טבעו הצודק של אלוהים הוא ממשי ואמיתי. כאשר דוד לקח לו את אשת אוריה וקיים עמה יחסים אסורים, הוא נענש בידי האל, והדבר מוכיח לנו שהאל צודק, קדוש ושאינו סובל אף עבירה. כאשר דוד הביע חרטה אמיתית על מעשיו, אלוהים ריחם עליו והפגין חמלה כלפיו, וכן אלוהים המשיך להדריך וללוות אותו.

 

כשהשוויתי את עצמי לדוד המלך, התביישתי בעצמי כל כך. דוד המלך ביצע רק מעשה אסור יחיד והיה מסוגל להתחרט באופן כה קורע לב. יותר מזה, הוא לא שב על אותה טעות במשך כל ימי חייו. מנגד, חשבתי על כל אותן שנים שבהן האמנתי באלוהים, ולאחר שביצעתי חטא, הייתי מתפלל לאלוהים ומבקש להתחרט על מעשיי, ולפעמים אפילו שנאתי את עצמי והייתי בוכה בכי מר על כך. אך בכל עת שנקלעתי למצב דומה, לא הצלחתי לעצור את עצמי מביצוע חטא נוסף וממרד כלפי אלוהים. חייתי במעגל אכזרי של ביצוע חטא ובהודאה בכך שאינני מסוגל להימלט ממנו. לבסוף, הבנתי שחרטתי היתה במילים בלבד ושהיא לא דמתה לחרטה של דוד המלך. מאחר שדוד המלך כיבד את אלוהים וירא אותו, הוא באמת תיעב את עצמו מעומק לבו וכן השתמש במציאות חייו כדי להוכיח את חרטתו. נראה היה שאם לבי אינו כזה שכמה בקנאות לאלוהים, לא אצליח להתחרט בפניו באמת וכן אתקשה מאוד לזכות בשבחו. החרטה האמיתית של דוד המלך היתה בהחלט משהו שהיה עליי לחקות.

 

סיפורו של דוד המלך, דוד המלך

שאיפתו ארוכת השנים של דוד המלך היתה לבנות מקדש לאלוהים

הדברים שאמר דוד המלך אל אנשיו, מתועדים בספרי הקודש: ״וְהַמְּלָאכָה גְדוֹלָה, כִּי לֹא לְאָדָם הַבִּירָה, כִּי לַיהוָה אֱלֹהִים. וּכְכָל־כֹּחִי הֲכִינוֹתִי לְבֵית־אֱלֹהַי הַזָּהָב לַזָּהָב, וְהַכֶּסֶף לַכֶּסֶף, וְהַנְּחֹשֶׁת לַנְּחֹשֶׁת, הַבַּרְזֶל לַבַּרְזֶל, וְהָעֵצִים לָעֵצִים. אַבְנֵי־שֹׁהַם וּמִלּוּאִים אַבְנֵי־פוּךְ וְרִקְמָה וְכֹל אֶבֶן יְקָרָה וְאַבְנֵי־שַׁיִשׁ לָרֹב. וְעוֹד בִּרְצוֹתִי בְּבֵית אֱלֹהַי יֶשׁ־לִי סְגֻלָּה זָהָב וָכָסֶף נָתַתִּי לְבֵית־אֱלֹהַי לְמַעְלָה מִכָּל־הֲכִינוֹתִי לְבֵית הַקֹּדֶשׁ" (דברי הימים א׳, פרק כ״ט א-ג). דוד שיבח את אלוהים בפני אנשיו באומרו, "בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל אָבִינוּ מֵעוֹלָם וְעַד־עוֹלָם" (דברי הימים א׳ פרק כ״ט י). ישנו גם המזמור שכתב דוד המלך, שבו נאמר: "כִּי־קִנְאַת בֵּיתְךָ אֲכָלָתְנִי, וְחֶרְפּוֹת חוֹרְפֶיךָ נָפְלוּ עָלָי" (תהילים פרק ס״ט י).

 

במהלך עידן החוק, עבודתו של אלוהים על פני האדמה נעשתה בשביל לגרום לאדם לבוא בפניו ולסגוד לו. דוד המלך היה אדם שהבין את לבו של אלוהים ושהתחשב ברצון האל יותר מכול. שאיפתו ארוכת השנים של דוד המלך היתה לבנות מקדש לאלוהים, כדי שבני העם יבואו בפני האל ויסגדו לו, וכדי שיפסיקו לבצע חטאים מתוך סגידתם לשטן או לאלילים. דוד המלך היה בעל לב שהן ירא את אלוהים והן אהב אותו. הוא התחשב ברצון האל והיה מסוגל להתייחס באופן בהול לדברים שהאלוהים ראה בהם בהולים, ולחשוב כמו אלוהים. כמו כן, היה ביכולתו לשלם מחיר אמיתי והוא היה מסור לאלוהים. מתוך ספרי הקודש, ניתן לראות שדוד המלך הקדיש את כל לבו וכוחו להכנת כל הדרוש לבניית המקדש, והוא הציע את כל העושר שצבר. למרות שדוד המלך מעולם לא הצליח לבנות את המקדש במהלך חייו, הוא שכנע את בנו שלמה להמשיך ולממש את החלום שלא מימש בחייו שלו. בסופו של דבר, נבנה המקדש.

 

כיצד אפשר היה שאלוהים לא יהיה מרוצה מדוד – אדם שכה התחשב ברצון האל ושנצר את אלוהים בלבו? חשבו למשל על ילד נבון שרואה את הוריו עובדים קשה מאוד. בלבו הוא חושב: ״מה אוכל לעשות עבור הוריי כדי להקל עליהם?״ עם מחשבה זו בלבו, הוא מתחיל לעשות כמיטב יכולתו. וכאשר הוריו רואים שבנם מסוגל להפגין הבנה והתחשבות בהם, ושהוא לקח את היוזמה ליטול חלק מהעומס – הם ודאי חשים מאוד מרוצים. בדומה, אלוהים מקווה שנוכל להתחשב ברצונו, שנישא את התפקידים שהטיל עלינו ושנקדיש את עצמנו באופן מלא למען עבודתו. דוד המלך היה אדם מסוג זה.

 

השבח לאלוהים! דרך השיתוף עם אחיי ואחיותיי, מצאתי כמה דרכי נוהג. בשקט, הגעתי להחלטה: ״בהחלט אחקה את דוד המלך ואהיה אדם ירא אל, ולא אבצע חטא באופן מכוון או אעשה כל דבר המתנגד לאלוהים או שמטיל עליו קלון. כאשר פעולותיי אינן כלבבו של אלוהים, עליי לשים לב לעבירות שלי, לבוא בכנות בפני האל ולהכות על חטאי, ולהתוודות על חטאיי בפני אלוהים. עליי גם להתמקד בחיפוש אחר נתיב החזרה בתשובה ולהשתנות, וכן להשתמש במציאות חיי כדי להלל אל אלוהים ולשאת עליו עדות. בנוסף, עליי להחזיק במטרה הנכונה כדי להמשיך ולדבוק באמונתי באלוהים. כלומר, עליי לתקן את מניעיי, להתחשב ברצונו של אלוהים ולעמוד בפני אלוהים כדי לסגוד לו.״ מלבד זאת, דרך חיפוש ושיתוף, הגעתי להבנה שאלוהים אומד ומעריך כל אדם על בסיס היותו אדם טוב, אם הוא באמת חש חרטה ובאמת מכה על חטא כאשר הוא מבצע עבירה, ואם הוא יכול להיות אדם המסוגל להתחשב באלוהים ולאהוב אותו. אולם אנו רק רואים את ההתנהגויות ואת הביטויים החיצוניים של אנשים, מבלי לראות את מהותם. אנו מבססים את הערכותינו ואת שיפוטינו כלפי אנשים על פי תפיסותינו המוטעות ודמיונותינו. עד כה, השקפתי האישית על דברים היתה מגוחכת! האדם שמרצה את אלוהים והאדם שאותו אלוהים דוחה – כל זה באחריות רצונו של אלוהים. מעתה ואילך, בכל פעם שאתקל בסוגיה מעין זו, לבי יהיה ירא אלוהים, אחפש ביתר שאת לרצון האל, אבין מה אלוהים דורש מאיתנו ואחתור לעמוד בדרישותיו של אלוהים בכל כוחי! תודה לנאורות ולהכוונה שמעניק לנו אלוהים

 

מתוך : בשורת מלכות השמיים

אמונה באלוהים לא צריכה להיות רק למען חיפוש שלווה וברכות.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

שאלה בדבר האמונה: האל הוא אהבה, מדוע אם כך אנו עדיין סובלים?

יום אחד קראתי משל. הָיֹה הָיָה איכר

אחד שקיווה שהחיטה שלו לא תושפע מפגעי מזג האוויר בעת צמיחתה, אלא שתגדל גבוהה וחזקה תחת רוחות קלות ובאור השמש. אך כשהתגשמה משאלתו והגיע מועד הקציר, הייתה החיטה ריקה מגרעינים. כפי שהתברר, אם חיטה לא עוברת טבילה בידי תנאי מזג אוויר קשים בעת צמיחתה, היא לא תישא יבול עשיר.גידול החיטה גרם לי להרהר בחיינו שלנו, וכיצד גם אנו צריכים להתחשל על ידי הרוח והגשם. אחרת יהיה גורלנו כגורל הפרחים הגדלים בחממה – נהיה שבריריים מאוד וניפול עם משב הרוח הראשון. לא נהיה מסוגלים להסתגל לסביבות שונות ולמצבים אכזריים. לפי כתבי הקודש, "כִּ?י מְשׁוּבַ?ת פְּתָיִ?ם תַּֽהַרְגֵ?ם וְשַׁלְוַ?ת כְּסִילִ?ים תְּאַבְּדֵֽם׃" (משלי א', ל"ב). כשאנו נמצאים בסביבה נוחה ובתנאים קלים, רק בשרנו נהנה. אין לנו שום יכולת להסתמך בכנות על אלוהים, לראותו או להתקרב אליו. אנו גם עלולים להפסיק להיווכח בחיים, וכשאנו נתקלים בכישלונות ובמכשולים, אנו בקלות עלולים להפוך לשליליים ולחלשים, אנו עשויים לאבד את אמונתנו באל ובמקרים חמורים אף להתכחש לו ולבגוד בו. לכן, אם אנשים רוצים לצמוח בחייהם, עליהם לעבור כמה מכשולים, כישלונות ומצוקות. כאשר אנו חווים קשיים רבים, אנו לומדים כיצד להסתמך על אלוהים בלב שלם ולפנות אליו, אנו מבססים יחסים תקינים עם אלוהים, ואט אט אנו הופכים למיושבים וליציבים. בנוסף, כוח הרצון שלנו, הסיבולת שלנו, יכולתנו לשפוט דברים ולהתמודד עם בעיות, מתפתחים כולם במהירות. אנו גם מתבגרים במידה ניכרת וצומחים בחיינו בכל יום שעובר. לכן, כל עוד אנו חווים קשיים ומצוקות אנו רק גדלים.

 

שאלה בדבר האמונה, האל הוא אהבה

בדומה, לאלה מאיתנו שמאמינים באל, ההתנסות בקשיים ובהזדככות היא ברכתו הגדולה ביותר. שכן אם אנו רוצים לזכות בחיים, עלינו לעבור קשיים וסבל. לפי כתבי הקודש, יִ?תְבָּֽרֲרוּ וְיִֽתְלַבְּנ?וּ וְיִצָּֽרְפוּ? רַבִּ?ים …" (דניאל י"ב, י'). "מַצְרֵ?ף לַ?כֶּסֶף וְכ?וּר לַזָּהָ?ב וּבֹחֵ?ן לִבּ?וֹת יְהוָֽה׃" (משלי י"ז, ג'). בכתבי הקודש מופיעים משפטים רבים מסוג זה, שלפיהם רק אם נחווה קשיים וזיכוכים, נוכל לראות את שיעור קומתנו האמיתי ולגלות את מגרעותינו וחסרונותינו. בו בזמן נזכה בידע אמיתי בדבר רצון האל – הרצון שעומד בבסיס הכנתו את הקשיים הללו, בבסיס טבעו, מה ששייך לו ומה שהינו. רק באמצעות ההתנסות בקשיים ובזיכוכים האלה, יתנקו טבענו המושחת וטומאת אמנותנו באל. רק אז נוכל להפוך בעזרת האל לאנשים שנשמעים לו, שאוהבים אותו ושמשביעים את רצונו. לאורך ההיסטוריה, אותם קדושים ונביאים קדמונים סבלו ממצוקות לפני שרכשו אמונת אמת באל וצייתו לו. רק אז הם זכו בשבח האל. לדוגמה, הבה נביט באברהם. האל דרש ממנו למסור את בנו יצחק כקורבן עולה לאלוהים, בנו שנולד לו כשהיה בן מאה שנים. בשעת מבחן זו, אברהם ויתר על בנו היחיד והאהוב ביותר, כדי להשביע את רצון האל. הכנות והצייתנות שהפגין זכו באישור האל. לכן הבטיח אלוהים לאברהם שיתרבו צאצאיו, וכך נהיה אברהם לאבי עם רב. משה עבר במדבר ארבעים שנה של סבל. לא רק שהסבל ריכך את מזגו החם, הוא גם חישל את רצונו ואת הסיבולת שלו וכן הביא את אמונתו באל לכדי שלמות. לאחר מכן, הפך משה לראוי לשרת את האל. הוא נשא בעול הכבד של הובלת בני ישראל ממצרים, ובכך שנשען על אמונתו – הוא הצליח להשלים את המשימה שהטיל עליו אלוהים. גם בשעת הקושי והניסיונות שהציב אלוהים לאיוב – הונו נגנב ממנו, ילדיו מצאו את מותם בנסיבות מצערות וכל גופו נמלא במורסות מכאיבות – הוא לא אמר דבר חטא. הוא האמין שיהוה נתן לו כל מה שברשותו וכך גם לקח ממנו. לא שינה עבורו מה עשה לו האלוהים, איוב עדיין הילל את שם יהוה ואמונתו, צייתנותו והערצתו לאלוהים השתבחו דרך הקשיים והניסיונות שעבר. אלוהים בירך את איוב, הניח לו לשמוע במו אוזניו את קולו של האלוהים והעניק לו עושר רב משהיה לו קודם.

 

מכל אלו אנו רואים שהאמונה באל היא דרך קשה, עקלקלה ומלאת מהמורות. בשעה שאנו צועדים בדרך הזו, עלינו לעמוד בניסיונות רבים ובזיכוכים כמו מחלות, עוני, הכפשות מאנשים וכיוצא באלה. כשאנו עוברים את הסבל והזיכוכים הללו, האם אנו מסוגלים להיצמד לעקרונות שלנו, לא להאשים את האלוהים, לפרש אותו שלא כראוי, ללמוד לקבל זאת ממנו, להתמקד בלמידת הלקחים ולעסוק בהרהור עצמי, כדי שנוכל לצמוח בחיינו? למעשה, לאחר שאנו עוברים קשיים וזיכוכים, אנו יכולים להעריך באמת ובתמים שהמצוקות הן הברכה הגדולה ביותר שהאל יכול להעניק לנו! רק אם נעבור מצוקות וסבל, נוכל להיפטר מטבענו המושחת ותכונותינו ישתנו. כאשר ישתנו אורחות חיינו, נהיה זכאים לקבל את מורשת האל ולזכות בהבטחתו

 

מהי אמונה---תובנות לאמונה אמתית----הבינו את דרישות האל

מתוך : בשורת מלכות השמיים

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

הופעה כוראלית בקנה מידה גדול קדימון ל-"המנון המלכות: המלכות יורדת אל העולם" – ריקוד הסטפס הפותח

הופעה כוראלית בקנה מידה גדול קדימון ל-"המנון המלכות: המלכות יורדת אל העולם" – ריקוד הסטפס הפותח

 

הופעה כוראלית בקנה מידה גדול קדימון ל-"המנון המלכות: המלכות יורדת אל העולם" – ריקוד הסטפס הפותח

מומלץ: סרט חדש 2018 'איפה ביתי?' | אלוהים העניק לי משפחה מאושרת

https://he.kingdomsalvation.org/videos/where-is-my-home-movie.html

אמירותיו של המשיח של אחרית הימים - 'אמירותיו של אלוהים לתבל כולה האמירה העשרים ושמונה'

https://he.kingdomsalvation.org/videos/the-twenty-eighth-utterance-word.html

ריקוד סטפס מרהיב ביופיו לקבלת פני המלכות! כולם חוגגים את העידן החדש שהגיע סוף סוף! בקרוב: הופעה של מקהלה משיחית גדולה - "המנון המלכות: המלכות יורדת אל העולם"

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף
123
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל ישועת האל אלא אם צויין אחרת