00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

כיצד לעצב את גינת ביתנו

עיצוב גינות

 

בשנים האחרונות ניכרת מגמה של תכנון ועיצוב גינות. אף על פי שברוב המקרים שטחי חוץ אלה קטנים יותר, עדיין ניתן להפוך גינת הבית לפינת חמד מעוצבת ונעימה הנהנית מיתרונות הפנים ובמקביל נותנת הרגשה של גינת חוץ טבעית.
האתגר הגדול ביותר בתכנון גינות גג ומרפסות פתוחות הוא מזג האויר, שכן אזורים אלה בד"כ מוגבהים וחשופים לעומת גינות הקרקע, ובכך רגישים יותר לרוחות חזקות ושמש חמה.

 

תכנון והקמת גינה
 

  • בתכנון גינת הגג או המרפסת, השתדלו למקם את שטחי הצמחייה הגבוהים והכבדים בקרבת קירות תמך או קורות תמך
  • קחו בחשבון דרכי כניסה ויציאה אל הבית שיהיו נוחים, ורצוי ישרים ולא פתלתלים.
  • וודאו שיש לכם בגינה נקודת מים להשקיה, נקודות חשמל ומקום אכסון לכלי הגינון.
  • גינות זקוקות כאמור להרבה מים. יש לוודא שנקודות הניקוז בשטח החוץ ממוקמות נכון ביחס לתכנון ולמיקום הצמחייה
  • בבחירת האדמה למילוי מיכלי הצמחים, יש להשתמש באדמה מעורבת קלה המותאמת לעציצים ולא באדמת גינה המותאמת לקרקע.
  • בחירת הצמחייה– מכיוון שגינות גג ומרפסות חשופות יותר לשמש, חום, יובש ורוחות, מומלץ לברר ולבחור צמחייה שהינה עמידה יותר בפני תנאי מזג אויר אלה.
  • בימי הקיץ החמים, יש להשקות על בסיס יומי.
  •  יש לדשן את הצמחייה בדשן נוזלי על בסיס קבוע. את הדשן הנוזלי מוהלים במיים לפי הוראות היצרן ומשקים. יש לזכור שהצמחייה בגינות נהנות מהדישון הטבעי של גינות הקרקע ולכן הוספת דשן על בסיס קבוע הינה הכרחית.

לסיכום

 

עם תכנון נכון ומחושב ותחזוקה שוטפת תוכלו להנות מגינת גג או מרפסת מעוצבת וטבעית המשלבת בין שני עולמות של אורבניות וטבע.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

בדרך להצלחה: איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם?

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הוא מהלך שיווקי מחייב שכל בעל עסק רגיל או אינטרנטי חייב לעצמו ולעסק שלו. אם האינטרנט הוא זירת השיווק והקידום הגדולה ביותר בעולם, הגרסא הסלולארית של האתר שלכם היא חוד החנית בשיווק.

איך לפתח אפליקציה ללא עלות לאנדרואיד היא שאלת המפתח, שכן רוב בעלי האתרים שהבינו כמה המהלך חשוב גילו די מהר כי למרות הביקוש הגדול, המחירים לא יורדים, אלא אפילו, כך נדמה, ממשיכים לטפס. בעידן המידע והרשת, פתרונות חדשים מציגים את עצמם חדשות לבקרים, וכך גם הגיעה תשובה לשאלה איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם.

איפה לחפש איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם

אז איך לפתח אפליקציה לאנדרואיד בחינם בעולם בו כל מתכנת רוצה להרוויח כמה שיותר? התשובה לכך היא תוכנות רשתיות חינמיות, ושירותי אונליין פשוטים. לא צריך להיות מתכנת כיום כדי לפתח אפליקציית אנדרואיד חינם לחלוטין.נכון, יצירת אפליקציה שכזו אומרת שתקבלו אפליקציה בסיסית, אך מצד שני היא בחינם, נראית טוב, שימושית, ולרוב עושה את העבודה. בחירה באתרים מסוג זה תענה על הצורך המיידי והכל-כך חשוב – להיות שם בחוד החנית, ולא להישאר מאחור.אתרים אלו מאפשרים, לדוגמא, להזין לטופס שלהם את שם האתר שלכם (הדומיין של העסק), עמוד הפייסבוק שלכם, או כל עמוד אחר שתבחרו. האתר יסרוק את העמוד בכתובת שנתתם וייצר (או "יפתח") אפליקציית אנדרואיד בחינם, במהירות ובקלות לאתר שלכם.

 

Mail, Email, At, Smartphone

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

מיתוג עסקים באינטרנט – הקווים החשובים ביותר

אולי הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות בשביל העסק שלך הוא למתג אותו בצורה חכמה, נבונה ולאורך זמן. היתרון של מיתוג חכם הוא ביצירת קהל לקוחות קבוע תוך הורדה מתמדת בהוצאות לשיווק. מיתוג נכון של עסק אומר שהשם שלך מתגלגל כבר מעצמו, ויוצר אינרציה של הכנסות. מיתוג עסקים באינטרנט הוא המיתוג המשמעותי, היעיל והחשוב ביותר כיום. לא נמכור לך כמה המיתוג הרשתי חשוב, שכן זה ככל הנראה מובן מאליו, מה שכן נסביר במאמר זה הוא לגבי הקווים החשובים ביותר במיתוג עסק אינטרנטי, כדי שלא תבזבז זמן וכסף.

לקרוא וליישם: מיתוג עסקים באינטרנט

מיתוג. לא רק לעסקים גדולים

מיתוג. לא רק לעסקים גדולים

מיתוג עסקים ופרסום באינטרנט מתחיל ונגמר שיצירת אמון. הרשת היא מקום חסר גבולות, וכדי שמישהו יבחר בך ולא במתחרה שלך, הוא צריך להאמין בך, במוצר שלך, במותג שלך, ולהרגיש משהו שונה. ישנם מספר קווים מנחים ליצירת אמון.

הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא להפוך את העסק לאישי. מיתוג עסקי אינטרנטי ישן יוצר חציצה בין העסק לבין הבעלים, אך מיתוג נכון עושה בדיוק את ההפך, כאקט של בניית אמון. במילים אחרות, הפנים שלך, הסיפור שלך, היומיום שלך, כל אלו אלמנטים בוני קשר ובוני אמון, ואתה חייב להשקיע בהם זמן.

צילום פרופיל מושקע ומקצועי של הפנים שלך בכדי למתג את העסק שלך הוא צעד מתבקש ומתקדם שמשנה לגמרי את כללי המשחק. כל מי שמחפש משהו בתחום שלך צריך להכיר את השם שלך, ויותר מזה, את הפנים שלך, וכך אתה יוצר מיתוג אופטימאלי.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

התפקיד הסקסי של עולם האינטרנט

מנהלי דיגיטל הפכו למצרך לוהט בזירת האינטרנט. יש ארגון מנהלי דיגיטל, קטגוריית דרושים ייעודית, כנסים מיוחדים להשבחת מנהלי דיגיטל ונראה שהברנז'ה הדיגיטלית גדלה מיום ליום.
על פי תחזיות, הביקוש לאנשי דיגיטל יעלה השנה ב-38% ועד 2020 חברות יוציאו בסביבות 113.18 מיליארד דולר על פרסום בדיגיטל. עם כאלה נתונים משמחים, בהחלט יש בשביל מה לעבוד או יותר נכון, בשביל מה ללמוד.

ניהול דיגיטלי הוא תחום חדש יחסית שממציא את עצמו תוך כדי תנועה. יש מנהלי דיגיטל שהם בעיקר אסטרטגים ומעצבים מדיניות דיגיטלית בארגון בעוד אחרים הם אנשי קריאיטיב בנשמה שמציעים כיצד לפרסם ערוצים הדיגיטליים או לתחזק נכון את הנכסים הדיגיטליים ויש מנהלי דיגיטל בעלי נטייה אנליסטית שעוסקים הרבה באופטימיזציה. יש גם מנהלי דיגיטל שהמומחיות שלהם היא לתפעל צוותי אינטרנט מעורכי תוכן דרך מעצבים גרפיים ועד מנהלי אתר ואנשי פרסום ולנצח על מקהלת הדיגיטל מכל הבחינות – מה לפרסם, איך והיכן וכיצד לעשות את זה טוב יותר. ברוב התחומים כדי להגיע לתפקיד ניהולי צריך לעבור דרך חתחתים ולצמוח מלמטה. כשזה נוגע לדיגיטל, אפשר לקצר תהליכים ולפעמים מספיק פשוט ללמוד את המקצוע לאחר צבירת רקע בשיווק, קידום אתרים או מדיה חברתית.

מי מתאים לקורס ניהול דיגיטל?

כדי להיות מנהלי דיגיטל כדאי לבוא מרקע של שיווק או אינטרנט, בין אם עבודה במחלקת דיגיטל, משרד פרסום, חברת אינטרנט או ידע קודם, למשל, במסגרת קורס שיווק במדיה חברתית או קידום אתרים. בעלי תואר במנהל עסקים באוריינטציה של שיווק יתאימו אף הם לקורס. לסיכום, קורס מנהל דיגיטל הוא מקפצה לתפקיד מבוקש במקצוע המהווה הזדמנות ליישם טכנולוגיות חדשות, לחשוב מחוץ לקופסא וליהנות מתנאים מצוינים בתחום שלא מפסיק לצמוח.

 

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

שיווק ברשתות החברתיות

מהי רשת חברתית?

רשת חברתית הוא אתר או אפליקציה שמחבר ומקשר אנשים. לכל אחד מהמשתמשים יש דף פרטי משלו (פרופיל אישי), בו ניתן לראות את התכנים שהוא בחר לשתף עם האנשים אליו הוא קשור ברשת החברתית (שיכולים להיקרא "חברים", "עוקבים", "מנויים" וכדומה, בהתאם לרשת החברתית). דף הבית של הרשת החברתית הוא ה-Feed (פיד) – עמוד בו ניתן לראות מה האנשים שקשורים אלינו שיתפו.

בשנים האחרונות גולשים רבים בוחרים לבלות את מרבית הזמן שהם משקיעים בגלישה באינטרנט דווקא ברשתות החברתיות, ובפייסבוק במיוחד. בזכות פלטפורמות אלה ניתן להגיע לקהלי יעד ספציפיים ורלוונטיים, ללקוחות פונטציאלים וללידים רבים ואיכותיים.

 

מהו שיווק ברשתות חברתיות?

שיווק ברשתות חברתיות בא לידי ביטוי במספר אופנים: שיווק אורגני, שיווק ויראלי ופרסום ממומן. שיווק אורגני משמעו פרסום תכנים להמונים (באמצעות דף פייסבוק, פרופיל אישי או קבוצה) – והחשיפה נקבעת לפי אלגוריתמים של פייסבוק. שיווק ויראלי הינו המקביל לשיווק מפה לאוזן רק של עולם האינטרנט. אדם אחד שיתף תוכן מגורם אחר בפייסבוק ובכך גורם לחשיפה של אנשים נוספים. פרסום ממומן כולל בתוכו מספר סוגי מודעות, עם אפשרויות פילוח ממוקדות הרבה יותר בהשוואה לשיווק אורגני ושיווק ויראלי.

פייסבוק – הרשת החברתית הפופולרית ביותר בישראל

בישראל בלבד יש כ-4.2 מליון משתמשים בפייסבוק מתוכם 2.4 מליון נכנסים לפייסבוק מידי יום. פייסבוק זו פלטפורמה מדהימה לפרסום לסוגים רבים של קהלי יעד. אמנם עסקים שפונים לצרכנים יכולים להפיק את המירב מפלטפורמה זו, אך גם עסקים שפונים לעסקים אחרים יכולים להניב פירות משימוש בשיווק ברשתות חברתיות אם משתמשים בה בצורה חכמה ונכונה. כל מה שצריך הוא יצירתיות, מוטיבציה ורצון להצליח.

Social Media, Facebook, Twitter, Google

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף
123
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל גבי שחר1 אלא אם צויין אחרת