00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מוסך אדמונד חולון - הכירו את התמסורת

מוסך אדמונד חולון מבקשים לשאול האם שקלת בשלב כלשהו את נוכחותן של חנויות לתיקון הילוכים? מאיזו סיבה יש חנויות שלמות המוקדשות רק לשידור? רוב חנויות הרכב ממוקמות יותר מחלק אחד של הרכב. הם יכולים להפוך צמיגים ובלמים להחלפה. הם יכולים להחליף מדכאים וקבצים מצורפים. הם יכולים להכניס פנסים חדשים וקצוות חיתוך של מכונת כביסה בחלון חדש. בסך הכל, מה הופך את התמסורת למיוחדת כל כך?

הארוך והביישני הוא שהתמסורת אינה לגמרי חלק אחד מהרכב שלך. השידור מורכב ממספר קטעי ליטל. וחלקים אלה צריכים לעבוד הקשורים בדרך המושלמת להעברתך לעבודה כראוי. חלק מתיקוני ההולכה מחייבים למעשה להחליף את אחד החלקים המרכיבים הללו. בכל מקרה, מדי פעם למצוא את הבעיה בנושא זה בעייתי. מה שכן, מדי פעם נפגעת תמסורת במידה כזו שצריך לקחת את כל החלקים בהליכה. זה כולל חידוש הילוכים.

שיפועי הילוכים

שיפוץ שידור נקרא אחרת "עדכון כולל". משחזרי הילוכים נדרשים כאשר הפגיעה שנגררה בתמסורת אינה מופרדת לחלק אחד מהתמסורת. ניתן להביא לכך באמצעות נהיגה רחבה עם מידה חסרה של נוזל הולכה, נוזל הולכה פגום או ישן, שימוש לרעה ומימוש יתר של תמסורת, וחלק מהזמן העברות פשוט מתיישנות ונופלות. תהיה הסיבה אשר תהיה, מחדשות העברה מחודשות הן משימות מאתגרות.

שינוי תיבת הילוכים דורש תחילה כי גירוש התמסורת מגוף הרכב. לאחר גירושם, אנשי שידור יוכלו להתחיל לפרק את התמסורת חלק אחר חתיכה. הערכה של כל יצירה ופגיעה היא בלאי ורחב. אותם חתיכות שנחשבות כרגע במצב עבודה מנקים בהסדר לא שכיח. החלקים הרחוקים מדי מוחלפים. סוף סוף יש לך שידור שונה שיעבוד כראוי.

החלפות הילוכים

אפשרות בניגוד לשידור המשחזר היא החלפת הילוכים. זה כולל החלפת השידור הנוכחי שלך עם שידור אחר שזה עתה שופץ או מייצר מחדש. זה אולי נראה כאלטרנטיבה הטובה יותר מכיוון שזו צריכה להיות פעילות פשוטה יותר, ובכל זאת זה סוג של מהלך מסוכן. שידורים מנוצלים לעתים קרובות יש כרוניקה עלומים או רישומים ויכולים להעביר עימם סוגיות שמייצרות סידור שונה לחלוטין של קשיים. "שידורים חדשים", ואז שוב, הם לרוב שידורים מוכרים משניים המכונים כחדשים עם זאת הם באמת שידורים מחודשים עם חלקים חדשים. בנקודה בה אתה בוחר שינוי תיבת הילוכים, המומחים יכולים לומר בוודאות כי כל חלק בתמסורת שלך עובד כראוי.

שידור לשנות עלויות

עם הסיכוי החיצוני שלא תוכלו לדעת מהתיאור, שינויי ההעברה הם עבודה שהסלימה. אלה אינם עיסוקים מהירים ופשוטים. הם דורשים השקעה, מיומנות וחלקים חדשים או משוחזרים סבירים, כדי לעשות זאת כראוי. כל הדברים הנחשבים, שיפועי הילוכים הם בדרך כלל תיקוני ההולכה המוחלטים והיקרים ביותר שיש. יתר על כן, בואו נודה, לעולם לא יהיה זמן הגון לדרוש תיקון שידור. נהגים רבים חוששים מהוצאות על שיפוץ שידור. ההוצאה משתנה עבור מתאי הילוכים בהסתמך על משתנים שונים. בהעברת Mister אנו מציעים ללקוחותינו חלופות לתשלומים הניתנים להתאמה.

צור עימנו קשר

כדי להכיר שינויי גירים, זה יהיה אידיאלי אם תגיע אל מוסך אדמונד בחולון עוד היום!

מוסך אדמונד חולון

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

2 סוגי נהגים / מוסך אדמונד

יש שני סוגים של נהגים בחוץ: אלה שלא באמת חושבים על איזה תיבת הילוכים הוא בדגם הרכב שלהם, ואלה שעוברים שעות בוחנים את כל הקטעים ברכב שלהם או את הרכב שהם חושבים לקנות . עם כל הנתונים המנוגדים הנגישים ברשת, האדם שמשקיע את כל האנרגיה החוקרת עשוי להתפתל מבולבל ואיבוד כמו האדם שלא ביצע בדיקה. יהיה זה ככל שיהיה, אל תלחץ. אנחנו ב- מוסך אדמונד כאן כדי לעזור. למשל, בסיכוי כבוי לנהוג על התחמק, ??מה אתה צריך לחשוב על השידור שלך? האם שידורי התחמקות דורשים סיוע יוצא דופן?

הימנע

הימנע הוא מותג של מכוניות אמריקאיות המיוצר על ידי FCA US LLC (קרייזלר). היא הוקמה ב- Coppery Slopes, מישיגן, על ידי האחים Evade בשנת 1900, מה שהפך את הימנע לאחד מיצרני הרכב האמריקניים העיקריים. נמנע הוכרז על ידי קרייזלר בשנת 1928 וחלק מהדגמים הידועים ביותר שלהם משלב את איסוף הסלאם, המצעד הגדול, הצ'לנג'ר, המטען ודורנגו.

להתחמק משידורים מתוכנתים

העדפות שידור מתוכנת משתמשות בחיישנים כדי להחליט מתי עליהם להחליף הילוכים ואחר כך מיתרים הילוכים באופן דומה על ידי שימוש במשקל נוזלי העברת הילוכים פנים. מציאות מרתקת היא שיש לשלוף במהירות את השידור המתוכנת מהמנוע שבפנים כדי להחליף הילוכים, המהירות השידור של התוכנית המתוכנת מושגת על ידי ביצוע פרופורציות שונות של מכשירים. החלק העיקרי כרגע המשדרים, כמו גם כל התמסורת, הוא ממיר המומנט שמעביר כוח מהמנוע לתמסורת דרך "צימוד נוזל". כדי שתהליך זה יעבוד כראוי, אתה זקוק לכל נוזל ההולכה המתוכנת. שוב, זה לא יוצא דופן כדי להימנע ממשל ההולכה, ובכל זאת עליך לבדוק באופן עקבי את רמות נוזל ההולכה שלך.

מנהל התחמקות

שידורים מתחמקים עשויים לדרוש ניהול מסיבות שונות. עם זאת, הסיבה המוכרת ביותר לאכזבה מתמסרי התחמקות היא ממיר מומנט המתפרק. ממירי מומנט שאינם עובדים כראוי יכולים לבלגן בתנועה. ממיר המומנט בתיבת ההתחמקות (או ליתר ביטחון, כל תיבת מתוכנת) מספקת עבודה דומה לתפיסה בהולכה ידנית. ממיר המומנט שולט בכמות הנוזל הניתנת להולכה ומאפשר למנוע שלך להמשיך לפעול בזמן עצירה מלאה.

במקרה שאתה מניח שממיר המומנט בתיבת ההימנעות שלך הימנע נכשל, אל תדחה את רכישתו למנהל תיבת הילוכים. ללא ניהול תיבת הילוכים, ממיר המומנט בתיבת שידור ההתחמקות שלך ??יתקיים שוב ושוב למשך זמן לא מבוטל, או אולי חודשים, עם זאת הוא בטווח הארוך נפרד לחלוטין. במקרה שזה יקרה, נוזל ההולכה בהעברת ההתחמקות שלך ??יכול להיפגע באמצעות פלסטם מתכת וג'טסאם, מה שעלול לפגוע באמת בתמסורת שלך. אם הסיכוי שהדבר מתרחש, שידור Evade שלך ??ידרוש תיקון רחב יותר ויותר או אפילו שיפוץ מוחלט

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

שחזור גיר - מוסך אדמונד ממליצים

מוסך אדמונד ממליצים על שיחזור גיר. האם שקלת בשלב כלשהו את נוכחותן של חנויות לתיקון הילוכים? מאיזו סיבה יש חנויות שלמות שניתנות רק לשחזור? רוב חנויות הרכב מתרכזות ביותר מקטע אחד של המכונית. הם יכולים להפוך צמיגים ובלמים להחלפה. הם יכולים להחליף מדכאים וקבצים מצורפים. הם יכולים להכניס פנסים חדשים וקצוות מכונת כביסה בחלון חדש. בסך הכל, מה הופך את התמסורת לחריגה כל כך?

הארוך והביישני הוא שהתמסורת אינה חלק אחד מהרכב שלך. השחזור מורכב ממספר קטעי ליטל. וחלקים אלה צריכים לעבוד הקשורים בדרך המושלמת להעברתך לעבודה כראוי. חלק מתיקוני ההולכה רק דורשים להחליף את אחד החלקים המרכיבים הללו. עם זאת, אחת לכמה זמן מציאת החלק בנושא הוא בעייתי. מה שכן, מדי פעם נפגעת תמסורת במידה כזו שצריך לקחת כל חלק בנדיבות ב. זה כולל שחזור.

שחיזור גיר על פי מוסך אדמונד

שינוי שחזור נקרא אחרת "שדרוג מוחלט". שינויים בהעברה נדרשים כאשר הנזק שנגרם לתמסורת אינו מופרד לחלק אחד של התמסורת. ניתן להביא לכך באמצעות נהיגה רחבה עם מידה לקויה של נוזל הולכה, נוזל הולכה פגום או ישן, שימוש לרעה ומימוש יתר של תיבת הילוכים, ומדי פעם העברות פשוט מתיישנות ומגיעות לקצרה. לא משנה מה הסיבה, שינויי העברה הם משימות מאתגרות.

חידוש תיבת הילוכים דורש תחילה כי גירוש התמסורת מגוף הרכב. לאחר גירושם, אנשי השחזור יוכלו להתחיל לפרק את התמסורת חלק אחר חתיכה. כל יצירה ונבחנת נוגעת ופשוטה בלאי רחב. החלקים שנחשבים כרגע במצב עבודה מנקים אותם בסידור ייחודי. החלקים הרחוקים מדי מוחלפים. סוף סוף יש לך תיבת הילוכים מחודשת שתעבוד כראוי.

החלפות הילוכים

אפשרות בניגוד לחידושי העברת הילוכים היא החלפת גיר. זה כולל החלפת הגיר הנוכחי שלך עם גיר אחר שזה עתה שונו או יוצר מחדש. זה אולי נראה כאלטרנטיבה הטובה יותר מכיוון שזו צריכה להיות פעילות פשוטה יותר, עם זאת זה סוג של מהלך לא בטוח. גירים מנוצלים חלק ניכר מהזמן הם בעלי חשבונות מעורפלים או שרטוטים ויכולים להעביר עימם סוגיות שמייצרות סידור שונה לחלוטין של קשיים. "גירים חדשים", ואז שוב, הם לרוב גירי החליפין של המשווקים המסומנים כחדשים עדיין הם גירים משוחזרים עם חלקים חדשים. בנקודה שבה אתה בוחר מחודשת הילוכים, המומחים יכולים לומר בוודאות שכל חלק בתמסורת שלך עובד כראוי.

גירים - שיחזור עלויות

עם סיכוי כבוי שלא תוכלו לדעת מהצילום, גרסאות מחודשות לגיר הן מרוכזות בעבודה. אלה אינם עיסוקים מהירים ופשוטים. הם דורשים קצת אנרגיה רצינית, מומחיות, וכמעט שלא קיימים חלקים חדשים או משוחזרים כדי לעשות זאת כראוי. לפיכך, העברות מחודשות לגיר הן ככל הנראה תיקוני ההעברה היקרים ביותר שקיימים. מה שכן, בואו נודה, לעולם לא יהיה זמן הגון לדרוש תיקון שחזור הגיר. נהגים רבים חוששים מההוצאות של שינוי שחזור הילוכים. ההוצאה שונה עבור שיחזור שחזור בהסתמך על משתנים שונים. בהעברת הילוך אנו מציעים ללקוחותינו חלופות לתשלומים הניתנים להתאמה.

מוסך אדמונד ממיליצם

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

מוסך אדמונד חולון - מצב הגיר שלך

על פי מוסך אדמונד בחולון להלן כמה המלצות בכדי לדעת מצב גיר. הוראות לדעת מתי העברת תיבת ההילוכים שלך זקוקה לתיקון

להלן הסימנים שיש לשים לב במיוחד להראות כי העברת ההילוכים שלך זקוקה לתיקון:

העברת המעבר שלך גולשת, מגרנת או מקפצת במהלך האצה כאשר הרכב מחליף הילוכים

התחממות יתר

נוזל שידור מנותק

נורת הסימון מוטורית דולקת

הקישורים משתנים בסל"ד גבוה

בנקודה בה העברת הילוכים עוברת זקוקה לתיקון

הסיבה הידועה ביותר לאכזבה בתמסורת המתוכנתת של Passage היא ממיר מומנט המתפרק. בנקודה בה ממיר המומנט של המעבר נמצא בפריץ, תתקלו בבעיות מרגשות. ממיר המומנט שולט על מידת הנוזל הניתנת לתמסורת המתוכנת והוא מאפשר למנוע שלך להמשיך לרוץ בזמן שעמד. דמיון התמסורת הידנית ממיר המומנט הוא התפיסה, כך שסביר להניח שאתה נוהג מעבר עם תיבת הילוכים ידנית ואתה נתקל בבעיות כאלה, החשוד הבסיסי שלך הוא אחיזה כושלת.

זה לא מדהים עבור שידורי מעבר, עם זאת אסור להשאיר כל סוגיה של ספקולציות להמתין. במקרה שממיר המומנט מתקלקל, הוא לא יתקן את עצמו באופן מיסטי. או אולי, ממיר המומנט ימשיך להפציץ שוב ושוב לאורך כחצי חודש, או שאפשר להעלות על הדעת חודשים, לפני שהוא סוף סוף ייפרד לחלוטין. זה יכול לעודד את נוזל ההולכה ברכב שלך מזוהם בפח מתכת, וזה נורא. רע. נוזל העברה של סאליד יכול לפגוע עצום בתמסורת שלך, וזה עשוי לדרוש תיקון יקר יותר, עד וכולל תכנון מחדש של הילוכים / תיבת הילוכים כוללת. פירוש הדבר שכדי לתקן את העברת הילוכים שלך, יש לפרק אותו ולבחון אותו חתיכה אחר חתיכה, כאשר החלקים הפגועים יוחלפו.

מוסך אדמונד

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

מתי לשנות נוזל? מוסך אדמונד ממליצים על שינוי נוזל גיר!

"מתי עלי לשנות את נוזל ההולכה שלי?" מוסך אדמונד ממליצים כי זו אחת מהחקירות הידועות ביותר שאנו מציגים כאן במר מר שידור. זו בירור הגון להציב. נוזל ההעברה שלך הוא קריטי באופן חיוני לשגשוג והכדאיות של ההולכה שלך. בכל מקרה, התשובה לשאלה זו ניואנסת; אין תשובה אחת פשוטה. יהיה אשר יהיה, מאמר זה ישתדל, במונחים הרחבים ביותר שניתן להעלות על הדעת, להציג את המקרים והנסיבות בהן עליכם לשנות את נוזל ההולכה שלכם.

בודק את נוזל ההולכה שלך

נוזל ההולכה שלך משמעותי משתי סיבות. בתחילה, התמסורת שלך לא תעבוד בלעדיה, ולכן היא הופכת אותה למשמעותית באמת. נוזל שידור מותש או מבוטל עלול לפגוע בתמסורת שלך ולהפחית את מיומנותו. עם זאת, בעבר, נוזל ההולכה שלך הוא קריטי לקביעת האם יש לך בעיה בהעברה. לדוגמה, בסיכוי כבוי שיש לך נזק להעברת הילוכים, בנקודה זו כנראה יש משהו שגוי בתמסורת שלך שגרם לכך.

זו הסיבה שבדיקת נוזל ההולכה שלך חיונית לשמירה על התמסורת שלך. עליך לבדוק את נוזל ההולכה שלך בעקביות. השתמש במכונת השומן שלך כדי לבדוק את רמות נוזל ההולכה שלך. במקרה שהוא נמוך, מלא אותו למעלה. במקרה שתגלה שאתה ממלא את הנוזל שלך מדי חודש, יש לך כנראה הפסקה כלשהי. על פי מוסך אדמונד כנראה שנוזל העברה נהדר הוא בהיר ורוד ובעל ריח חסר משוא פנים. נוזל רעיל ועגום בנוסף הוא אינדיקציה לבעיה. במקרה שאתה רואה נוזל כזה במהלך בדיקת ההולכה שלך, אתה צריך לרכוש את הרכב שלך כדי לשנות את נוזל ההולכה שלך ולבדוק את התמסורת שלך בגלל בעיות.

ריבוי צ'קים

במקרים מסוימים יש בעיות בהעברתך שאתה לא יכול לשפוט בלי תשומות של מישהו אחר. זו הסיבה לכך שהרכב שלך לניהול שידור רגיל הוא משמעותי. ב- Mr Transmission אנו נותנים הערכה רב-צ'קית, בחינה מקיפה של השידור שלך. ההתקדמות האחרונה של סקירת Multi-Check תחליט על מצב השידור שלך.

שינויים נוזליים בהעברה רגילה

חלק מיצרני ההולכה שמחים על כך שלעולם אין צורך לשנות את הנוזל בתמסורות שלהם לאור העובדה שמדובר במסגרת סגורה לחלוטין. עם זאת, מקרים אלה אינם עומדים אם יש בעיה מרכזית בהעברת המסירה שלך. כל הדברים שנחשבים, פה ושם אנשי מקצוע בתחום ההולכה יציעו לשנות את הנוזל בתמסורות כאלה בכל מקרה, כבדיקת שפיות. לפי מוסך אדמונד בחולון רוב יצרני הרכב מציעים להחליף את נוזל ההולכה שלך בכל 45,000 ל 90,000 ק"מ. זה טווח עיקרי. ב- Mr Transmission אנו מציעים לטשטש בצד הזעיר של הטווח הזה. במקרה שאתה נוהג בדרך כלל בתנאים ברוטליים או נוהג במשאית שגוררת חומר, ככל הנראה תצטרך לשנות את נוזל ההולכה שלך לעתים קרובות ככל האפשר מזה,

סוף סוף כל רכב, תיבת הילוכים ונהגים הם ייחודיים. אין תקן הכל כלול שמתייחס לכל הרכבים, אז שאל את מומחי התמסורת שלך מה הם חושבים. במקרה שאתה שם לב שנוזל ההולכה שלך נפגע, האם הוא השתנה ובדוק את התמסורת שלך. אם יש לך סיכוי גדול שעברת 45,000 ק"מ ללא פרק, אתה אמור לשנות את זה כבדיקת שפיות

מוסך אדמונד

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף
1234
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל מוסך אדמונד אלא אם צויין אחרת