00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מוסך אדמונד ביקורות: 4 בעיות גיר שעליך להיות מודע אליהן

מוסך אדמונד עם ביקורות לכל מי שנוסע ברכב בלי להכיר את מגבלותיו ובעיותיו הצפויות. לבעלי כלי רכב ברחבי העולם, סוגיות בהעברה יכולות להיות אחד הנושאים המרגשים והיקרים ביותר והמחירים ביותר לניהול. מי צריך לגלות שהרכב שלהם לא זז יותר או שלא יזוז בשום אמצעי?

להלן המציאויות: במקרה שתצטרך לשמור על כך שהרכב שלך יעבוד בצורה מאובטחת והתמסורת שלך תעשה מה שהוא צריך לעשות, עליך להכיר באילו נושאים צריך לשים לב במיוחד.

לגבי ההעברה שלך, הסוגיות שבגללן הסוגיות יכולות לכלול כמו מטורפות למעט אם אתה מבין מה לאתר מוקדם ואיך לזהות את זה.

בסך הכל, אתם עשויים לשאול, מהם נושאי השידור המוכרים ביותר ואיך הייתם מגלים אותם? מה דעתך להפיץ זוג מהידועים ביותר עבורך.

1. היעדר האחזקה

ע"פ מוסך אדמונד בחולון, המקור העיקרי לאכזבת הילוכים עבור כל יצרני הרכבים נובע מכך שלא עוקב אחר הצעות התמיכה של היצרן למנוע ולהעברת הילוכים כנדרש, והחלפת הנוזל והתעלות בזמן הקבוע והזמן הנכון שנקבע, במיוחד בגלל הסיכוי הנמוך שאתה מנצל את רכב בתנאים לא סלחניים או באירועים לא נעימים, למשל, טריטוריות נגררות או מהמורות. הנוזל הוא עמוד השדרה של ההולכה וכשהוא מתחיל להפריד הוא לעולם לא משמן כראוי, וגם לא יתקרר כראוי מה שמביא לאכזבה בטרם עת, התחממות יתר וקבוצה גדולה של סוגיות מכניות אחרות כולל שפיכה.

2. חורים

חורי שידור הם ככל הנראה בעיות ההולכה השנייה הרגילות ביותר שמובילים לכמה בעיות שידור פנימיות. מרבית חורי התמסורת מתרחשים בגלל אטם מיכל שנשפך, אטם רכזת או גלגל תנועה או קו קירור תיבת הילוכים. שבאותה נקודה מבקשת נוזלים נמוכים, נצרך, התחממות יתר ופגיעה שלא ניתן לתקן פשוט על ידי הכללת נוזלים.

אם אתה מגלה חור בתמסורת שלך, מקווה לבדוק אם אתה יכול לאתר מאיפה הוא מגיע. תיקון קו קירור או אטם מחבת יכול להיות סידור מהיר עד כמה. חותם ציר, חותם פיר תנור או חותם ממיר הם עבודה רבה יותר ועבודה עם זאת, על הסיכוי שתקבלו את הפריצה די מהר לפני שיכול לקרות נזק כלפי פנים, כנראה שנחסכתם לעצמכם כסף רב להחלפה או לשידור מחודש.

3. נורת הסימון

בדיקת תאורת מנוע יכולה להיות משמעותית שמגוון רחב של בעיות מתרחשות בהסתמך על הרכבים והדגם שלך. כשאתה מקבל תאורת מנוע לבדיקה, למרות שהיא מכונה תאורת "מנוע" מסומנת, היא לא באמת מצביעה ישר על המנוע שלך. זה יכול להיות ההולכה, מנגנון העצירה, הקירור או כל מסגרת ברכב, ולכן חשוב שיש לך את הקודים שמתאוששים ממחשבי המחשב כדי לקחת בחשבון הדגמה מדויקת של המסגרת והנושא. בסיכוי כבוי שהאור בוער, פירוש הדבר יכול להיות נושא קיצוני הגורם נזק אחר למנוע וגם לתמסורת, כך שלא תתעכב.

4. מכשירי החלקה

יש לך מכשירי החלקה עם הסיכוי לכיבוי שזה נראה כאילו המנוע עולה למעלה מכפי שצריך בעת נסיעה לא רחוק ואתה זקוק לשליטה. ישנם סימני הודעה נוספים שכדאי לשים לב אליהם במיוחד:

התמסורת חווה קשיים לא מעטים המתחלפים להילוכים הבאים:

קולות הזזה מוזרים בין מכשירים

סל"ד גבוה

מבט וריח אוכלים לנוזל

רמות נוזל נמוכות

נורית בדוק מנוע

אינדיקציות אלה שוב ושוב קודמות או אחרי שהשידור שלך מתחיל להחליק. סוגיות אלה יכולות להתרחש כאשר לא הוחלפת ברמות הנוזל שלך בביניים הנכונים, יש לך מנוע רץ רע או שהאחיזה בלויה.

אתה יכול למנוע העברת החלקה שמירה על רמות הנוזל שלך כרגיל ולאמת שאין לך הפסקות. אצל מוסך אדמונד "עשה לי טוב" מסבירים כי נוזל צרכני ונמוך יכול להיות תיקונים פשוטים. תמיכה, אחיזה, קבוצות וחלקים פנימיים אחרים דורשים איש מקצוע מומחה.

אם אתה מתכנן לתקן את עצמך עם החלקות החלקה, ודא שהבעיות שלך ייפלו בסיווגים שהוקלטו לפני שתתמקד בתמסורת שלך - אתה יכול לגרום לבעיות בהעברה על ידי "תיקון" לחלקים בלתי הולמים.

מוסך אדמונד

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

מוסך אדמונד המלצות לגבי שיפוץ גיר

מוסך אדמונד המלצות על שיפוצי גיר - בשיפוץ גיר מחליפים רק חלקים ספציפיים ולכן תקבלו גיר שהוא כמעט כמו חדש, אך גיר שתחליפו לחלוטין יגיע לרוב מרכב שעשה טוטאלוס ולכן הוציאו את הגיר רגע לפני שהגיר נכנס לפירוק. לכן בצורה הזו אתם לא באמת תדעו מה מצב הגיר שתקבלו ..הוא נמכר כגיר משומש ולא בטוח שהוא תקין במאה אחוזים..לכן שיפוץ גיר של הרכב שלכם שאתם יודעים מה המצב שלו בכל רגע נתון הוא הדבר האידיאלי.
גיר שמגיע מפירוק בלי לדעת מה העבר שלו או מהי הרמה של השחיקה של מגוון חלקיו יכול להוות הפסד כספי גדול בהמשך.
גיר משומש יכול להיות פגום בגלל הרבה סיבות. למשל פגמים בייצור ברכבים ישנים, לפעמים החברה מגלה בעיה בגיר של רכב למשל שנת 2015 ובשנת 2017 מוציאה דגם חדש לאותו רכב לאחר ששיפרה את הבעיה שהייתה..אך עדיין יש שוק שלם עם הגירים הללו.
נסעת והרגשת שהאוטו מחליק או שיש סוג של "מכה" כזאת ברגע שאתה או הרכב מעביר הילוך? סימן שיש לך בעיה בגיר!
מה שאתה צריך לעשות הוא לעצור מיידית את הרכב וללכת למוסך.. כן , הרכב יכול לנסוע עוד קצת עם גיר תקול אך כל קילומטר שתעשה יהרוס אותו יותר. בעיה קטנה יכולה להפוך לגדולה אם לא תטפלו בה במהרה.
איך עושים את הטיפול? תחילה בודקים את הגיר במחשב מיוחד שבו רואים את המצב שלו ואת הסטטיסטיקה שלו ברמה מדויקת ובכך יודעים כיצד לטפל ואיפה בדיוק לטפל בגיר.

מוסך אדמונד המלצות

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

מוסך אדמונד המלצה ללכת רק למוסך מומחה גירים

מוסך אדמונד נותן המלצות בכך שמציין שהגיר שלכם הוא אחד הדברים החשובים שקיימים ברכבים, במיוחד ברכבים המודרניים. לכן, חשוב שהגיר תמיד יהיה במצב תקין ויקבל את החום הרצוי ואת השמן גיר המתאים.
במקרה של תקלה בגיר יש ללכת בדחיפות למוסך הקרוב אליכם שמתמחה בטיפולי גירים בכדי למנוע נזק בלתי הפיך למערכת הגיר.
אם תבחרו ללכת למוסך רגיל ולא למוסך מורשה שמתמחה בטיפולי גירים מורכבים ייתכן שהמוסכניק יגיד לכם את המשפט המוכר הבא "הלך הגיר"..כן הרבה מוסכניקים בישראל לא ממש יודעים לטפל בגיר ולכן יוצאים מנקודת הנחה שאם יש בעיה בגיר ואפילו בעיה הכי קטנה שרק אפשר שהלך כל הגיר, וזו טענה מטעה.
למעשה, גם אם יש בעיה קטנה בגיר אין צורך להחליף את כל הגיר וניתן בהחלט לתקן רק בבעיה, לשפץ את הגיר ולהחזיר אותו למקום..ממש לא חייבים להחליף את כולו!
אילו בעיות יכולות להיות? למשל שהאוטו כל פעם בהעברת הילוך קופץ מעט או ריח שרוף מאיזור הגיר במהלך נסיעה מאומצת וכו'..

מוסך אדמונד המלצה

 

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

מוסך אדמונד המלצה כנגד הקשיים בתיבת הילוכים ידנית

המלצה של מוסך אדמונד כנגד היצירה המבולבלת ביותר של נהיגה ברכב המצוידת בתיבת הילוכים ידנית מתחילה מדרון נעלה. זאת בטענה שעליך לעבוד על דוושת האחיזה כדי לחבר הילוך ראשון, דוושת הגז בכדי להניע את הרכב, ודוושת הבלם שתגן על הרכב מפני התהפכות הפוכה. זה מפוקפק - למעט אם יש לך שלוש רגליים.

זו הנקודה בה בלם היד - שנמצא בדרך כלל לגיטימי בין המושבים הקדמיים - מועיל. לאחר שתעצר, משוך את בלם היד כדי שהרכב לא יתגלגל לאחור. בנקודה שבה זו הזדמנות אידיאלית לזוז פעם נוספת, התחל כמו שהיית בדרך כלל על קרקע מפלסית ובו בזמן מפרק את בלם היד. תזמון הוא המפתח כאן. פריקת בלם היד גם בהדרגה תמנע את תנועת הרכב, ובמקביל פריקתו במהירות גם תגרום לרכב להתהפך. עם זאת, קבלו אותו ללא פגם והבלם ישמור על הרכב עדיין מספיק זמן כדי שתוכלו להתרחק.

נסו לא להזיע אותו במקרה שתאטו; זה קורה לכולם. חבר מחדש את בלם היד, הכניס את הרכב למפלגה, הפעל את המנוע ונתן לו ירייה נוספת. עם אימונים מעטים, תוכלו לעבור במהירות דרך מרכז העיר סן פרנסיסקו.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף

המלצות מוסך אדמונד לנהגים חדשים

לפני שאתה מתחיל לנהוג כדאי לקרא את הטיפים שיספקו המלצות מאת מוסך אדמונד

באופן קבוע, לרכבים ידניים יהיו שלוש דוושות: סוכן אחיזה, בלם ומהיר (בסדר מסוים, משמאל לימין).

דוושות הבלם וסוכך המהיר פשוטות לחלוטין - לחץ על הבלם לכבות (המוצק שאתה לוחץ עליו, מהיר יותר תאבד מהירות), תוך כדי שימוש בחומר המהיר מרחיב את סיבובי המנוע וגורם לך להאיץ (המוצק יותר שאתה לוחץ עליו) זה, המהיר יותר שתאיצו).

דוושת האחיזה היא זו שהופכת את הנהיגה ברכב ידני ליותר מטרידה מאשר רכב.

מבלי להתפשט באמת, האחיזה היא בעצם שתי לוחות מתכת שממשקים את המנוע לגלגלי ההינע.

אז על ידי לחיצה על דוושת האחיזה, אתה מפריד את המנוע מהגלגלים.

נכנס לרכב ולבש חגורת בטיחות

הכניסו את המפתח להתחלה ופנו ימינה עד שהמנוע מתהפך

הניח את דוושת האחיזה כלפי מטה (זו הדוושה מצד שמאל)

הזז את מקל המנגנון לתבנית ראשונה

השתמש בכף הרגל הנכונה כדי ללחוץ במכוון על הסוכן המהיר כדי לבנות מעט את תריסי המנוע סביבו

הרם בהדרגה את דוושת האחיזה בעזרת כף רגל שמאל עד שהיא מתחילה לרטוט בעדינות

הרטט הזה ידוע כ"נקודת החיסכון "של הרכב - זה המקום בו לוחיות האחיזה מתחילות להיפגש.

פינוי בלם היד והרכב צריך להתחיל לנוע בהדרגה

הגדילו את הסיבובים תוך הרמת כף הרגל בהדרגה מיחידת האחיזה שאתם דוחפים קדימה רק עם השימוש בדוושת סוכן המהיר

מוסך אדומנד ממליץ שתיקח בחשבון - למקרה שאתה מרושל מדי מוריד את כף הרגל מהאחיזה, או שלא תתן לו מספיק סיבובים, הרכב יואט: זה המקום שהמנוע מסיר והאורות האדומים נוצצים על לוח המחוונים.

אם אתה מאט להחיל את הבלמים, כבה את המנוע, החזיר את מקל החבלה ללא משוא פנים והתחל את התהליך פעם נוספת.

לדף הרשומה
| הוסף תגובה |
שתף
123
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל מוסך אדמונד אלא אם צויין אחרת