00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

מאפיית פרסום

"קשת" והטעויות. ושני קמפיינים לרפואה.

בשבוע שעבר עלו לאתר YouTube סדרת סרטונים מהתוכנית מפוצצת הרייטינג של אורי גלר. בסרטונים רואים בבירור כיצד ה"גלר" מדביק לאצבעו מגנט מיוחד בכדי להתגבר על עקשנותו הבלתי רצונית של המצפן הימי לזוז. מיותר לציין, שהסרטונים הללו יצרו ל"קשת" פרסום שלילי בתוכנית הזו. אבל, לא חברה רצינית כ"קשת" תשב בשקט בזמן שעם ישראל מלנקק לסרטונים בשימחה ובתמיהה רבה. פורומים, בלוגים, מיילים ובסתם שיחות סלון, הסרטון והתרמית. לכן, האנשים החכמים מ"קשת" החליטו לעשות מעשה כפי שתראו בקישור הבא . גם אני ראיתי את המודעה הזאת בפורום ואת התמונה שצורפה אליה. מי שלא הבין  את הכיתובית של YouTube  "הסרט שביקשת לראות ירד לבקשת בעלת הזכויות קשת..." וואלה, אחלה דרך להילחם בהד השלילי שהפרסום הזה יצר לתוכנית. הרי, הסרטונים הללו הגיעו אלינו "בזכות קשת". זכותם. לא הסברה רצויה אבל זכותם. לפני שבועיים, העליתי סרטון אחר בהקשר הזה שמוכיח בוודאות את השרלטנות של אורי גלר(בסיום הפוסט הזה, אגב, גלר נראה שם בצעירותו בתמונות קשות לצפיה). אלא מאי, מסתבר שהחשיפה השלילית, גרמה לאנשים הטובים ב"קשת" לפעול בחובבניות משעשעת בכדי לטאטא את התנועה הבלתי רצונית הזאת. ושכחו שם שהסרטון הזה עלה לא רק בתגיות ב"עברית" אלא גם באנגלית. מצחיק כמה שזה כואב. מעיד יותר מכל על תרבות הרייטינג והלחץ האין סופי שהוא מייצר לעוסקים במלאכתו ובפרט למכונות המפלצתיות מערוץ 2. כל זה מביא אותי לקמפיין מדליק שעלה לא מזמן למותג "ייעוץ בין לאומי" הנקרא SPDRs. הסלוגן אומר : "דיוק, בעולם לא מדויק כלל":(אנא צפו בו ואח`כ המשיכו)
 
כן
 
קמפיין מדליק, הא? כעת, אני ממליץ לחברים מ"קשת" שדואגים להעלות לנו כ`כ הרבה תוכניות לא מציאותיות ובעקיפין לא מדויקות כלל רק בכדי להדביק אותנו לקופסה ולעשות קופה, ליצור קשר עם SPDRs. אולי הם ישפרו אצלכם את הדיוק שבמלאכת ההסתרה. אם הייעוץ שלהם לא יעזור או שב SPDRs יגיעו למסקנה שהמצב שלכם כ`כ קשה עד כדי אי יכולתם לסייע, אני מפנה אתכם לקמפיין הבא, הסלוגן אומר : "יש לכם בלאגן במחשבות...?"
 
 
הם עוזרים לכולם. גם לתושבי חוץ. בהצלחה.
 
במקום להעלות שני קמפיינים ברשומות נפרדות, העדפתי לרקוד עם כוכבים ב"קשת". 
 
שלכם, מאפיית פרסום.
 
 
 
 
 
 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

3 תגובות

ספריית הקריאטיב
© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל TaxiMedia אלא אם צויין אחרת