00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

אמנון כרמל - על עתידנות, טכנולוגיה, פילוסופיה והעולם הגדול

היתרונות והחסרונות של משחקי מחשב

אני מכין בימים אלו עבודת סמינריון אודות משחקי מחשב במסגרת התואר השני, והתבקשתי להציג את היתרונות והחסרונות של משחקי המחשב כפי שהם כיום. המצגת הייתה קצרה מאוד לצערי, ולכן לא איפשרה ירידה לפרטים, אבל אני מקווה שהצלחתי להעביר את עקרי הדברים.
 
כפי שפרסמתי בעבר, באחת הרשומות הראשונות בבלוג, אני מחשיב את עצמי כשייך לדור הראשון שהיה דיגיטלי באמת, ומשחקי המחשב ליוו אותי מאז שהייתי קטן מאוד. בעוד שאין ספק כי יש חסרונות רבים למשחקי מחשב, הם טומנים בחובם גם יתרונות רבים שרוב האנשים אינם מודעים אליהם.
 
מהפכת משחקי הרשת, ובעיקר ה- MMORPG - Massive multiplayer role playing games, מובילה לתופעות חברתיות מדהימות למדי בעוד עשרות ומאות אלפי שחקנים משחקים יחדיו בעולם ווירטואלי, משתפים פעולה, יוצרים כלכלה חדשה וסוללים את הדרך לקיום ווירטואלי אמיתי. רבים מהיתרונות אליהם אני מתייחס במצגת קשורים לנושא זה.
 
בהרצאה ציינתי גם כמה סטטיסטיקות מעניינות שמצאתי באתר האינטרנט של ארגון ESA - Entertainment Software Association. הם עורכים מחקרים מקיפים על השימוש במשחקי המחשב, ומצאו כמה סטטיסטיקות מעניינות כמו למשל העובדה כי  השחקן הממוצע בארה"ב הוא בן 33, וכי משקלן באחוזים של נשים בוגרות המשחקות במחשב גדול יותר מזה של הנערים מתחת לגיל 17. תעשיית משחקי המחשב מגלגלת סכום עתק של 7 מליארד דולר בשנה בארה"ב והשוק נמצא במגמת עלייה. את המאמר המלא של הארגון המסכם את הסטטיסטיקות משנת 2005, תמצאו כאן.
 
קריאה מהנה!

Slide1.JPG

 

Slide3.JPG

 
Slide4.JPG
 
Slide5.JPG
 

Slide6.JPG

Slide7.JPG

 

Slide8.JPG

 

Slide9.JPG

 
Slide10.JPG
 
Slide11.JPG
 
 
 
......................................................................................................
 
אם נהנתם מכתבה זו, ייתכן ותמצאו עניין גם ברשומות הבאות:

פינת הנוסטלגיה - משחקי המחשב של ילדותי
ההיסטוריה הדיגיטלית של הדור שלי
המרוץ אחר רוחב הפס
פער הדורות מבחינה טכנולוגית, והצרות (הקשות) של הדורות הבאים
איך תיכנס האינטיליגנציה המלאכותית אלינו הביתה?
מערכות תצוגה בתלת מימד
חינוך מחשבים - מחווה לביה"ס ליידי דיוויס
 
 
לעמוד הראשי של הבלוג - www.AmnonCarmel.com

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

18 תגובות

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אמנון כ אלא אם צויין אחרת