00
עדכונים

מנוי במייל

קבלת עדכונים על רשומות חדשות ישירות לתיבת האמייל
יש להזין אימייל תקין על מנת להרשם לעדכונים
ברגעים אלו נשלח אליך אימייל לאישור/ביטול ההרשמה
*שים/י לב, מרגע עשית מנוי, כותב/ת הבלוג יוכל לראות את כתובת האמייל שלך ברשימת העוקבים.
X

לא רוצה לסתום את הפה!!

מחרימה את רמי לוי!

זהו החלטתי!

אני מחרימה את שירות המשלוחים של רמי לוי! 

כבר כמה פעמים שיש בעיה עם זמני המשלוח שמאחרים, כמובן שמחליפים מוצרים בלי לשאול ויש להם מלא חוסרים של מוצרים ששולמו ולא מגיעים.

אבל הפעם היה הקש ששבר את גב הגמל! בהתחלה הביאו לי משלוח סימילאק במקום המשלוח שלי(אין לי בכלל תינוקות...)

אחר כך השליח הבין שטעה ואמרו לי שהשליח עם המשלוח שאני אכן הזמנתי יגיע באיחור שעה. ממש לא היה מקובל עלי כי הייתי צריכה ללכת ואין סיבה שאחכה שעות מעבר למה שסביר.  ועוד עקב טעות שלהם.

פניתי אליהם, אמרו שבבדיקה. לבסוף הגיע השליח עם המשלוח שאכן הזמנתי ממש על גבול הזמן. כמובן שגם שם היו תקלות: במקום חומוס שלחו טחינה של אותה חברה-לא הסכימו להחליף.

במקום חמאה רגילה בעלות 6 ש"ח לערך, שלחו חמאה מהדרין בעלות של כמעט 2 ש"ח יותר לאחת(רכשתי 2), וזאת בלי לבקש אישור או ליידע-ממש חוצפה וגניבה.

מוצרים מסוימים הגיעו לא לפי הזמנתי (חברה אחרת, מחיר אחר וכן הלאה) ועל המרקים ששילמתי עבור 5 מרקים לספל-קיבלתי 3. שניים נעלמו.

הנציגה לא רצתה לזכות עבור המרק כלל...וכל השיחה אמרה שתזכה בהפרש של החמאה, אחרי שביקשה שאחזיר את החמאה שקיבלתי במשלוח הבא ?! (כלומר מישהו יקבל חמאה ששכבה אצלי במקרר והוחזרה...אוי ואבוי לנו!)

את המרק היא ניסתה להשמיט ולא התייחסה כלל. כששאלתי מפורשות אמרה אם נרשמו חוסרים למטה בחשבונית, ציינתי שדברים שלא היו נרשמו למטה ולא שולם בגינם, אבל המרק לא הגיע וכן שולם.

אחרי שיחה מעיקה עם המוקדנית הובטח זיכוי של ההפרשים- שכמובן לא נתקבל עדיין! פניתי שוב....בקיצור. אני לא קונה משם יותר!

 

הוספת תגובה

נשארו 150 תוים
נשארו 1500 תוים

תגובה אחת

© כל הזכויות לתוכן המופיע בדף זה שייכות ל אין לי שם יצירתי אלא אם צויין אחרת